28 مارس, 2024
مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ از یک شخص خاص

مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ از یک شخص خاص

مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ از یک شخص خاص :در واتساپ گزینه‌ای برای برداشتن عکس پروفایل واتساپ برای یک نفر وجود ندارد. با این حال، می‌توانید با روش‌هایی دیگر عکس پروفایل خود را از یک شخص خاص پنهان کنید. در این مطلب به آموزش نحوه پنهان کردن عکس پروفایل واتساپ برای یک نفر می‌پردازیم. با ادامه این مطلب در فایل دی با ما  همراه باشید.

چگونه عکس پروفایل واتساپ را حذف کنیم؟ از طریق حذف شماره شخص
برای پنهان کردن عکس پروفایل واتساپ تنها برای یک نفر در روش اول می‌توانید شماره او را از مخاطبان خود پاک کنید. اگر گوشی اندروید دارید، ابتدا مخاطب را در فهرست مخاطبین گوشی (نه مخاطبان WhatsApp) پیدا کنید. سپس روی آن بزنید. حال منوی سه نقطه‌ای را بزنید و گزینه Delete را انتخاب کنید.

سپس در واتساپ وارد Setting شوید سپس Privacy را انتخاب و بر روی Profile Photo کلیک کنید و گزینه Only Contacts را برای نمایش عکس پروفایل انتخاب نمایید.

در گوشی‌های iOS مخاطب را در فهرست مخاطبین گوشی پیدا کنید. روی آن بزنید. سپس Edit را بزنید و Delete Contact را انتخاب کنید.

مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ از یک شخص خاص

مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ

برداشتن عکس پروفایل واتساپ برای یک مخاطب بدون حذف شماره آن از گوشی
ابتدا در واتساپ وارد Setting شوید سپس Privacy را انتخاب و بر روی Profile Photo کلیک کنید و گزینه Only Contacts را برای نمایش عکس پروفایل انتخاب نمایید. سپس مخاطب موردنظر در لیست شماره تماس را پیدا کنید و روی آن بزنید. حال آیکونی را که به شکل مداد (Edit Contact) است، بزنید.

در قسمتی که شماره مخاطب نوشته شده، عبارت #۳۱# را قبل از شماره وارد کنید. به عنوان مثال، اگر شماره شخص ۳۲۳۱۲۳۴۵۶ است باید به این شکل نوشته شود: ۳۲۳۱۲۳۴۵۶#۳۱#

این کد را باید حتی قبل از کد کشور بگذارید. سپس Save را بزنید.

در این حالت بر خلاف روش حذف مخاطب از گوشی، مخاطب از لیست شماره تماس های گوشی شما پاک نمی شود و فقط در لیست دوستان واتساپ قرار نمیگیرد که با توجه به تنظیماتی که ابتدا انجام دادید عکس پروفایل شما فقط برای مخاطبین نمایش داده میشود و شخص مورد نظر نمی تواند عکس شما را ببینید

آموزش رمز گذاشتن روی تلگرام اندروید و آیفون

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *