20 آوریل, 2024
مراکز خرید معروف و پر طرفدار در جزیره کیش و سفر به استانبول

مراکز خرید معروف و پر طرفدار در جزیره کیش و سفر به استانبول

معرفی برترین رستوران های جزیره کیش

۱- رستوران میرمهنا

کار را با معرفی این رستوران سنتی و نسبتا قدیمی آغاز می کنیم ،که در امتداد ساحل واقع شده و با وجود منویی متنوع و کیفیت خوب خوراک ها به شهرت رسیده است . رستوران میر مهنا دارای موسیقی زنده نیز هست و لحظات خوشی را برایتان رقم می زند . در این رستوران طمع خوب انواع غذاهای دریایی و کباب ها را تجربه خواهید نمود که به بهترین صورت طبخ و سرو می شوند . منوی این رستوران بسیار متنوع بوده و پیشنهاد ما به شما قلیه ماهی است . البته باید متذکر شد قیمت خوراک های این رستوران نسبتا بالا است ، اما ارزش حداقل یک بار امتحان کردن را دارد .

۲- رستوران کوه نور

پیشنهاد می کنیم حین اقامت در جزیره کیش و سفر با تور کیش حداقل یک وعده غذا را مهمان این رستوران زیبا و شگفت انگیز باشید . کوه نور یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش است و با اینکه زمان زیادی از تاسیس آن نمی گذرد اما به سرعت به شهرت رسیده و در اغلب اوقات میزهای آن در مدت کوتاهی رزرو می گردد . احتمالا شما نیز با دیدن محوطه بیرونی این رستوران و  فضای داخلی آن شگفت زده خواهید شد . تمامی محوطه داخلی رستوران با سنگ ها و صخره‌ های کوچک و بزرگ تزئین شده و گویی در غاری زیبا مشغول صرف خوراک هستید . در ضمن رستوران کوه نور نیز دارای موسیقی زنده بوده و هر شب راس ساعات نه و سی برنامه آن آغاز می گردد و حدودا دو ساعت ادامه خواهد داشت . منوی این رستوران شامل انواع غذاهای اصیل ایرانی ، خوراک های لذیذ دریایی بوده و با سفارش هر پرس خوراک از سالاد بار نیز استفاده خواهید نمود . و اگر نخواهید غذا سفارش دهید می توانید هزینه سالاد بار را جداگانه پرداخت کنید . این رستوران دارای کافه نیز هست که در آن انواع نوشیدنی های سرد و گرم و حتی قلیان نیز عرضه می شود . در ادامه باید گفت قیمت ها در این رستوران نیز بالاست البته پرس های خوراک ها بزرگ و اغلب دو نفره هستند .

۳- رستوران توتی فروتی

به اعلام سایت سفر باتو ، رستوران معروف و خوب توتی فروتی در کنار ساحل و در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار گرفته و فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز نموده است . این رستوران هزار و چهارصد متر مربع وسعت دارد و همیشه جای خالی برای مشتریان وجود دارد . منوی غذای آن بسیار متنوع بوده و شامل انواع خوراک های ایرانی ، فرنگی ، دریایی و فست فودهاست .

ساحل زیبای گوموشلوک بیچ

ساحل زیبای کوموشلوک از دیگر سواحل پر طرفدار در مسافرت تور استانبول است که معمولا مملو از گردشگر است . این منطقه نیز دارای رستوران ها و کافه های فراوان بوده و برای صرف غذاهای دریایی ایده آل است.  غذاهای دریایی این منطقه به قدری خوشمزه است که مردم محلی نیز معمولا برای صرف غذا به همین ساحل می آیند . این خط ساحلی وسعت کمی دارد و اما امکانات رفاهی و جاذبه های تاریخی فراوان سبب شهرت آن شده است . همچنین در ساحل گوموشلوک چندین مهمانسرای کوچک وجود دارد که برای استراحت و اقامت مناسب بوده و برخی مسافران اقامت در آن ها را به اقامت در هتل های لوکس ترجیح می دهند . که این خود هزینه های سفر را به طرز قابل توجه ای کاهش می دهد .

از میان مطالب قبلی سایت بخوانید: مراکز خرید در شهر توریستی کوش آداسی ترکیه

پارک های آبی شهر استانبول

همانطور که ابتدای این مطلب شاره کردیم شهر استانبول دارای جاذبه های تفریحی فراوانی است و سواحل این شهر محل ایده الی برای لذت از آفتاب گرم تابستانی و آب های زلال و فیروزه ای اند .  اما برخی گردشگران از این فراتر رفته و به دنبال هیجان و سرگرمی های بیشتری هستند . و پیشنهاد ما برای این دسته از گردشگران انتخاب یکی از پارک های آبی شهر استانبول است .

باید افزود شهر استانبول دارای دو پارک آبی مجهز و بزرگ است که اولین مجموعه بسیار وسیع بوده و  آکوا پارک استانبول نامیده می شود .

آکوا پارک استانبول از سال 1999 میلادی آغاز به کار نموده و با وجود وسعتی در حدود شصت و پنج هزار متر مربع ، بازی ها و تفریحات متعددی را در خود جای داده است . با ورود به این مجموعه با طیف وسیعی از وسایل بازی و سرگرمی روبرو می شوید که استفاده از آن ها برای همه رده های سنی امکان پذیر است .

در این مجموعه در تعطیلات با تور ترکیه  همچنین رستوران های مختلفی وجود دارد که بعد از یک تفریح تمام عیار شما را به یک وعده غذای خوشمزه و لذیذ دعوت می نمایند . همچنین کافه های این مجموعه در تمام طول روز با انواع نوشیدنی های خنک و گوارا از مهمانان پذیرایی می کنند .

این پارک آبی دارای زمین بازی برای کودکان ، ساحل مصنوعی ، خدمات اورژانس و … نیز هست و روزی سراسر شاد را برایتان رقم می زند . گفتنی است بهترین زمان برای استفاده از این پارک آبی ، فصل تابستان است زیرا در این موقع از سال دمای هوا مناسب بوده و آفتاب لذت بخش تابستانی همه چیز را برای شنا و  تفریح مهیا نموده است  .

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید