29 مارس, 2024
پرطرفدارترین صفحات اینستاگرام 2020

پرطرفدارترین صفحات اینستاگرام 2020

صفحه شخصی سلنا گومز «Selena Gomez», خواننده و بازیگر مطرح آمریکایی, برای دومین سال پیاپی جایگاه اول را در

فهرست محبوب ترین پیج هاي اینستاگرام بخود اختصاص داد. درسال 2017, بیش از 24 میلیون فالوور اخیر به جمع

دنبال‌کننده‌هاي این خواننده‌ جوان 25 ساله افزون شد در صفحه اینستاگرام سلنا گومز بیش از 130 میلیون فالوور دارد.

پرطرفدارترین صفحات اینستاگرام 2020

رتبه 10 پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام – جاستین بیبر با 141 میلیون فالوور
این خواننده موفق، به عنوان یکی از مشهورترین اشخاص روی کره زمین شناخته می‌شود. حضور بیبر در این لیست به هیچ وجه تعجب‌آور نیست. پیج این خواننده از بسیاری از واینرهای معروف اینستاگرام فالوور بیشتری داشته و دائما در لیست پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام سال قرار می‌گیرد. بیبر در این پیچ، عکس‌های متنوع و جالبی منتشر کرده و تعامل نسبتا خوبی با هواداران پرشمار خود دارد.

رتبه 9 پر فالوور ترین پیج اینستاگرام در جهان – بیانسه با 150 میلیون فالوور
رتبه نهم نیز متعلق به یکی دیگر از خواننده‌های پاپ معروف آمریکایی، بیانسه، است. پست اعلام حاملگی این سلبریتی را می‌توان یکی از پربازخوردترین پست‌های اینستاگرام دانست. در رتبه نهم لیست پر فالوور ترین پیج اینستاگرام در جهان بیشتر شاهد تصاویر زندگی حرفه‌ای و اجراهای بیانسه خواهید بود. او گاهی اوقات از زندگی شخصی خود نیز پست می‌گذارد.

رتبه 8 پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام – لیونل مسی با 159 میلیون فالوور

پرطرفدارترین صفحات اینستاگرام 2020

پرطرفدارترین صفحات اینستاگرام 2020

بسیاری از علاقه‌مندان به ورزش فوتبال، لیونل مسی را بهترین بازیکن جهان می‌دانند. کاپیتان محبوب تیم فوتبال بارسلونا صاحب یکی از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام بوده و فعالیت نسبتا زیادی در این شبکه اجتماعی دارد. مسی در صفحه خود تصاویری از زندگی و دیدگاه‌های شخصی خویش را با طرفداران پرشمارش به اشتراک می‌گذارد.

 

 

رتبه 7 پر فالوور ترین پیج اینستاگرام در جهان – کیم کارداشیان با 180 میلیون فالوور
مشهورترین عضو خاندان کارداشیان و ستاره Reality Showهای تلویزیونی آمریکا، کیم کارداشیان، در رتبه هفتم لیست پر فالوور ترین پیج اینستاگرام در جهان قرار دارد. این مدل معروف از اینستاگرام به عنوان یکی از منابع درآمدزایی خود بهره برده و تصاویری از زندگی شخصی و رویدادهایی که در آن‌ها حضور دارد، آپلود می‌کند. لازم به ذکر است که کیم در رتبه‌ای پایین‌تر از کایلی جنر، دومین کارداشیان حاضر در لیست پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام است.

رتبه 6 پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام – سلنا گومز با 183 میلیون فالوور
حضور سلنا گومز به عنوان یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین خوانندگان پاپ جهان در لیست پر فالوور ترین پیج اینستاگرام در جهان امری طبیعی به شمار می‌رود. این موزیسین جوان از حساب اینستاگرام خود برای به اشتراک گذاشتن سلفی‌ها، تصاویر خود در رویدادهای مختلف، عکس‌های دوستان و آشنایان و ابراز عقاید سیاسی خود بهره می‌برد. گومز بارها از این حساب برای حمایت از حقوق زنان استفاده کرده است.

رتبه 5 پر فالوور ترین پیج اینستاگرام در جهان – کایلی جنر با 185 میلیون فالوور
محبوب‌ترین کارداشیان حاضر در لیست پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام جهان 2020، کایلی جنر است. این مدل مشهور آمریکایی را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین و درآمدزاترین ستارگان اینستاگرام دانست که رکورد بیشترین لایک برای یک پست را در اختیار دارد. کایلی جنر در حساب اینستاگرام خود، عکس‌هایی از زندگی حرفه‌ای، شخصی، فرزند و شریک زندگی خویش منتشر کرده و تعامل قابل توجهی با هواداران دارد.

رتبه 4 پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام – دواین «راک» جانسون با 190 میلیون فالوور

پرطرفدارترین صفحات اینستاگرام 2020
تنها کشتی‌گیر حاضر در این لیست، دواین جانسون محبوب و دوست‌داشتنی است. این بازیگر موفق، مقام چهارم لیست پر فالوور ترین پیج اینستاگرام در جهان را در اختیار دارد. جانسون از پیج خود برای به ‌اشتراک ‌گذاری تصاویر خانوادگی، فیلم‌ها و

برنامه‌های ورزشی بهره می‌برد.

 

 

 

 

رتبه 3 پر فالوور ترین پیج اینستاگرام در جهان – آریانا گرانده با 194 میلیون فالوور
محبوب‌ترین خواننده اینستاگرام و دارنده رتبه سوم در لیست پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام را می‌توان آریانا گرانده دانست. این خواننده محبوب پاپ، از صفحه اینستاگرام خود برای به تصویر کشیدن اجراها و زندگی مجلل خویش استفاده می‌کند.

 

رتبه 2 پر فالوور ترین اینستاگرام – کریستیانو رونالدو با 230 میلیون فالوور

پرطرفدارترین صفحات اینستاگرام 2020

کریستیانو رونالدو، بازیکن موفق و بزرگ فوتبال، صاحب پر فالوور ترین پیج اینستاگرام در جهان متعلق به یک شخص حقیقی است. این فوتبالیست بی‌نظیر که در حال حاضر به عنوان یکی از مهاجمان تیم یونتوس بازی می‌کند، در سراسر دنیا علاقه‌مندان فراوانی دارد. در پیج کریستیانو رونالدو، به محتوای متنوعی شامل عکس‌های خانوادگی، تصاویر او در رقابت‌های فوتبال و موارد دیگر برخواهید خورد. رونالدو نخستین فردی بود که موفق به کسب 200 میلیون فالوور در اینستاگرام شد.

 

 

رتبه 1 پر فالوور ترین پیج اینستاگرام در جهان – اینستاگرام با 357 میلیون فالوور
همان‌طور که انتظار می‌رود، تاج رقابت‌های پر فالوور ترین پیج اینستاگرام در جهان به حساب رسمی این شبکه مجازی تعلق می‌گیرد. این پیج یک هدف مشخص داشته و آن به‌اشتراک‌گذاری افراد و ترندهای مهم و جذاب در اینستاگرام است.

 

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

1 یک پینگ

  1. پینگ بک: بزرگترین فشن اینستاگرام | فایل دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *