16 آوریل, 2024
قابلیت های اینستاگرام که از آنها خبر ندارید

قابلیت های اینستاگرام که از آنها خبر ندارید

قابلیت های اینستاگرام که از آنها خبر ندارید

امکان برگرداندن و پیام‌ها بعد از ارسال آن به مخاطب

فایل دی  : کاربران اینستاگرام می‌توانند پیام‌های خود را که برای مخاطبان دیگر ارسال کرده‌اند بدون توجه به مدت زمانی که از ارسال آن گذشته است حذف کنند. برای حذف پیام‌ها در اینستاگرام کافی است انگشت خود را روی پیام مورد نظر نگه دارید از گزینه Unsend را انتخاب کنید. این قابلیت هم روی پیام‌های متنی و هم روی عکس‌ها و یا پست‌هایی که برای مخاطبان خود ارسال می‌کنید قابل اجرا است و از آن می‌توانید برای حذف پیام‌های خود استفاده کنید.

ارسال پیام‌های ناپدید شونده

یکی از قابلیت‌های اینستاگرام که اخیراً به آن اضافه شده است ارسال پیام‌های ناپدید شونده است که می‌توانید برای ارسال آن‌ها از حالت Vanish Mode استفاده کنید. برای فعال کردن این پیام مورد نظر را انتخاب کنید. صفحه را به سمت بالا بکشید تا این قابلیت فعال شود برای غیرفعال کردن آن نیز همین کار را انجام دهید.

تماشای پست‌ها همراه با دوستان و فالورهایتان در اپلیکیشن اینستاگرام

با استفاده از قابلیت Co-Watching شما می‌توانید پست‌ها و محتواهای اینستاگرام را همراه با دوستان خود مشاهده کنید. این قابلیت برای مشاهده همه انواع محتواهای اینستاگرام از پست‌ها گرفته تا iGTV و پست‌های Save شده قابل استفاده و اجرا است. برای فعال کردن این قابلیت کافی است روی گزینه Media که در پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید و همه محتواهایی را که می‌خواهید به همراه دوستانتان مشاهده کنید را مشخص کنید.

قابلیت های اینستاگرام که از آنها خبر ندارید

قابلیت های اینستاگرام که از آنها خبر ندارید

محدود کردن زمان استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام

از آنجایی که اپلیکیشن اینستاگرام یک اپلیکیشن اعتیادآور است و ممکن است زمان زیادی در طول روز را صرف مشاهده محتوای اینستاگرام کنید. از این رو در این اپلیکیشن قابلیتی ارائه شده است که با استفاده از آن می‌توانید زمانی را که صرف گشت و گذار در این اپلیکیشن می‌کنید، مدیریت کنید. برای فعال کردن این قابلیت ابتدا روی آیکون سه خط که در صفحه پروفایل شما قرار دارد کلیک کنید. روی گزینه Your Activity کلیک کنید. در این حالت گزینه‌ای وجود دارد با عنوان Set Daily Reminder که در آنجا می‌توانید مدت زمانی را که می‌خواهید صرف گشت و گذار در اینستاگرام کنید، مشخص کنید. در صورتی که مدت زمان بیشتری را نسبت به آنچه مشخص کرده‌اید صرف مشاهده محتوای اینستاگرام کنید، نوتیفیکیشنی برای شما روی صفحه ظاهر می‌شود.

مشاهده پست‌هایی که قبلاً لایک کرده‌اید

در اپلیکیشن اینستاگرام امکان دسترسی به پست‌هایی که قبلاً لایک کرده‌اید وجود دارد. برای این کار ابتدا وارد صفحه Setting اینستاگرام شده و روی گزینه Account کلیک کنید. در صفحه باز شده گزینه Post you have liked را انتخاب کنید. به این ترتیب شما می‌توانید به همه پست‌هایی که لایک کرده‌اید دسترسی پیدا کنید.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

1 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *