20 آوریل, 2024

لوله بازکنی خانگی با 2 روش ساده و ارزان

لوله بازکنی خانگی با 2 روش ساده و ارزان

گرفتگی لوله های منازل چیزی نیست که بشود به این سادگی از آنها گذشت و باید در اولین فرصت برای رفع آن ها اقدام کرد، ولی هزینه های لوله بازکنی ممکن است در برخی مواقع زیاد باشد. لذا برخی افراد مایل هستند با استفاده از روش های لوله بازکنی خانگی این کار را انجام دهند.
ما دراین مقاله می خواهیم روش های خانگی لوله بازکنی را برای شما بیان کنیم تا بتوانید خودتان در منزلتان گرفتگی لوله های فاضلاب را برطرف کنید.

 

البته باید بدانید که همه گرفتگی ها به سادگی و با روش های لوله بازکنی خانگی برطرف نمی شوند. برای رفع گرفتگی های شدید لوله فاضلاب به صورت فوری و بدون اتلاف وقت، می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید. با جستجوی نام محل زندگی خود، مثلا غرب تهران، از خدمات لوله بازکنی در غرب تهران استفاده کنید. خدمات لوله بازکنی، چاه بازکنی و تخلیه چاه در تمامی نقاط تهران به صورت شبانه روزی قابل درخواست می باشند.

 

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده از محلول لوله بازکنی خانگی

 

محلول لوله بازکنی خانگی را می توان به راحتی از ترکیب سرکه و جوش شیرین یا سرکه و نمک و جوش شیرین ساخت و به همراه آب جوش در لوله فاضلاب ریخت.

 

اما از روش های پر استفاده لوله بازکنی در منزل، استفاده از محلول های لوله بازکنی صنعتی می باشد. بهتر است توجه کنید که استفاده از این روش ممکن است با کمی خطر همراه باشد. لذا هنگام استفاده از این روش لوله بازکنی خانگی حتما مراقب این باشید که محلول با پوست بدنتان برخوردی نکند و هم چنین گازهایی حاصل از استفاه از محلول را استشمام نکنید

البته محلول های لوله بازکنی را نباید زیاد استفاده کرد. اگر گرفتگی لوله شدید است و با روش های لوله بازکنی خانگی برطرف نمی شود، مشکل را به متخصصان لوله بازکنی برچسب بسپارید. در هر محدوده ای از تهران که باشید، برچسب می تواند بهترین لوله بازکن ها در نزدیکی محل شما را معرفی کند.

 

استفاده از فنر لوله بازکنی خانگی، فنر دستی

 

استفاده از فنر دستی یک روش لوله بازکنی خانگی است که زحمت بیشتری دارد ولی در عوض تاثیر بیشتری برای بازکردن لوله های منزل دارد.

 

برای استفاده از این روش لوله بازکنی در منزل، بهتر است که ابتدا فنر مناسب را خریداری نموده و بعد سر فنر را وارد چاه گرفته شده کنید. سپس با چرخاندن فنر به جهت عقربه های ساعت می توانید گرفتگی لوله را توسط این روش لوله بازکنی خانگی برطرف کنید.

حتما به یاد داشته باشید که هنگام فنر زدن لوله فاضلاب، فشار زیاد بر روی فنر نیاورید. اگر گرفتگی لوله منزلتان با این روش هم باز نشد می توانید به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید. سرویس های لوله بازکنی پاسداران، تهرانپارس، ستارخان، باقرخان یا هر منطقه ای که شما در آن هستید، می توانند با بهترین لوله بازکن ها در تمام ساعات شبانه روز در اختیار شما باشد.

 

روش های دیگری برای لوله بازکنی خانگی نیز وجود دارد که ما دراین جا به آنها اشاره نکردیم و برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به مقالات سایت برچسب رجوع کنید.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید