28 مارس, 2024

آموزش روت کردن گوشی با kingroot

آموزش روت کردن گوشی با kingroot : گاهی اوقات ممکن است بخواهید به بخشی از گوشی خود دسترسی پیدا کنید و تغییراتی در آن ایجاد کنید که در حالت عادی این امکان وجود نداشته باشد. با استفاده از برنامه KingRoot به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. در واقع، شما از یک کاربر عادی به کاربری با امکان مدیریت بخش‌های مختلف گوشی ارتقا پیدا می‌کنید و می‌توانید از این قابلیت اندروید استفاده کنید.

چگونه گوشی را روت کنیم؟ روت کردن یعنی چه؟

در این قسمت از آموزش نرم افزار کینگ روت، ابتدا به معنی روت کردن گوشی می‌پردازیم. روت کردن (Root) به معنای این است که شما می‌توانید به بخش‌هایی از گوشی خود دسترسی پیدا کنید که در حالت عادی این امکان وجود دارند. به عنوان مثال، می‌توانید به فرمان‌ها و فایل‌ها سیستمی دسترسی پیدا کنید. البته همین امر به معنای مسئولیت بیشتر در برابر اطلاعات و… گوشی نیز هست و باید مراقب باشید زیرا ایجاد تغییرات اشتباه می‌تواند در عملکرد گوشی شما اختلال ایجاد کند.

قبل از آموزش کار با Kingroot باید دقت کنید در برخی موارد با روت کردن گوشی گارانتی دستگاه شما از بین میرود،فایل دی در قبال مشکلات پیش آمده مسئولیتی ندارد.

آموزش روت با Kingo root: اقدامات پیش از روت کردن

پیش از انجام این کار حتما از از اطلاعات خود بکاپ بگیرید. می‌توانید از برنامه‌های بکاپ اندروید استفاده کنید. حتما گوشی خود را به صورت کامل شارژ کنید. اصولا روت کردن گوشی شارژ زیادی مصرف می‌کند.

نکته دیگر استفاده از برنامه‌های قابل اعتماد است. برنامه‌ای مانند کینگ روت که بتوانید به راحتی آن را نصب کنید و با چند کلیک گوشی خود را روت کنید.

در ادامه ابتدا آموزش روت با Kingroot با گوشی را توضیح می‌دهیم.

چگونه گوشی را با Kingroot روت کنیم؟ روش روت با Kingroot بدون کامپیوتر

در ابتدا به آموزش روت با kingo root بدون کامپیوتر می‌پردازیم. این روش برای اندروید ۲٫۲ تا ۷ قابل اجرا است. برای اجرای این روش گوشی شما باید حداقل ۲۰ درصد شارژ داشته باشد و به اینترنت هم وصل باشد.

وارد بخش Settings > Security > Device Administration شوید. سپس علامت Unknown Source را روشن کنید.

برنامه KingRoot را روی گوشی خود دانلود کنید. این برنامه به صورت APK است. آن را نصب کنید.

وقتی برنامه نصب شد، می‌توانید آیکون آن را در گوشی خود مشاهده کنید. آن را باز کنید.

سپس روی Try to Root بزنید.

فرایند روت اجرا خواهد شد.

در برخی از نسخه‌ها، باید روی Try it بزنید. سپس روی Get now بزنید تا فرایند روت انجام شود.

پس از یک الی دو دقیقه تیک سبز رنگ را  مشاهده خواهید کرد. این یعنی گوشی شما روت شده است.

آموزش روت کردن گوشی با kingroot

آموزش روت کردن گوشی با kingroot

چگونه با Kingroot کار کنیم؟ نحوه کار با نرم افزار Kingroot در کامپیوتر

در این بخش به آموزش روت با Kingroot کامپیوتر می‌پردازیم. ابتدا گوشی خود را روشن کنید. گوشی باید حداقل ۵۰ درصد شارژ داشته باشد و به اینترنت هم وصل باشد. ابتدا KingoRoot را برای کامپیوتر خود دانلود و نصب کنید. وقتی برنامه اجرا شود، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد.

پیام Connect your device را دریافت خواهید کرد. گوشی خود را با کابل USB به کامپیوتر وصل کنید. اگر کامپیوتر شما درایور مخصوص گوشی را نداشته باشد، کمی باید صبر کنید تا سیستم شما آن را نصب کند. در نتیجه، اینترنت کامپیوتر باید فعال باشد. اگر درایور گوشی روی سیستم نصب باشد، Kingroot بلافاصله آن گوشی را شناسایی خواهد کرد.

سپس USB debugging را در گوشی خود فعال کنید. برای این کار به Settings > About Phone > Build number بروید. سپس روی این عدد ۷ الی ۱۰ بار بزنید تا پیام Developer را دریافت کنید. سپس به Settings > Developer Options  بروید و علامت کنار  USB Debugging را فعال کنید.

وقتی گوشی را با کابل وصل کنید، اعلانی دریافت خواهید کرد. تیک Always allow from this computer را بزنید تا بتوانید از بخش آنلاین برنامه در ارتباط با گوشی استفاده کنید.

حال روی Try to Root یا Root بزنید.

فرایند روت شدن شروع خواهد شد. ممکن است در این حین چند بار گوشی شما ری استارت شود. به هیچ عنوان به گوشی خود دست نزنید و اجازه دهید فرایند روت انجام شود.

پس از انجام روت، پیام موفقیت آمیز بودن روت را دریافت خواهید کرد. اجازه دهید ابتدا گوشی ری استارت شود، سپس آن را از کامپیوتر جدا کنید.

اصولا پس از اتمام روت، برنامه‌ای به نام SuperUser روی گوشی نصب می‌شود.

آموزش حل مشکل بوت لوپ در گوشی های اندرویدی

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *