19 مارس, 2024
جملات زیبا در مورد برادر زاده

جملات زیبا در مورد برادر زاده

جملات زیبا در مورد برادر زاده تقدیم به شما

عشق عمه به برادرزاده از عشق های بی نظیری است که نصیب هر عمه و برادرزاده ای خواهد شد . برادرزاده عین فرزند خود آدم است عین یک پیوند بی نظیری که در آن می توان شوق و اشتیاق های دوران کودکی را در چهره ای از برادر خویش دید .

عشق عمه به برادرزاده از جمله زیباترین احساسات بر روی زمین است که نصیب هر خواهری می شود . هر خواهری احساس بی پایان محبت به برادرزاده های خویش دارد .

و تو در من یادآوری خاطرات زیبای برادرم هستی . عزیز دلم ، برادرزاده ی زیبای من تو همیشه در زیباترین جای قلبم جا گرفته ای و می خواهم بدانی که مهر من به تو وصف ناپذیر است .

عشق زیبای من ،تنها برادرزاده ی من بهترین های دنیا را برایت آرزو می کنم که در یاد هیچ کس نگنجد و از خداوند تعالی می خواهم همیشه به تو آن را داد که در خیال داری ، رسیدن تو به آرزوهایت را آرزومندم ‌.

جملات زیبا در مورد برادر زاده

فرزند دردانه برادرم! تو فرشته روی زمینی که خدا به برادر من بخشیده است. تولدت را به تو و پدرت تبریک می‌گویم.

***

دختر/پسر برادرم! روز میلادی سرشار از خوشی و خوشبختی و خوشحالی برایت آرزو می‌کنم.

***

جانان من! تو فرشته‌ای هستی که زمینی شدی تا طعم شیرین عمه/عمو شدن را به من بچشانی. سالگرد زمینی شدنت مبارک باشد.

***

امروز تولد بهترین برادرزاده دنیا است و من چه خوشبختم که تولدت را تبریک می‌گویم.

***

قشنگی نگاه تو که به دلربایی نگاه آهو است و لبخند تو که ناز هزار گل سرخ را در خود دارد، مرا مطمئن می‌سازد که برادرزاده خودم هستی. تولدت مبارک!

***

تولدت را در حالی تبریک می‌گویم که خواسته و آرزویم این است که خدا پشت و پناه تک تک لحظه‌های زندگی‌ات باشد.

***

تولد تو گام نهادن در مسیر زندگی است. آرزو می‌کنم هر باد برایت عطر گل‌های بهاری را بیاورد. آرزو می‌کنم باعث سربلندی خانواده پدری‌ات بشوی.

*** متنهای زیبا ***

برادرزاده شومبس گومبلی من! تولدت را با تمام وجودم تبریک می‌گویم. از طرف عمه جانت.

***

جملات زیبا در مورد برادر زاده

ماه کمان من! در شب تولدت عمه/عمو آسمان را برای دیدن تو می‌کاوید اما دید که در زمین هستی! ماه روی زمین تولدت مبارک.

***

فرزند برادرم! تو را دوست دارم و آرزوهای زیبایم را برای تولدت به آسمان می‌فرستم. تولدت مبارک.

***

عزیز دل عمه/عمو! آرزو می‌کنم شاد و تندرست باشی و تا تولد صد و بیست سالگی‌ات را جشن بگیری در حالی که به همه آرزوهایت رسیده باشی.

***

برادرزاده عزیزم! میلادت مبارک، دلت شاد و زندگی‌ات قرین سعادت باشد.

***

برادرزاده دلبندم! تو را دوست دارم که میوه دل برادرم و ثمره زندگی‌اش هستی. تولدت بی‌نهایت مرا شادمان ساخت و هر سال در سالگشت آن شادی‌ام مضاعف می‌شود.

***

بند قلب عمه/عمو! تولدت مبارک که چشم گشودنت به دنیا لطیف‌ترین زیبایی بود.

 

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

6 یک نظر

  1. زارع پاسخ

    عزیز دل عمه تو تنها یادگاری برادر نازنین من هستی با دیدن تو من او را می بینم با شنیدن صدای تو من او را در کنار خود احساس میکنم ممنونم از تو که با وجودت گرانترین عزیز مرا در کنار من نگه دلشتی می خواهم بدانی خنده های تو را به هیچ بهشتی نمی بخشم و جانانه تو را دوست دارم . عشق عمه به برادرزاده در طول تاریخ با هیچ کلمه ای قابل بیان نبوده محبتی که بین من و تو پل ساخته است نه تنها یک پیوند عاطفی و خونی بوده من با دیدن تو با شنیدن صدای تو به همه ی زیبایی هایی که در جهان است می رسم . شدت عشق عمه به برادرزاده را چه کلمه ای می تواند ابراز کند مهری که از تو در دل من لانه کرده را چگونه با کلمات کم حرف بیان سازم دلتنگی های خود را به تو چطور در کلمه خیلی دلتنگم جا دهم تا تو بدانی خسلی های من خیلی دیده شود . اصلا واژه ی خیلی چقدر در برابر دلتنگی های خیلی من کم است من مهر تو را با چه واژه ای بیان کنم تا تو به عمق آن دستیابی . تو ای زیباترین و عزیزترین وجود من می خواهم بدانی که من در همه ی مراحل زندگی در کنار تو هستم . امروز روز تولدت تو ای عزیز دل عمه ، ای زیباترین و با احساس ترین آفریدگار خدا تو را از صمیم دل می بوسم و با کامی که ارزش و ثصف عشق من به تو را ندارد زمینی شدنت را تبریک می گویم تو با آمدن به دنیای ما نور و عشق را تجلی ساخته ای .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *