19 مارس, 2024
سیو خودکار عکس واتساپ در گوگل فوتو

سیو خودکار عکس واتساپ در گوگل فوتو

آموزش سیو خودکار عکس واتساپ در گوگل فوتو : با بکاپ گرفتن از تصاویر و فیلم‌های واتساپ خود در Google photo خیالتان از بابت نگه‌داری از آن‌ها راحت می‌شود. با انجام چند مرحله ساده می‌توانید بکاپ واتساپ را فعال کنید. در این مطلب از فایل دی نحوه ذخیره عکس واتساپ در گوگل فوتوز را آموزش می‌دهیم با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

چگونه ذخیره خودکار واتساپ را فعال کنیم؟

برای ارسال عکس از واتساپ به گوگل فوتوز، ابتدا باید با اکانت گوگل خود وارد Google Photos شوید. زمانی که وارد شدید، برای بکاپ خودکار عکس واتساپ، روی عکس پروفایل Google Photos بزنید. حال به Photo Settings بروید و روی Backup and sync بزنید.

سپس علامت جلوی Backup and sync را روشن کنید. با این کار امکان ریکاوری عکس واتساپ از گوگل فوتو میسر می‌شود.

اگر به پایین صفحه بروید و روی Backup device folders بزنید، فهرستی از چیزهایی را که می‌توانید بکاپ بگیرید مشاهده خواهید کرد. علامت جلوی WhatsApp images و WhatsApp videos را روشن کنید تا ذخیره خودکار واتساپ فعال شود.

سیو خودکار عکس واتساپ در گوگل فوتو

سیو خودکار عکس واتساپ در گوگل فوتو

ذخیره عکس واتساپ در گوگل فوتوز از طریق Library

برای ذخیره خودکار ویدیو واتساپ وارد Google Photos شوید. سپس از پایین صفحه سربرگ Library را انتخاب کنید.

در این بخش پوشه‌هایی وجود دارد. اگر روی هر پوشه علامت ابری دیدید که روی آن خط خورده است، یعنی آن پوشه بکاپ گرفته نشده است.

روی پوشه بزنید. علامت Backup and sync را روشن کنید. وقتی دوباره به صفحه قبل برگردید، متوجه خواهید شد که دیگر علامت ابر خط خورده وجود ندارد و بکاپ عکس واتساپ انجام شده است.

آموزش بلاک کردن افراد در اینستاگرام

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *