19 مارس, 2024

چگونه اکسپلور اینستاگرام را ریست کنیم و محتوای آن را تغییر دهیم

چگونه اکسپلور اینستاگرام را ریست کنیم

محتوا اکسپلور اینستاگرام، با کمک الگوریتم خود پست هایی را برای نمایش انتخاب می کند. به طور مثال افرادی که دنبال می کنید، پست هایی که لایک کرده اید، موارد جستجو شده و.. همگی در انتخاب محتوا اکسپلور تاثیر گذار هستند. با این حال در صورتی که این الگوریتم کار خود را به درستی انجام نداد، می توانید محتوا آن را اصلاح کنید. با فایل دی همراه باشید .

استفاده از See Fewer Post Like This اینستاگرام برای جلوگیری از نمایش محتوا زرد در اکسپلور اینستاگرام
خود اینستاگرام راه حلی برای رفع این مشکل در نظر گرفته است. ابتدا عکس یا پستی که آن (و پست های مشابه آن) را دوست ندارید، انتخاب کنید. روی آیکن منو یا سه نقطه در گوشه بالای پست تپ کنید. سپس گزینه See Fewer Posts Like This را انتخاب کنید.

با این کار پیام Show Fewer Posts Like This From Now on به شما نمایش داده شده و از این به بعد آن پست و به طور کلی پست های در آن سبک، به شما نمایش داده نمی شوند.

همینطور آیا قصد مخفی کردن شماره خود را هم دارید؟ پس پیشنهاد می کنیم مطلب ۵ روش برداشتن و حذف شماره از اینستاگرام برای جلوگیری از پیدا کردن شما! را هم مطالعه نمایید.

چگونه اکسپلور اینستاگرام را ریست کنیم

Not Interested در اینستاگرام چیست؟ ریست  اکسپلور اینستاگرام با این گزینه
در آپدیت های جدیدتر برنامه، گزینه روش قبل جایگزین شده است و باید از گزینه Not Interested In This Post در اینستاگرام استفاده کنید. به سادگی پست را انتخاب کرده و روی آیکن سه نقطه در گوشه صفحه تاچ کنید. حال در منوی باز شده روی Not Interested تاچ کنید. با این کار پست مورد نظر دیگر نمایش داده نمی شود و به تدریج پست ها مشابه آن هم از دید شما پنهان می شوند.

چطور افراد را در واتساپ بلاک کنیم ؟

فالو کردن Hashtag برای پاکسازی اکسپلورر اینستاگرام
اگر می خواهید مستقیما موارد خاصی را ببینید، بهتر است هشتگ آن را دنبال کنید. در بخش جستجو اینستاگرام می توانید هشتگ های مورد نظر خود را پیدا کرده و آن ها را فالو کنید.

چگونه سرچ اینستاگرام را تغییر دهیم؟ ریست کردن Explore برای پاک کردن اکسپلور اینستاگرام از محتوا بی ارزش
پاک کردن تاریخچه Explore هم می تواند به شما کمک کند. برای این کار در برنامه اینستاگرام به تب پروفایل خود بروید. سپس به بخش Setting رفته و روی Search History تپ کنید. در نهایت Clear Search History را بزنید.

نحوه رفتن و ورود پست و استوری به اکسپلور اینستاگرام

 

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

3 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *