28 مارس, 2024
کساني را که در اينستاگرام ريپورت کرديم

چگونه کساني را که در اينستاگرام ريپورت کرديم پيدا کنيم

یکی از امکانات کاربردی اپلیکیشن اینستاگرام نمایش افرادی است که بلاک کرده اید. ادامه این مطلب  در فایل دی را با آموزش دسترسی به لیست افراد بلاک شده اینستاگرام دنبال کنید.

آموزش یافتن کساني را که در اينستاگرام ريپورت کرديم :

در صورتی که فردی را در اینستاگرام بلاک کنید، آن کاربر دیگر نمی‌تواند به پروفایل و پست‌های شما دسترسی داشته باشد. با انتخاب این گزینه، اعلان خاصی درباره بلاک شدن برای فرد ارسال نمی‌شود و به همین ترتیب شاید هیچ وقت به این موضوع پی نبرد

دقت کنید با بلاک کردن فرد، لایک‌‌ و کامنت‌های‌ وی از صفحه پروفایل شما پاک نشده و به همین ترتیب افراد دیگر می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند. این در حالی است که در این وضعیت، فعالیت‌های گذشته و فعلی شخص مورد نظر برای شما پنهان خواهد بود.

اینستاگرام بخشی را در منوی تنظیماتش در نظر گرفته که توسط آن می‌توانید به تمامی افرادی که بلاک کرده‌اید، دسترسی داشته باشید. با در اختیار داشتن این لیست، ‌می‌توان افراد بلاک شده در اینستاگرام را مدیریت کرد و یا افراد خاصی را از وضعیت بلاک خارج نمود.

کساني را که در اينستاگرام ريپورت کرديم

برای دسترسی به لیست کساني را که در اينستاگرام ريپورت کرديم پيدا کنيم ، مراحل قرار گرفته در ادامه را به ترتیب دنبال کنید:

جدیدترین نسخه از اینستاگرام را از پلی استور یا اپ استور دانلود کنید.
برنامه را باز کرده و وارد پروفایل شخصی خود شوید.

بر روی آیکون سه نقطه موجود در بخش بالایی رابط کلیک کنید.

با باز شدن صفحه Settings، از سربرگ Privacy and security، گزینه Blocked accounts را برگزینید.

در صفحه باز شده می‌توانید به اکانت تمامی افرادی که در اینستاگرام بلاک کرده‌اید، دسترسی داشته باشید.

با باز شدن لیست افراد بلاک شده، می‌توان با کلیک بر روی هر فرد، وارد پروفایل وی شد و از آن جا با کلیک بر روی گزینه Unblock، حساب کاربر را آن‌بلاک کرد.

چگونه کساني را که در اينستاگرام ريپورت کرديم پيدا کنيم، چگونه در اينستاگرام کساني که بلاک کرديم برگردانيم،
افراد بلاک شده اینستاگرام ، رفع ریپورت در اینستاگرام ، چگونه ریپورت کنیم در اینستاگرام ، از کجا بفهمیم در اینستاگرام ریپورت شدیم ،آموزش تصویری ریپورت اکانت در اینستاگرام

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *