29 مارس, 2024

آموزش بازکردن فایل های XPS با استفاده از تبدیل کننده ی آنلاین XPS-to-PDF

آموزش بازکردن فایل های XPS با استفاده از تبدیل کننده ی آنلاین XPS-to-PDF

در این آموزش از سایت فایل دی شما را با نحوه بازه کردن فایل xps  آَنا خواهیم نمود. فایل های XPS برای اولین بار به عنوان جایگزینی برای فرمت EMF اجرا می شوند و کمی شبیه نسخه PDF از مایکروسافت هستند، بلکه بر اساس فرمت XML است. به دلیل ساختار فایل های XPS، شرح آنها یک سند بر اساس سیستم عامل یا چاپگر تغییر نمی کند و در تمامی سیستم عامل ها سازگار است.

فایل های XPS را می توان برای به اشتراک گذاشتن یک سند با دیگران مورد استفاده قرار داد تا اطمینان حاصل شود که آنچه که در صفحه مشاهده می کنید همان چیزی است که آنها می بینند هنگام استفاده از یک برنامه بیننده XPS. شما می توانید یک فایل XPS را در ویندوز توسط “چاپ” به Microsoft XPS Document Writer ایجاد کنید زمانی که از پرینتر استفاده کنید.

بعضی از فایل های XPS ممکن است در عوض به فایل های Action Replay مربوط به بعضی از بازی های ویدئویی مرتبط باشند، اما فرمت مایکروسافت بسیار شایع است.

فایل های XPS جایگزین فایل های PDF مایکروسافت می باشند و به طور پیش فرض تنها با استفاده از XPS Viewer قابل نمایش هستند. XPS Viewer تنها در کامپیوتر هایی با سیستم عامل Windowsو Vistaنصب می شود و در نسخه های قدیمی تر ویندوز باید Microsoft .NET Framework را نصب کنید. اگر از سیستم عامل Mac OS X استفاده می کنید, می توانید از یک تبدیل کننده ی XPS-to-PDF استفاده کنید یا یک برنامه ی XPS-to-PDF نصب کنید.

مراحل :
مرورگر اینترنت خود را باز کنید و ابزار تبدیل آنلاین XPS-to-PDF را جستجو کنید. دو نمونه از این ابزار رایگان Convert Files و Online PDF Converter می باشد که برای دسترسی به آنها می توانید به ترتیب به آدرس های http://convertfiles.com/ و https://online2pdf.com/convert-xps-to-pdf مراجعه کنید.

آموزش بازکردن فایل های XPS

آموزش بازکردن فایل های XPS با استفاده از تبدیل کننده ی آنلاین XPS-to-PDF

برای تبدیل فایل XPS به PDF طبق مراحل زیر پیش بروید. اکنون فایل XPS انتخاب شده به فرمت PDF تبدیل شده است و در کامپیوتر شما ذخیره می باشد.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *