19 آوریل, 2024
بهترین برنامه عکس و عکاسی سلفی اندروید

بهترین برنامه عکس و عکاسی سلفی اندروید

بهترین برنامه عکس و عکاسی سلفی اندروید :گاهی عکاسی با دوربین جلویی گوشی آن چنان خوشایند نیست و اغلب تصویر صورت افراد در این حالت خوب نمی‌افتد. برای این که تصاویر سلفی خوبی داشته باشید، می‌توانید از برنامه‌های ویرایش دوربین سلفی اندروید استفاده کنید. در این مطلب از فایل دی بهترین برنامه‌های سلفی گرفتن را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی بهترین برنامه عکس و عکاسی سلفی

نرم افزار سلفی اندروید Snapchat
برنامه سلفی دخترانه و فانتزی Snapchat دارای فیلترها، ماسک‌ها، اموجی، فونت و… مختلف است. با این برنامه می‌توانید از خود سلفی بگیرید و سپس آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. کافی است برنامه را باز کنید و سپس از پایین اسکرین فیلترهای مختلف را امتحان کنید. از خود سلفی بگیرید و آن را در گالری گوشی خود ذخیره کنید. این برنامه رایگان است.

دانلود برنامه عکاسی سلفی Front Flash

برنامه Front Flash از بهترین برنامه های سلفی اندروید است. این برنامه رایگان است و برای زمانی خوب است که می‌خواهید سلفی بگیرید اما نور فضا مناسب نیست و گوشی شما نیز فلش برای دوربین سلفی ندارد.

برنامه سلفی اندروید Afterlight
برنامه Afterlight برنامه سلفی فانتزی است که بسیار شبیه به Instagram است اما ابزارهای ویرایش تصویر بیشتری در اختیار شما می‌گذارد. این برنامه رایگان است. اندازه Selfie که با این برنامه می‌گیرید، مشابه با تصاویر برنامه اینستاگرام است. در نتیجه نیازی نیست عکس را برش دهید و می‌توانید پس از ویرایش کردن آن با فیلترهای مختلف، فورا سلفی را در Instagram به اشتراک بگذارید.

دوربین سلفی اندروید YouCam Perfect
YouCam Perfect دارای دوربین سلفی زیبا کننده است. این برنامه رایگان است و فیلترهای زیادی برای عکاسی دارد. با این برنامه می‌توانید ویدئو هم ضبط کنید و فیلترها در حین ثبت ویدئو فعال خواهند بود.

حتی می‌توانید با آن سلفی دسته‌جمعی بگیرید و فیلتر روی صورت همه اعمال شود. این برنامه می‌تواند صورت‌ها را تشخیص دهد.

بهترین برنامه عکس و عکاسی سلفی اندروید

دانلود برنامه سلفی برای اندروید Candy Camera
Candy Camera از دیگر گزینه‌های بهترین برنامه سلفی اندروید است. این برنامه رایگان است. با این برنامه می‌توانید بدون هیچ صدایی عکاسی کنید. حتی اگر گوشی شما در حالت سایلنت نباشد، دوربین این سلفی صدایی نخواهد داشت.

این برنامه داری فیلترهایی برای زیباسازی، روشن شدن پوست، صاف شدن پوست، لاغر کردن صورت و… دارد. علاوه بر این، می‌توانید با این برنامه رنگ پوست را کمی تغییر دهید.

بهترین برنامه دوربین سلفی اندروید: PhotoDirector
PhotoDirector هم از بهترین موارد در فهرست بهترین برنامه عکس سلفی اندروید است. با این برنامه می‌توانید چیزهایی را که نمی‌خواهید در سلفی شما باشند، حذف کنید. به عنوان مثال، اگر فرد دیگری در هنگام سلفی گرفتن از پشت شما رد شد، با این برنامه می‌توانید حذفش کنید. این برنامه فیلترهایی برای زیباسازی صورت هم دارد.

اگر می‌خواهید در شب سلفی خوبی بگیرید، به مطلب برنامه‌های کاربردی اندروید و آیفون برای گرفتن سلفی واضح‌تر در شب را مراجعه کنید.

اینجا بخوانید : چگونه اکسپلور اینستاگرام را ریست کنیم و محتوای آن را تغییر دهیم

بهترین اپلیکیشن سلفی اندروید: Retrica
Retrica نیز از بهترین برنامه های سلفی اندروید است. این برنامه رایگان است و فیلترهای بسیار زیادی دارد. امکان وارد کردن متن، استیکر، اموجی و… هم وجود دارد. با این برنامه می‌توانید از سلفی خود GIF هم بسازید. اگر به دنبال بهترین تجربه برای سلفی گرفتن هستید، حتما این برنامه را نصب کنید. کار با این اپ سلفی گرفتن بسیار راحت است.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *