28 مارس, 2024

چگونه پربازدید ترین ویدیو یوتیوب را پیدا کنیم ؟

چگونه پربازدید ترین ویدیو یوتیوب را پیدا کنیم ؟

فایل دی :: حجم محتوای تصویری موجود در یوتیوب به حدی زیاد است که می‌تواند ساعت‌ها وقت شما را بگیرد. البته این بدان معنی نیست که تمام محتوای موجود در یوتیوب ارزش تماشا کردن دارد. حتی در بین بهترین ویدیوهایی هم که در یوتیوب وجود دارد نیز ویدیوهای بی‌محتوا وجود دارد. در ادامه آموزش دسترسی به پربازدید ترین فیلم های یوتیوب را می‌توانید مشاهده کنید.

پیدا کردن پربازدیدترین موزیک ویدیو یوتیوب بر اساس دسته‌بندی
بهترین راه برای پیدا کردن پربازدیدترین ویدیو‌های موجود در یوتیوب، جستجوی آنها بر مبنای کلمات کلیدی یا دسته‌بندی است. برای این منظور ابتدا موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای موضوع مورد نظر خود یک کلمه کلیدی یا دسته‌بندی را لحاظ کنید. انتخاب درست این موضوع می‌تواند کمک بسزایی در رسیدن دقیق به خواسته‌تان می‌کند. حال وارد یوتیوب شوید. روی قسمت Search در بالای صفحه کلیک کنید. موضوع یا کلمه کلیدی را در آن وارد کنید.

در ابتدا خود یوتیوب لیستی از ویدیوها با موضوعات مختلف را به نمایش می‌گذارد. البته موضوع این ویدیوها برای هر کاربر بر مبنای سابقه جستجوی او در یوتیوب نمایش داده می‌شود. برای تغییر دادن آنها روی گزینه Filter بزنید تا منوی جستجوی فیلتر باز شود.

در زیر منوی Sort By برای مشاهده موضوعات پربازدید در یوتیوب گزینه View Count را انتخاب کنید.

حالا ویدیوهایی به نمایش در می‌آیند. آنچه در بالای لیست وجود دارد، پربازدیدترین ویدیوها در موضوع مورد نظر شما است.

پیدا کردن کلیپ های پربازدید یوتیوب در یک کانال

اگر شما نیز به صورت حرفه‌ای در یوتیوب حضور داشته باشید، قطعا چند کانالی را دارید که به دلیل ویدیوهای کاربردی‌شان عضو آنها هستید. یوتیوب به شما اجازه می‌دهد تا فیلم های پربازدید یوتیوب در یک کانال به خصوص را نیز مشاهده کنید. برای این کار ابتدا یوتیوب را باز کنید و وارد کانال مورد نظرتان شوید. از منوی کانال گزینه Videos را انتخاب کنید. لیستی از ویدیوها بر مبنای تاریخ بارگذاری‌شان نمایش داده می‌شود.

برای مشاهده پربازدیدترین ویدیوها، از منوی بالا سمت راست صفحه، گزینه Sort By را انتخاب کنید. سپس از منوی باز شده گزیه Most Popular را انتخاب نمایید.

در ادامه لیستی از ویدیوهای کانال به ترتیب بیشترین بازدید نمایش داده می‌شود.

پیدا کردن موزیک ویدیو های پربازدید یوتیوب در طول زمان

برای پیدا کردن پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب بدون در نظر گرفتن موضوع یا کانال خاص، باید صفحاتی که در ترند یوتیوب قرار دارند را بررسی کنید. البته ابزارهایی در خارج از یوتیوب نیز وجود دارد که می‌توانید از آنها کمک بگیرید.

از جمله این ابزارها، سایت‌هایی نظیر Statista و Wikipedia هستند. در این سایت‌ها می‌توانید لیستی از پربازدیدترین ویدیوهای پوتیوب را مشاهده کنید. این لیست‌ها در بازه‌های زمانی مختلف به‌روز می‌شود.

پربازدید ترین ویدیو یوتیوب

کانال Popular on YouTube، ابزار دیگری است که معمولا کلیپ های پربازدید یوتیوب را منتشر می‌کند. در این کانال دسته‌بندی‌هایی وجود دارد که می‌توانید بر اساس آنها ویدیوهای مورد نظر خود را پیدا کنید.

سایت YouTube Music Charts نیز ابزار دیگری است که به کمک آن می‌توانید موزیک ویدیوهای پرطرفدار یوتیوب منتشر شده در آمریکا را مشاهده کنید. دسته‌بندی‌هایی از قبیل بهترین آهنگ‌ها یا بهترین خواننده‌ها در این سایت وجود دارد که برای جستجو کردن می‌توان از آن استفاده نمود. در این سایت معمولا لیستی از ۱۰۰ موزیک ویدیو برتر یوتیوب همواره در دسترس است.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام

چگونه پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب کانال خودتان را تشخیص دهید؟

ممکن است شما نیز کانالی در یوتیوب داشته باشید و کلیپ‌ها و ویدیوهای خودتان را در آن منتشر کنید. برای این منظور باید ابتدا وارد کانال یوتیوب خود شوید. در منوی کانال گزینه Analytics را انتخاب کنید. سپس وارد بخش Top Videos شوید و گزینه See More را انتخاب کنید. در ادامه لیستی از پربازدیدترین ویدیوهای کانال شما بر اساس رتبه به نمایش در می‌آیند.

نگه داشتن کلیپ های پربازدید یوتیوب
اگر تمایل دارید تا ویدیوهای محبوب خود در یوتیوب را بعدا نیز مشاهده کنید، می‌توانید آنها را در لیست پخش خود ذخیره کنید. می‌توانید دسته‌بندی موضوعات پربازدید یوتیوب را برای خود ایجاد کنید و ویدیوها را با توجه به موضوعات شان ذخیره کنید. همچنین راه دیگر آن است که ویدیوهای مورد علاقه‌تان را دانلود کنید.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *