26 آوریل, 2024
بزرگترین فشن اینستاگرام

بزرگترین فشن اینستاگرام

بزرگترین فشن اینستاگرام

اینستاگرام، شبکه اجتماعی محبوب عکس محور که اخرین شکار ‍۱ میلیارد دلاری کسب و ادغام (M&A) زوکربرگ (موسس فیسبوک) در سال ۲۰۱۲ میلادی به شمار می آید، بخشی از سبک زندگی دیجیتالی میلیون ها تن از شهروندان دهکده جهانی را به خود اختصاص داده است. روزانه میلیون ها عکس توسط صدها میلیون کاربر این شبکه در اینستاگرام منتشر می شود و میلیارد ها لایک و کامنت و فوروارد و دایرکت در این اپلیکیشن جذاب رد و بدل می شود.

هویت خیلی ها به پروفایل و صفحه آنها در این شبکه وابسته است. خیلی ها از طریق این شبکه شناخته شدند و همچون یوتیوب که آریانا گرانده و جاستین بیبر و سلنا گومز را به دنیای موسیقی معرفی کرد، ظرفیت اینستاگرامی، بستر خوبی برای معرفی طیف های گسترده ای از استعدادهای هنری، ورزشی، خلاقیت و کسب و کار در سال های اخیر شد.

امروزه از طریق هشتگ های اینستاگرام که بازوی تبلیغاتی و بازاریابی فوق العاده شگفت انگیز در کارآفرینی دیجیتالی و فضای تجارت اینترنتی جهان محسوب می شود، میتوان به دیدار مناطق گردشگری، تفریحی، گالری ها، موزه ها، شهرها، کشورها، برندهای مد و لباس و تجهیزات صنعتی و فعالان خدمات در سراسر جهان رفت و با دنیایی از شگفتی ها و امکانات و قابلیت ها آشنا شد.

بزرگترین فشن اینستاگرام

بزرگترین فشن اینستاگرام

بیش از ۴۵۰ میلیون عکس بر روی هشتگ فشن در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

در واقع اینستاگرام و هشتگ ها، فرصتی عالی برای فعالان کسب و کار در حوزه های مختلف در اقصی نقاط جهان شده تا از این بستر، برای معرفی قابلیت ها و توانمندی های خود در طیف های متنوعی از تجارت و صنعت و خدمات استفاده کنند. حتی هشتگ ها، امروزه ابزاری سیاسی و اطلاع رسانی برای ارائه خواست ها و نظرات عمومی هستند که هشتگ سلفی بدون آرایش (NOMAKEUPSELFIE) یا زندگی سیاه ها مهم است (BLACKLEAVEMATTER) یا دختران ما را بازگردانید (BRINGBACKOURGIRLS) تنها مشتی نمونه خروار است.

مشهورترین دختر اینستاگرام

در اینستاگرام، امروزه همچون ظهور فود بلاگر ها (FOOD BLOGGER)، توریسم بلاگر ها (TOURISM BLOGGER) که ما را با دنیای غذا و طعم و مزه و مناطق دیدنی جهان آشنا میکنند، شاهد پدیده ای به نام فشن بلاگر ها هستیم که تلاش دارند تا استایل ها، فیگورها، طرح ها و نقش ها و رنگ ها در قالب دنیای جذاب مد به زبان ساده در اختیار صدها میلیون عاشق این فضا قرار دهند و به نوعی، مشاوران رایگان و آنلاینی برای آشنایی با جدید ترین برندها و طرح ها و خلاقیت های مزون ها و خانه های مد جهان به شمار می روند.

بیش از ۴۶۰ میلیون عکس روی هشتگ فشن بارگذاری شده است

فشن بلاگر ها می کوشند تا نظر خود را درباره جدید ترین برندهای کیف و کفش و لباس مردانه و زنانه و اکسسوری های و دنیای هیجان انگیز تزیینات لباس و بدلیجات و تحلیل کلکسیون طلا و جواهرات و استایل سلبریتی ها در اختیار عاشقان مد گردی قرار داده و آنها را برای انجام امور طراحی فشن خود، یاری دهند.

اگر دوست دارید با استایل هایی که کاربران مد گرد اینستاگرام، به صورت لحظه به لحظه در فضای مجازی بارگذاری و به اشتراک میگذارند آشنا شوید، به هشتگ FASHION و FASHIONBLOGGER بروید که با دنیای تازه و هیجان انگیز مواجه خواهید شد. جایی که بیش از ۴۰۰ میلیون عکس از لباس های زمستانی و تابستانی در طرح ها و رنگ های مختلف از معمولی تا لاکچری توسط مدگردهای این شبکه اجتماعی محبوب منتشر شده است.

در بین هشتگ گردی ها و لایک بازی های اینستاگرام، فشن بلاگرها برای کاربران این حوزه، توجهات زیادی را به خود معطوف کرده اند که یکی از آنها، کیارا فراگنی، مد نویس معروف ایتالیایی به شمار می رود.

پرطرفدارترین صفحه اینستاگرام

دیدار با کیارا

کیارا فراگنی، مد نویس معروف ایتالیایی کسی است که در فهرست ۱۰ فشن بلاگر مطرح جهان قرار دارد. این دختر خوش استایل و خوش چهره لومباردی ایتالیا که این روزها در بورلی هیلز کالیفرنیا زندگی می کند، ظرف ۵ سال اخیر بیش از ۱۷۵۰۰ پست در اینستاگرامش بارگذاری کرده و قریب به ۱۱.۵ میلیون فالور دارد. یعنی شمار فالورهای ایشان از مدل های ویکتوریا سکرت و میس ورلد های دنیا در یک دهه اخیر بیشتر است.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید