19 آوریل, 2024

پرطرفدارترین بازی های دخترانه دنیا

پرطرفدارترین بازی های دخترانه دنیا

فایل دی :

1-Once Upon a Tower

این بازی از جمله بازی‌هایی است که هنوز نسخه اصلی آن به بازار نیامده و کاربران می‌توانند به نسخه بتا آن دسترسی داشته باشند. این بازی هم برای سیستم‌عامل‌های اندروید و هم سیستم‌عامل iOS به بازار ارائه شده است و می‌توانید آن‌ را از فروشگاه‌های پلی استور و یا اپ استور دانلود کنید. اگرچه از زمان ارائه آن به بازار مدت زیادی نمی‌گذرد اما توانسته در میان بازی‌ها به شهرت زیادی برسد.

پرطرفدارترین بازی های دخترانه دنیا

پرطرفدارترین بازی های دخترانه دنیا

شخصیت اصلی داستان یک کاربر کنترل آن را بر عهده دارد یک پرنسس است که در قصری زندانی شده است. اما این پرنسس به جای اینکه منتظر ناجی باشد خود دست بکار می‌شود تا جان خود را از قصد نجات دهد. پایان بازی بسته به این است که آیا شما می‌توانید پرنسس یا خود را قصر نجات دهید یا نه. برای نجات از قصر بید مانند یک شوالیه با انبوهی از مردان ارتش بجنگید.

این بازی برای دخترانی که نیاز به کمی هیجان دارند، انتخاب مناسبی است. علاوه بر این افزایش حس اعتماد به نفس یکی دیگر از مزایای این بازی است. نقطه ضعف این بازی از دید کاربران وجود انبوهی از تبلیغات درون‌ برنامه‌ای است که در برخی از موارد باعث توقف بازی می‌شود.

 

2-Layton’s Mystery Journey

این بازی یکی دیگر از بازی‌های مجموعه بازی‌های ماجراجویی Layton ها است. در این بازی کاربر باید پرده از رمز و رازهای زیادی بردارد. شخصیت اصل بازی کاتریل لیتون نام دارد. محل اصلی بازی شهر لندن است. این دختر برای حل معماهای مختلف که در نهایت او را به پدرش می‌رساند، در شهر لندن و اطراف آن می‌چرخد.

در حین بازی او به سرنخ‌هایی می‌رسد که هرکدام برای حل معماهای پیش‌ رو مفید هستند. داستان بازی به نحوی طراحی شده است که باعث می‌شود کاربر ساعت‌ها این بازی را بدون وقفه انجام دهد. اگرچه مراحل بازی همگی به صورت رایگان هستند اما در برخی از موارد برای رسیدن به موفقیت بیشتر باید پرداخت‌های درون برنامه‌ای انجام دهید. این بازی به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی و برخی زبان‌های دیگر برای سیستم‌عامل اندروید 4.4 به بالا قابل دسترسی است.

 

3-Agent Alice

این بازی در مورد یک کارآگاه زن است به نام آلیس. شما در نقش این کارآگاه باید مجرمان را شناسایی کنید و پرده از راز هر جرم بردارید. این بازی الزاماً برای بچه‌ها نیست و حتی بزرگ‌سالان نیز می‌توانند این بازی را انجام دهند و از آن لذت ببرند. شما باید برای پیدا کردن سرنخ‌هایی که ممکن است در هرجایی پنهان شده باشند نهایت تلاش خود را انجام دهید. روند بازی بسته به عملکرد شما برای به سرانجام رساندن هر جرم دارد. بازی به بخش‌هایی تقسیم شده است و برای ورود به هر بخش باید بخش قبلی را با موفقیت به پایان برسانید.

هرچند این بازی شبیه به یک بازی معمایی به نظر می‌رسد اما باید بگویم که این بازی چیزی فراتر از یک پازل است. کاربر باید از تمام مهارت‌های خود برای انطباق یافته‌ها و همچنین عکس‌العمل سریع استفاده کند. به جرئت می‌توان گفت این بازی یکی از بهترین سرگرمی‌ها برای وقت‌گذرانی است. توسعه دهنده این بازی به این نکته اشاره کرده است که در برخی وارد شاید چند تبلیغ درون برنامه‌ای در خلال بازی نمایش داده شوند.

هرچند در پلی استور به این نکته اشاره نشده است و بر روی بدون تبلیغ بودن این بازی به شدت تأکید شده است. برای باز کردن برخی از مراحل نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای دارید. این بازی برای سیستم‌عامل اندروید 4/0/3 با بالا در دسترس است.

 

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *