24 آوریل, 2024

ترفند پیروز شدن در کلش رویال

افراد زیادی در حال استفاده از ترکیب هایی که در سایت قرار داده ایم هستند. ما همه آنها را برای ساعت های طولانی مدّت تست کرده ایم تا از عملکرد خوب آنها اطمینان حاصل کنیم.امّا،بازیکنان زیادی به ما گزارش داده اند که آنها به خوبی عمل نمیکنند و نمیتوان با استفاده از آنها موفقیت زیادی به دست آورد. این در حالی است که اکثر بازیکنان از آنها راضی هستند. این مشکل دلایل زیادی دارد. این به این معنی نیست که شما بازیکن بدی هستید،بلکه شما به تجربه نیاز دارید تا بتوانید بر نحوه استفاده از این نوع ترکیب های عرشه و کارت ها تسلط یابید. برای مثال؛ شما ممکن است تا به حال فقط از یک استراتژی استفاده کرده باشید و تا کنون از کارت های متفاوت و ترکیب های دیگر استفاده نکرده باشید. تسلط به ترکیب ها و کارتهای جدید نیازمند زمان و تجربه است و مقداری زمان میبرد تا بتوانید به خوبی از آنها استفاده کنید.

ترفند پیروزی در بازی کلش رویال

نکته مهم دیگری در پیروزی در بازی کلش رویال ،لول کارتهای شماست. این نکته،بسیار مهم است. ترکیب  شما باید متشکل از قوی ترین کارتهای شما باشد. امّا توجه کنید که علاوه بر این،باید به خوبی تاثیر گذار باشد. برای مثال یک کارت توپ آتشین لول ۴ میتواند یک تفنگدار لول ۳ را در یک ضربه از بین ببرد اما در تفنگدار لول ۴ اینطور نیست.

نکته بعدی این است که هر بازیکنی که برای بازی کردن وقت آزادی دارد و زیاد بازی می کند یکبار در یک نبرد بسیار سخت قرار می گیرد. این یکی از خصوصیات سیستم جستجوی نبرد در بازی است که در طول بازی طولانی مدت، یکبار این کار را می کند. شما در نبرد های اول با بازیکنان هم لول خود وارد نبرد خواهید شد امّا معمولاً پس از ۵ نبرد در یک دوره،شما با بازیکنان قوی تر روبه رو خواهید شد. بدون در نظر گرفتن برد و باخت شما در این نبرد اگر شما همچنان به بازی ادامه دهید با بازیکنان قوی و سرسخت مواجه خواهید شد. پس اگر دلیل باخت پی در پیتان بعد از پیروزی های بسیار برایتان سوال است این دلیل آن است. پس بهترین راه برای بازی چیست؟

بهترین راه برای بازی و جلوگیری از این نبرد های دشوار این است که در فواصل معین و در دوره های زمانی کوتاه بازی کنید. من پیشنهاد نمی کنم که در یک زمان بیشتر از ۵ بار بازی کنید،حتّی اگر همه ی این ۵ نبرد را ببرید،بهتر است دست از بازی بردارید و کمی بعد بازی کنید. همچنین بهتر است در صورتی که ۲ یا ۳ نبرد را به صورت متوالی باختید نیز دست از بازی بردارید. من این راه را بهترین راه برای بازی میدانم.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید