20 آوریل, 2024
رفع مشکل پست در حال ارسال اینستاگرام

رفع مشکل پست درحال ارسال اینستاگرام

رفع مشکل پست درحال ارسال اینستاگرام : پست نشدن پست در اینستاگرام و گیر کردن استوری در حالت Posting/Sending یکی از ارورهای رایج این شبکه اجتماعی است. با چند روش ساده می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. در این مطلب از فایل دی نحوه رفع مشکل گیر کردن پست و استوری اینستاگرام در حالت Posting/Sending را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

رفع مشکل گیر کردن حالت Posting/Sending اینستاگرام با خاموش و روشن کردن WiFi

برای رفع مشکل گیر کردن پست Sending اینستاگرام در ابتدا وای فای یا دیتای گوشی خود را یک بار خاموش کنید. سپس دوباره آن را روشن کنید. در iPhone به Settings app بروید. سپس به WiFi بروید. علامت آن را خاموش کنید. علامت Mobile Data را هم خاموش کنید. سپس برنامه Instagram را به صورت کامل ببندید. حال کمی صبر کنید و دوباره وای فای یا دیتای موبایل را روشن کنید. وارد اینستاگرام شوید و استوری خود را به اشتراک بگذارید.

برای رفع مشکل ارسال نشدن پست اینستاگرام اندروید، از بالای اسکرین و بخش اعلان‌ها روی علامت وای فای و دیتا بزنید و هر دوی آن‌ها را خاموش کنید. سپس اینستاگرام را به صورت کامل ببندید. دوباره از همان بخش وای فای و دیتا را روشن کنید. اینستاگرام را باز کنید و استوری خود را پست کنید.

توجه : در برخی موارد، این مشکل با خاموش کردن وای فای و روشن کردن اینترنت دیتا (و برعکس) برطرف می‌شود.

نکته: اگر از برنامه‌های تغییردهنده IP استفاده می‌کنید، آن‌ها را خاموش کنید. سپس وارد اینستاگرام شوید و استوری خود را به اشتراک بگذارید. اگر می‌خواهید حتما از این برنامه تغییردهنده آی پی استفاده کنید، در ابتدا آن را خاموش کنید. چند دقیقه صبر کنید. سپس دوباره آن را روشن کنید و Instagram را باز کنید.

روشن و خاموش کردن Airplane mode هم می‌تواند این مشکل را رفع کند. برای این کار کافی است روی علامت هواپیما که در Quick Settings اندروید و Quick Settings آیفون قرار دارد، بزنید.

سپس چند دقیقه صبر کنید و این علامت را خاموش کنید. وای فای یا اینترنت دیتا را روشن کنید و به کار خود در اینستاگرام ادامه دهید.

چرا نمیتوانم استوری یا پست بزارم؟ به دلیل پر شدن کش برنامه

برای رفع مشکل آپلود نشدن ویدیو در استوری اینستاگرام، بهتر است کش و دیتای برنامه را پاک کنید. در گوشی اندروید به Settings بروید. سپس روی Apps بزنید. روی Instagram بزنید. سپس وارد Storage شوید. روی Clear data و Clear Cache بزنید. سپس اینستاگرام را باز کنید و استوری خود را به اشتراک بگذارید.

رفع مشکل پست در حال ارسال اینستاگرام

رفع مشکل پست در حال ارسال اینستاگرام

چرا استوری نمیشه گذاشت؟ رفع مشکل با نصب دوباره اینستاگرام

اگر دلیل آپلود نشدن پست اینستاگرام هیچ کدام از موارد ذکر شده نیست، تنها راه رفع مشکل گیر کردن پست و استوری اینستاگرام این است که آن را حذف کنید و دوباره نصب کنید. در آیفون روی آیکون اینستاگرام چند ثانیه نگه دارید. سپس Remove app را انتخاب کنید. حال Delete app را بزنید. دوباره اینستاگرام را نصب کنید.

برای رفع مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام اندروید، روی آیکون اینستاگرام چند ثانیه نگه دارید. سپس آن را به سمت آیکون Uninstall بکشید و رها کنید. در نهایت Ok یا Yes را بزنید. سپس Instagram را دوباره نصب کنید.

آپدیت کردن برنامه هم می‌تواند این مشکل را در برخی مواقع برطرف کند. برای این کار وارد گوگل پلی یا اپ استور شوید. Instagram را جستجو کنید. در صورت وجود آپدیت، دکمه Update فعال می‌شود. روی آن بزنید و صبر کنید تا برنامه به روزرسانی شود.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید