28 مارس, 2024
آموزش نحوه ارسال پیام انبوه در واتساپ .

نحوه ارسال پیام انبوه در واتساپ

آموزش نحوه ارسال پیام انبوه در واتساپ : در حال حاظر واتساپ به طور پیش فرض گزینه خاصی برای ارسال انبوه پیام ندارد. اما با استفاده از ابزار ها و افزونه های موجود، می توان این کار را انجام داد. سرویس های معرفی شده به صورت رایگان و اکثرا به شکل یک افزونه مرورگر هستند. بنابراین نیاز است تا از طریق نسخه وب وارد واتساپ خود شوید. قطعا استفاده صحیح از این روش بازاریابی، می تواند در کسب و کار شما موفق عمل کند. در ادامه بهترین سرویس های موجود را معرفی خواهیم کرد.

ارسال انبوه پیام در واتساپ با WhatsWeb

نرم افزار ارسال انبوه واتساپ WhatsWeb یک برنامه افزودنی به کروم است. با نصب این افزونه، امکان ارسال پیام سفارشی سازی شده به صورت انبوه و خودکار امکان پذیر می شود. طبق گفته توسعه دهندگان، کاربران می توانند به تعداد نامحدود پیام ارسال کنند. همچنین امکان ارسال تصاویر، فیلم و فایل نیز به صورت مستقیم با مرورگر امکان دارد. همچنین با ایجاد تاخیر تصادفی آن را سفارشی کنید. برای وارد کردن مخاطبین می توانید از فایل های .CSV نیز استفاده کنید.

آموزش نحوه ارسال پیام انبوه در واتساپ .

WhatsApp Sender برای ارسال انبوه در واتساپ

سرویس ربات ارسال پیام در واتساپ WhatsApp Sender نام دیگر ابزاری است که امکان ارسال یک یا چند پیام بدون ذخیره مخاطبان به صورت خودکار فراهم می کند. پشتیبانی از وارد کردن صفحات اکسل امکان ارسال انبوه را راحت تر می کند. البته این برنامه شامل یک نسخه Pro نیز هست که در آن امکانات بیشتری به شما داده می شود.

ارسال پیام نامحدود در واتساپ با Whatomat

یکی دیگر از افزونه های کروم، Whatomat می باشد. وظیفه این افزونه افزایش تعامل با مخاطبان است. در نتیجه با اتوماسیون کامل می توانید به سرعت پیام ارسال کنید. امکان ارسال اموجی، پیوست و.. نیز در کنار امکان ارسال با یا بدون کد کشور برای ارسال پیام به هر کشوری این برنامه را کامل تر می کند.

ربات ارسال پیام انبوه در واتساپ WATexter

WATexter ابزار رایگان برای پیام رسانی و اتوماسیون واتساپ است. در این سرویس شما می توانید با استفاده از اکسل پیام ارسال کنید، استاتوس ها را در اکسل دانلود کنید و شماره و.. را هم فیلتر کنید. قابل ذکر است که WATexter برای رفع محدودیت حجم ارسال پیام در واتساپ، در دو نسخه رایگان و Pro در دسترس است. در حالی که نسخه رایگان به شما امکان می دهد تا با استفاده از یک فایل اکسل پیام های انفرادی یا انبوه ارسال کنید، نسخه Pro امکان شخصی سازی نام، امکان ارسال مدیا و.. را هم فراهم می کند.

نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتس اپ WAPP Bulk Messaging

ابزار WAPP Bulk Messaging توسط SoLetsTalkDigital توسعه پیدا کرده است. با استفاده از این افزونه، امکان بارگذاری شماره با فایل csv امکان پذیر بوده و می توانید پیام ها را در صف های مختلف برای هر کشوری ارسال کنید. همچنین امکان استفاده از قالب بندی های مختلف مانند *BOLD* _italic_ ~strikethrough~ و اموجی نیز پشتیبانی می شود.

آموزش غیرفعال سازی دانلود خودکار در واتساپ

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *