26 آوریل, 2024
برنامه تشخیص فالوور فیک

ترفند های تشخیص فالوورهای فیک اینستاگرام

ترفند های تشخیص فالوورهای فیک اینستاگرام

برای خیلی از شما پیش اومده که به یک سایت سرزدید که فالوورهای زیادی پیدا کرده و میخواهید بدونید که این فالوور ها واقعی هستند یا نه.

ابزار رایگان شناسایی فیک اینستاگرام (سایت تشخیص فالوور فیک اینستاگرام)

اگر به دنبال راه ساده تری هستید که آنالیز های لازم را به جای شما انجام دهد و مقایسه ای بین پیج ها داشته باشد، می توانید از ابزار برنامه تشخیص فالوور فیک اینستاگرام Instagram Audit Tool استفاده کنید. شما فقط کافیست آیدی اکانت مورد نظر را در این سرویس وارد کرده تا جزییات حساب او را مشاهده کنید. با فعال کردن گزینه Fake Follower Checker در این سرویس، با بررسی پارامتر هایی می تواند حساب شخص را بررسی کند. توجه داشته باشید که این سرویس فیک یاب اینستاگرام برای بررسی Influencer ها ابداع شده و افراد با فالور بالا را بررسی می کند.

البته توجه داشته باشید که ممکن است سیستم خطایی داشته باشد و یا فالور های فیکی به صورت ناخواسته در پیج شخص وجود داشته باشند. بنابراین درصد سلامت بالا را در این سرویس ملاک قرار دهید و روی حداکثر امتیاز تمرکز نکنید.

آموزش تغییر فونت اینستاگرام

روش دوم  تشخیص فالوور فیک پیچ اینستاگرام : بررسی محتوا و موضوع پیج: یک پیج اینستاگرامی را در نظر بگیرید که تنها 20 پست دارد و تاریخ اولین پستی هم که ارسال کرده است مربوط به سال گذشته است! اما 200 هزار فالوور هم دارد!! خوب اولین چیزی که به ذهنتان میرسد فیک بودن فالوورهاست که درست هم هست.

یا اینکه یک پیج با موضوع فروش کفش روزانه 10 پست از مدل های مختلف کفش را ارسال میکند و 400 هزار فالوور هم دارد. اولین سوالی که به ذهنتان میرسد این است که چرا 400 هزار نفر هر روز باید 10 مدل کفش را مشاهده کنند!!!؟؟؟ البته هستند پیج های فروشگاهی که در کنار فروش محصول پست های بسیار جالبی هم ارسال میکنند که مخاطب را دل زده نکنند از مشاهده مکرر مدل ها که حساب این پیج ها جداست.

برنامه تشخیص فالوور فیک

روش سوم بررسی فالوورهای پیج اینستا: به قسمت فالوورهای پیج مورد نظر بروید و بصورت لیست وار آنها را ببینید اگر تعداد زیادی فالوور خارجی یا عربی دیدید طبیعتا آن پیج فالوور فیک دارد یا تعداد زیادی پیج مشاهده کردید که نام و ای دی های عجیب و غریبی دارند یا تصویر پروفایل ندارند یا وقتی صفحه همین فالوورهای مشکوک را باز میکنید تعداد فالوور و فالویینگ با هم همخوانی ندارد برای مثال میبینید 100 فالوور دارد و 5000 فالویینگ! شک نکنید که این پیج فالوور فیک خریداری کرده است.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید