19 آوریل, 2024

خارج شدن از ریپورت تلگرام

آموزش خارج شدن از ریپورت تلگرام

نرم افزار تلگرام با تمام قابلیت ها و همه ی جذابیتی که دارد، گاهی همچون یک ناظم مدرسه، شما را از انجام کارهای لذت بخش مثل فرستادن پیام به افراد ناشناس منع می کند. در این هنگام تلگرام سخت گیر، از شما می خواهد که تنها به آن دسته از دوستانتان که هر دو شماره ی یکدیگر را در گوشی خود ذخیره دارید پیام بفرستید.

خارج شدن از ریپورت تلگرام

از نظر شرکت تلگرام، “ناشناس” یعنی شخصی که شماره تلفن همراه شما را در گوشی خود ذخیره ندارد. شما در نرم افزار تلگرام می توانید حتی به این افراد هم پیام بفرستید. هنگامی که شما اینکار را انجام می دهید پیام شما به همراه دو گزینه ی Add Contact و Report Spam و یا در نسخه های تلگرام دسکتاپ یا همان نسخه PCC با گزینه های Report Spam و Hidee به طرف مقابل نمایش داده می شود. که مخاطب می تواند بسته به تصمیمی که در آن لحظه می گیرد پیام شما را اسپم Spam گزارش کند یا نکند.

کافیست این عمل گزارش شدن شما به عنوان Spam یا همان هرزنامه از جانب چند فرد مختلف صورت بگیرد، آنگاهتلگرام حساب کاربری شما را به عنوان یک استفاده کننده غیر معمول در سرورهای خود ثبت می کند و در صورت تکرار این عمل برای شما پیغامی به این مضمون ارسال می کند:

“Sorry. you can only send messages to mutual contacts at the moment”

متاسفیم، شما در حال حاضر فقط می‌توانید پیام‌ها را به مخاطبین متقابل ارسال کنید.

این آموزش بروی چندین اکانت تست شده و 100 درصد جواب داده

قیمت این آموزش فقط 3500 تومان

بعد از پرداخت لینک دانلود آموزش نشان داده می شود

[purchase_link id=”1115″ style=”button” color=”green” text=”خرید”]

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *