25 آوریل, 2024
آموزش تصویری تگ در استوری اینستاگرام

آموزش تگ کردن یا منشن کردن در اینستاگرام

آموزش تگ کردن یا منشن کردن در اینستاگرام

به گزارش فایل دی : اینستاگرام که در حال حاضر به محبوبیت فوق العاده بالایی در میان کاربران دست یافته، قابلیت‌های متنوعی را در اپلیکیشنش ارایه می‌کند. استقبال بی‌نظیر کاربران از این شبکه اجتماعی باعث شده تا هربار با آپدیت تازه، شاهد قرار گیری امکانات جدید در آن باشیم.

برچسب زدن آی دی اکانت دیگران در بخش های مختلف اینستاگرام را تگ کردن در اینستاگرام می گویند. قابلیت منشن/تگ کردن در اینستاگرام یک روش اشاره کردن کاربران به یک پست یا استوری خاص است. در اینستاگرام امکان تگ کردن افراد در بخش های مختلف وجود دارد. نحوه تگ کردن افراد در اینستاگرام به این صورت است که قبل از نام کاربری شخص مورد نظر کاراکتر @ را وارد کرده و از لیست ظاهر شده نام کاربری شخص را انتخاب می کنیم.

 روشهای  تگ کردن در اينستاگرام
در اینستاگرام روش های مختلفی برای تگ کردن افراد وجود دارد و هر کدام کاربرد خود را دارند.

در ادامه با انواع روش های منشن کردن در اینستاگرام آشنا می شوید:
تگ کردن در پست اینستاگرام
تگ كردن در کامنت اينستاگرام
تگ كردن در استوری اينستاگرام
منشن کردن در بیو اینستاگرام

آموزش حذف اکانت فیس بوک بصورت کامل

تگ کردن در پست اینستاگرام
یکی از روش های تگ کردن در اینستاگرام تگ روی پست (عکس یا ویدیو) است. به عنوان مثال اگر می خواهید یک عکس گروهی را به اشتراک بگذارید می توانید تمام افرادی که در عکس حضور دارند را روی عکس برچسب گذاری (تگ) نمایید. در این صورت کاربران با ضربه زدن روی آیکن آدمک ظاهر شده روی عکس نام و لمس نام اکانت به حساب کاربری شخص مورد نظر هدایت می شوند.

تگ كردن در کامنت اينستاگرام
تگ کردن در کامنت اینستاگرام می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به طور مثال برخی از پیج های تجاری با طرح یک مسابقه فالوورهای خود را تشویق به منشن دیگران زیر پست می کنند. هدف از انجام این کار معرفی برند خود به دیگر کاربران و افزایش فالوور است. همچنین گاهی ممکن است از یک پستی در اینستاگرام خوشتان بیاید و مایل باشید آن را به دوستانتان هم نشان دهید برای این منظور می توانید اکانت دوستان خود را در کامنت زیر پست منشن کنید.

تگ كردن در استوری اينستاگرام
خبر خوب این است که امکان تگ کردن در استوری اینستاگرام به لیست قابلیت های اینستاگرام اضافه شده است. در مواردی که بخواهید از شخصی تشکر کنید و یا شخصی را که در عکس شما حضور دارد به دیگران معرفی کنید و … می توانید اکانت او را در استوری خود تگ کنید.

منشن کردن در بیو اینستاگرام
یکی دیگر از روش های تگ کردن در اینستاگرام، منشن کردن افراد در بخش بیو (Bio) اینستاگرام است. در این صورت اکانت مورد نظر برای عموم نمایش داده می شود. این روش بیشتر برای معرفی پیج کاری در پیج شخصی و بالعکس استفاده می گردد. برای تگ کردن یک اکانت در بیو اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید:

  1. در تب پروفایل شخصی خود روی دکمه Edit Profile کلیک کنید.
  2. در پنجره ظاهر شده روی قسمت Bio ضربه بزنید تا باز شود.
  3. در بخش Bio کاراکتر @ را وارد و سپس نام اکانت پیج مورد نظر را وارد نمایید. از لیست اسامی پیشنهادی ظاهر شده اکانت مورد نظر را انتخاب نمایید.
  4. در نهایت روی آیکن تیک بالای صفحه ضربه بزنید تا تغییرات اعمال گردد.
  5. پس از تگ کردن نام اکانت مورد نظر را به صورت لینک در قسمت بیو پروفایل خود مشاهده خواهید کرد.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید