28 مارس, 2024
پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر

گذاشتن استوری اینستاگرام با کامپیوتر

گذاشتن استوری اینستاگرام با کامپیوتر : کاربران می‌توانند اینستاگرام را در کامپیوتر خود هم باز کنند اما همه قابلیت‌های این اپلیکیشن از جمله استوری گذاشتن، در کامپیوتر قابل استفاده نیست. اما راه‌هایی وجود دارد که استوری گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر را مقدور می‌سازند. در ادامه این راهکارها را آموزش می‌دهیم.

تغییر عامل کاربر (User-Agent) در مرورگر برای استوری گذاشتن در اینستاگرام ویندوز ۱۰ و.. (پیشنهاد میشود)
یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای پست گذاشتن استوری در اینستاگرام با کامپیوتر تغییر عامل کاربر (User-Agent) است. در این روش نیازی نیست نرم‌افزار دیگری را روی سیستم خود نصب کنید. این شیوه را فقط می‌توانید با Google Chrome انجام دهید. اگر روی سیستم خود این مرورگر را ندارید، می‌توانید به صفحه دانلود گوگل کروم مراجعه کنید.

در ابتدا کروم را باز کنید و روی سه‌نقطه‌ای که در قسمت بالا و سمت راست آن قرار دارد، کلیک کنید. سپس وارد بخش View یا More tools شوید و Developer tools را باز کنید. برای راحتی کار بهتر است از کلید میانبر Control + Shift + J در سیستم ویندوز و Command + Options + J در سیستم Mac استفاده کنید.

بعد از باز شدن قسمت Developer، آیکونی را که شبیه به تبلت و گوشی هوشمند است پیدا کنید. این آیکون در قسمت بالا و راست اسکرین قرار دارد. زمانی که نشانگر را روی این آیکون ببرید، عبارت Toggle device bar ظاهر می‌شود. روی آن کلیک کنید. در این زمان مرورگر شما کوچک‌تر خواهد شد

حال وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید. سپس روی Your Story یا آیکن دوربین که در قسمت بالا و چپ اسکرین قرار دارد، کلیک کنید.

در این لحظه وارد صفحه پوشه‌های کامپیوتر خود خواهید شد. فایل موردنظر را انتخاب کنید.

سپس متن، ایموجی و… را اضافه کنید. دقیقاً همان مراحلی را بروید که موقع استوری گذاشتن در گوشی خود انجام می‌دهید. در نهایت، Add to your story را بزنید و استوری خود را به شیوه دلخواه تنظیم کنید. برای راهنمایی بیشتر می‌توانید به ۵ روش تغییر و تنظیم سایز عکس یا ویدیو پست و استوری اینستاگرام مراجعه کنید. راهکار معرفی شده ساده‌ترین نحوه استوری گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر است.

نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام کامپیوتر با مرورگر سافاری
در صورت داشتن مرورگر سافاری هم می‌توانید استوری در اینستاگرام بگذارید. برای این کار باید ابتدا تنظیمات نمایشگر خود را تغییر دهید. برای گذاشتن استوری در اینستاگرام با مرورگر سافاری مراحل زیر را دنبال کنید.

برای تغییر عامل کاربر، در ابتدا باید منوی Develop را فعال کنید. برای انجام این کار، وارد بخش Safari Preferences شوید. سپس Advanced را انتخاب کنید و گزینه Show Develop menu in the menu bar را علامت بزنید.

روی Develop کلیک کنید و عامل کاربر موردنظر یعنی Safari iOS – ۱۱٫۳ – iPhone یا Safari iOS – ۱۱٫۳ – iPod را انتخاب کنید. حال می‌توانید وارد اکانت خود شوید و با کلیک روی آیکون + به گذاشتن فیلم در استوری اینستاگرام با کامپیوتر بپردازید. همان طور که پیش‌تر اشاره کردیم برای انجام صحیح تنظیمات استوری اینستاگرام در کامپیوتر در ابتدا باید اسکرین خود را به حالت عمودی تغییر شکل دهید.

اگر بخواهیم مرورگر سافاری را با کروم مقایسه کنیم، باید بگوییم که گذاشتن استوری در کامپیوتر با سافاری راحت‌تر است زیرا به شما اجازه می‌دهد در حالت اسکرین کامل وارد این شبکه اجتماعی مجازی شوید.

استفاده از برنامه‌های شخص ثالث برای پست گذاشتن استوری در اینستاگرام با کامپیوتر
نرم‌افزارهایی وجود دارند که با نصب آن‌ها می‌توانید پست گذاشتن استوری در اینستاگرام با کامپیوتر استفاده کنید. برخی از این نرم‌افزارها را باید بخرید و رایگان نیستند اما برای کسانی که زیاد در این شبکه اجتماعی پست و استوری می‌گذارند و از اینستاگرام برای بیزنس استفاده می‌کنند، مفید هستند.

پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر

پست گذاشتن استوری در اینستاگرام با کامپیوتر با Hootsuite
برنامه Hootsuite یک نرم افزار ساخت استوری اینستاگرام برای کامپیوتر است که در بین اینفلوئنسرها و کارآفرینان محبوبیت زیادی دارد. این برنامه به شما اجازه می‌دهد از تمامی قابلیت‌های اینستاگرام در کامپیوتر خود استفاده کنید. این برنامه رایگان نیست اما با توجه به کارایی آن ارزش خرید دارد و مناسب افرادی است که زیاد پست و استوری می‌گذارند.

برای استفاده از Hootsuite ابتدا باید اکانتی بسازید و وارد بخش داشبورد این برنامه شوید. برای این کار می‌توانید وارد بخش ساخت اکانت Hootsuite شوید.

سپس روی دکمه سبز رنگ New Post کلیک کنید. این دکمه در بالای داشبورد قرار دارد.

سپس پنجره پست جدید ظاهر خواهد شد. در کادر زیر قسمت Post to می‌توانید اکانت اینستاگرام موردنظر خود را وارد کنید. اگر هنوز اکانتی وارد نکرده‌اید، با کلیک روی علامت +(Add) می‌توانید آن را اضافه کنید.

در قسمت Media عکس با ویدئوی مدنظر خود را وارد کنید. متاسفانه نمی‌توانید با Hootsuite آلبوم تصاویر در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و امکان منتشر کردن تنها یک تصویر یا ویدئو در هر پست وجود دارد.

سپس محتوای خود را ویرایش کنید. در نهایت، می‌توان به محتوا هشتگ، متن و… اضافه کرد. در نهایت، روی دکمه Post Now که در پایین صفحه قرار دارد، کلیک کنید. اگر بخواهید می‌توانید زمانی را برای ارسال محتوا انتخاب کنید تا تصویر یا ویدئوی شما بعدا منتشر شود.

برای ویرایش عکس روی Edit Image که زیر بخش Media قرار دارد، کلیک کنید. در این بخش می‌توانید ابعاد تصویر را به اندازه اینستاگرام دربیاورید.

از نوار کناری آن هم می‌توانید برای ویرایش تصویر استفاده کنید و به آن فیلتر، متن، قاب، استیکر و… اضافه کنید. در نهایت گزینه Save را کلیک کنید.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *