19 مارس, 2024
بیشتر فالوور را چه کسانی در ایران دارند

بیشترین فالوور را چه کسانی در ایران دارند

اینستاگرام این روزها به مکانی بدیل شده که روزانه هر فرد در ایران چندین بار به آن سر می زند . هنرمندان نیز از این قاعده مستثنی نیستند . اما بیشترین فالوور را چه کسانی در ایران دارند

1-مهناز افشار

مهناز افشار با 6.6 میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام، پرفالوورترین صفحه را در میان هنرمندان ایرانی دارد. او تا به امروز 661 پست در صفحه خود منتشر کرده است.

مهناز افشار در ابتدا با به اشتراک گذاشتن تصاویر تک نفره و شخصی خود ، فعالیتش را آغاز کرد اما به مرور زمان این نوع فعالیت را تغییر داده و سعی کرد از هنرمندان صاحب صفحات تاثیرگذار در دنیای مجازی باشد.

وی دوره ای عکس های تبلیغاتی اش در دوران بارداری برای برند ساعتی فرانسوی را به اشتراک گذاشت که مورد توجه بسیاری قرار گرفت. پس از تولد فرزندش، گاها عکس هایی از دخترش لیانا و دغدغه های مادرانه اش منتشر می کند، اما این اواخر بیشتر عکس هایی از رونمایی و تست گریم فیلم های جدیدش یا حضور در ایونت های اکران فیلم ها یا حضورش در جلسات «پویش بدسرپرست تنهاتر است» که خود افشار از سخنگویانش است را منتشر می کند.

بیشتر فالوور را چه کسانی در ایران دارند

پس از ازدواج پر حاشیه با یاسین رامین و داستان مهریه پرجنجالش، ماجرای واردات شیرخشک های فاسد توسط همسرش که موجب زندانی شدن او نیز شده بود، از جمله مسائلی بود که موجب زیر ذره بین قرار گرفتن بیشتر افشار شد و طبعا در پرفالوورتر شدن صفحه او بی تاثیر نبود. البته کانال تلگرام او با تعداد عضو بالا، شوی جواهرات برادرش که تعدادی را خود افشار طراحی کرده، بازی اش در تئاتر موزیکال الیورتوییست و فعالیت های اینچنینی خانم بازیگر نیز هر کدام به نوعی در دیده شدن صفحه اش تاثیر داشته اند که اگر بخواهیم به هر کدام مجزا و مفصل بپردازیم مجبور می شویم این پرونده را منحصرا به نفر اول لیست مان اختصاص دهیم.

بیشتر فالوور را چه کسانی در ایران دارند

2- رامبد جوان

رامبد جوان با 6.2 میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام دومین صفحه پرفالوور ستاره های ایرانی را دارد. 2039 پست رامبد جوان در صفحه اش، نشان می دهد که او ظاهرا به هیچ اتفاق اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بی اهمیت نبوده و در مدت فعالیتش در فضای مجازی، علاوه بر منتشر کردن تصاویر شخصی اش در مراسم مختلف اکران فیلم و عکس هایی در کنار هر یک از میهمانان برنامه خندوانه، واکنش های مثبت و منفی نسبت به هر حادثه یا اتفاق خوشایند ملی و جهانی نشان داده است.

 

3. بهنوش بختیاری

بیشتر فالوور را چه کسانی در ایران دارند

بهنوش بختیاری 6 میلیون دارد و این هنرمند همکار ما که مدت ها و بلکه چند سال پرفالوورترین فرد ایرانی اینستاگرام بود، حالا نفر سوم لیست پرفالوورترین های ماست. اگر به صفحه بهنوش بختیاری در اینستاگرام سری زده باشید، با یک نگاه به قسمت بیوگرافی به عناوینی مثل: حامی ترنس های ایران، سردبیر مجله دیده بان، بازیگر و سفیر رسمی بیماری های نادر، بر خواهید خورد که نشان از فعال بودن این خانم بازیگر دارد، که روزگاری برای بیننده یادآور کاراکترهای طنز بود اما در سال های گذشته با بازی نقش هایی مثل نقش اش در فیلم «من» به کارگردانی سهیل بیرقی به طرفدارانش ثابت کرد که توانایی بازی در نقش های جدی را هم به همان خوبی دارد.

 

4- الناز شاکردوست

الناز شاکردوست با 5.8 میلیون فالوور از 12 دی 1391 فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرد و تا به امروز 722 پست به اشتراک گذاشته است. عکس های مربوط به سفر در صفحه الناز شاکردوست از ابتدای فعالیت او هر از چندگاهی به چشم می خورد و این عکس ها نشان از آن می دهند که علاقه الناز شاکردوست به سفر از گذشته وجود داشته و مختص امروز (که سفر به اروپا در میان هنرمندان اپیدمی و پرطرفدار شده است) نیست.

 

بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان متعلق به کیست،چه کسانی بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند،چه کسانی در اینستاگرام بیشترین فالوور را دارند،بیشترین فالوور در اینستاگرام برای کیست

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *