27 آوریل, 2024

خانه معلم کیش و قشم | آدرس + شماره تماس

خانه معلم کیش و قشم فرهنگیان

خانه معلم کیش و قشم یک اقامتگاه راحت برای اسکان کارکنان آموزش و پرورش و خانواده‌هایشان است که در جزیره کیش و قشم قرار دارد. این خانه‌ها به منظور فراهم کردن محیطی مناسب و آرام برای اقامت معلمان و خانواده‌هایشان در این جزایر زیبا و دلپذیر تاسیس شده است. با دارا بودن امکاناتی نظیر اتاق‌های خواب مجهز، سرویس بهداشتی و حمام به همراه امکانات رفاهی دیگر، معلمان و خانواده‌هایشان می‌توانند در این خانه‌ها با آرامش و راحتی اقامت کنند.

علاوه بر این، موقعیت مکانی این اقامتگاه‌ها نیز بسیار مطلوب است، زیرا در جزیره‌های کیش و قشم واقع شده‌اند که به دلیل طبیعت بکر و مناظر زیبایی که دارند، جذابیت زیادی برای توریست‌ها دارند. به همین دلیل، خانه معلم کیش و قشم یک مقصد بسیار مناسب برای اقامت معلمان و خانواده‌هایشان است که می‌تواند به آن‌ها تجربه‌ای متفاوت از تفریح و استراحت را برایشان به ارمغان بیاورد.

خانه معلم قشم

خانه معلم قشم یک مجموعه اقامتی و آموزشی است که در جزیره قشم واقع شده است. این مجموعه در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده و با هدف ارائه خدمات به معلمان و دانش آموزان از سراسر کشور فعالیت می کند. خانه معلم قشم دارای امکانات رفاهی و آموزشی متنوعی است که شامل اتاق های مجهز، رستوران، سالن های کنفرانس، کتابخانه، آزمایشگاه، استخر، سینما و ورزشگاه می باشد.

خانه معلم قشم همچنین برگزار کننده برنامه های آموزشی، فرهنگی، تفریحی و گردشگری برای معلمان و دانش آموزان است که با همکاری ادارات آموزش و پرورش استان های مختلف اجرا می شود. شما می‌توانید با شماره خانه معلم قشم که در ادامه درج کرده ایم تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری درباره خانه معلم قشم و امکانات آن را دریافت کنید.

 رزرو خانه معلم قشم

خانه معلم قشم یکی از مکان‌هایی است که وزارت آموزش و پرورش برای رفاه حال کارمندان خود، در جزیره قشم احداث کرده است. این مکان فقط برای استفاده فرهنگیان و منسوبین درجه یک آنان (همسر، فرزندان، پدر، مادر) می باشد و یک فضای آرام و دوستانه برای استراحت و تفریح فرهنگیان در جزیره قشم را فراهم می کند. برای رزرو خانه معلم قشم، باید به سامانه ستاد اسکان فرهنگیان به نشانی eskan.medu.ir مراجعه کرده و با توجه به شرایط رزرو، ثبت نام کنید.

شرایط رزرو خانه معلم قشم عبارتند از:

  • حضور شخص فرهنگی در زمان تحویل اتاق الزامی است.
  • مرکز مجاز است با توجه به شرایط خود رزروی را رد و یا تایید نماید.
  • هزینه رزرو خانه معلم قشم بستگی به نوع اتاق، تعداد نفرات و مدت زمان اقامت دارد.
  • داشتن کارت شناسایی آموزش و پرورش
  • عدم پذیرش افراد مجرد

آدرس: بلوار ولیعصر، جنب سوپر مارکت همشهری 

شماره تلفن: 07635227461

 

خانه معلم کیش

خانه معلم کیش یا هتل فرهنگیان کیش یک مکان رفاهی است که برای اسکان فرهنگیان عزیز در جزیره زیبای کیش در نظر گرفته شده است. این مکان با هماهنگی بین اداره آموزش و پرورش و بخش خصوصی هتلداری ایجاد شده و قوانین و شرایط خاص خود را دارد. ستاد اسکان فرهنگیان کیش در فصول پربازدید این جزیره، یعنی از 25 اسفند تا 15 فروردین، در اختیار فرهنگیان قرار نمی گیرد. بقیه روزهای سال می توانید با مراجعه به سایت eskan.medu.ir آن را رزرو کنید. قیمت اتاق خانه معلم کیش بسیار مناسب است و در نزدیکی بازار و ساحل قرار دارد. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید، خانه معلم کیش گزینه ای مناسب برای اقامت شماست.

خانه معلم کیش دارای 40 اتاق با ظرفیت 2 تا 4 نفر است و همچنین دارای سالن پذیرایی، رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان می باشد.

راهنمای سفر به کیش

راهنمای رزرو خانه معلم کیش

اگر قصد دارید از خانه فرهنگیان کیش استفاده کنید، باید با شرایط و نحوه رزرو آن آشنا باشید. خانه معلم مراکزی هستند که برای اسکان فرهنگیان و خانواده درجه یک آن ها در شهرهای مختلف ایران ایجاد شده اند.

برای رزرو خانه معلم، باید به موارد زیر نیز توجه کنید:

  • خانه معلم کیش قوانین سختگیرانه ای برای پذیرش فرهنگیان دارد و تنها با همسر، فرزند، پدر و مادر خود می توانید اقامت داشته باشید.
  • برای رزرو خانه معلم، باید به وب سایت eskan.medu.ir کیش مراجعه کنید و با وارد کردن اطلاعات خود، اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • کارت فرهنگی، کارت ملی و شناسنامه خود و همراهان خود را در زمان پذیرش در اختیار مسئولین قرار دهید.
  • وب سایت رزرو روز پنجم هر ماه ساعت 8 صبح فعال می شود
  • ظرفیت هر اتاق برای 5 نفر است و نفرات اضافه مشمول پرداخت هزینه مضاعف خواهند بود.
  • در صورت کنسل کردن رزرو، بسته به زمان کنسل شدن، بخشی از هزینه به حساب شما برگشت داده می شود.
  • ساعت تخلیه اتاق قبل از ساعت 13 و ساعت تحویل اتاق بعد از ساعت 15 است.
  • پذیرش افراد مجرد در خانه معلم ممنوع است.
  • رعایت شئونات اسلامی در زمان اقامت در خانه معلم ضروری است.

آدرس خانه معلم کیش: جزیره کیش، روبروی پارس خلیج، خیابان شهریار، خیابان اقبال 

شماره تلفن جدید خانه معلم کیش: 07644468301

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید