19 مارس, 2024
استفاده همزمان از دوربین جلو و عقب

آموزش استفاده همزمان از دوربین جلو و عقب

آموزش استفاده همزمان از دوربین جلو و عقب : با کمک برنامه Smart Front Back Dual Camera در اندروید می توانید همزمان با دوربین عقب و جلو عکس بگیرید. البته واقعا نمی توان این فرایند را همزمان معرفی کرد اما به طور خودکار دوربین عقب و جلو جا به جا می شود. در این برنامه امکان استفاده از قاب و افکت، انتخاب دوربین اول برای عکس و.. نیز وجود دارد.

برنامه Double Side Camera برای استفاده همزمان از دو دوربین گوشی

ابتدا برنامه فیلمبرداری همزمان با دو دوربین گوشی Double Side Camera را دانلود و نصب کنید. سپس آن را اجرا کنید. در صفحه اصلی دایره ای قرار دارد که در آن می توانید چهره خود را خواهید دید. در بقیه قسمت صفحه هم دوربین پشت را می بینید. البته می توانید این حالت را تغییر دهید. شما می توانید با دکمه های موجود در پایین صفحه اقدام به ضبط فیلم یا گرفتن عکس کنید.

استفاده همزمان از دو دوربین گوشی سامسونگ

اگر از کاربران گوشی های سامسونگ هستید می توانند با کمک برنامه Dual Camera که توسط سامسونگ در Galaxy Store موجود است، به طور همزمان با دوربین عقب و جلو عکس بگیرند.

نحوه استفاده از گوشی دو دوربین سامسونگ در برخی مدل ها با ویژگی Dual camera mode

در برنامه گوشی برخی از مدل های سامسونگ سری Galaxy نیز به طور پیش فرض در برنامه دوربین سیستم عامل، گزینه ای برای این کار وجود دارد. برای شروع روی دوربین را باز کرده و روی دکمه Dual camera mode تپ کنید. حال پیش نمایش دو دوربین به شما نمایش داده می شود. در کادری که برای دوربین دوم باز شده است، شما می توانید آن کادر را تغییر سایز داده و یا شکل آن را تغییر دهید. در نهایت دکمه عکس گرفتن را فشار دهید.

استفاده همزمان از دوربین جلو و عقب

نحوه استفاده از دوربین دوم گوشی شیائومی و.. با برنامه Frontback Camera

با کمک برنامه Frontback Camera می توانید بدون نیاز به برنامه های ادیت و..، به طور نسبتا همزمان از دو دوربین عکس گرفته و آن ها را در یک تصویر مشاهده کنید.

اگر هنوز برنامه ای را انتخاب نکرده اید، گزینه Frontback – Social Photos می تواند شما را راضی کند. با کمک این برنامه با استفاده از هر دوربین می توانید یک عکس بگیرید و برنامه آن ها را در یک تصویر قرار می دهد. امکان اشتراک گذاری سریع نیز در این برنامه پشتیبانی می شود.

استفاده همزمان از هر دو دوربین گوشی اندروید در اندروید نسخه ۱۱

گوگل در نسخه اندروید ۱۱ با قرار دادن API جدیدی در لحظه آخر، امکان استفاده همزمان از چند سنسور را داده است. اما باید دید که توسعه دهندگان چه زمانی استفاده های آن را کاربردی می کنند. به نظر می رسد در آینده امکان گرفتن تصویر با دوربین و حتی تصویر های ۱۸۰ و یا ۳۶۰ با اندروید امکان پذیر شود.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *