28 مارس, 2024

معرفی بهترین هتل زاهدان – شهر سوزن دوزی‌های رنگی

زاهدان شهری زیبا و تاریخی در جنوب شرقی کشورمان است که متأسفانه به دلیل یدک کشیدن صفت محروم مورد بی‌لطفی مسئولین و گردشگران قرارگرفته است و کمتر کسی این شهر را برای سفر انتخاب می‌کند؛ اما جدا از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری زاهدان، فرهنگ مردمان خونگرم این شهر و اقامت در هتل های زاهدان، بی‌شک سفر خاطره‌انگیزی را برایتان رقم خواهد زد. در نظر داشته باشید زاهدان شهری توریستی نیست پس نباید انتظار زیادی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های این شهر داشت بااین‌حال اقامتگاه هایی وجود دارد که به‌عنوان، بهترین هتل زاهدان شناخته می‌شوند.

هتل های 4 ستاره زاهدان

هتل استقلال؛ مدرن‌ترین هتل در زاهدان

در مرکز شهر یکی از بهترین هتل‌ های شهر زاهدان، هتل استقلال واقع‌شده است؛ این هتل 4 ستاره در 4 طبقه و 80 واحد اقامتی متنوع، بهترین خدمات را برای مسافران فراهم کرده است. آدرس بهترین هتل ‌های زاهدان در میدان آزادی است که موقعیت عالی آن باعث شده بسیاری از مسافران، هتل استقلال زاهدان را برای اقامت انتخاب نمایند و برای رفت‌ و آمد به مراکز مهم شهر مثل مراکز اداری، راه‌آهن، فرودگاه، ترمینال، بازارهای سنتی و جاذبه‌های دیدنی وقتشان در ترافیک‌ها سپری نشود.

افتتاح هتل استقلال به سال 1377 برمی‌گردد، بااینکه مدت زیادی از ساخت آن می‌گذرد اما هنوز هم به‌عنوان بهترین هتل زاهدان شناخته می‌شود، زیرا خدمات رفاهی آن طبق استانداردهای مدرن دنیا می‌باشد؛ پس اگر به دنبال اقامتگاه درجه‌یک هستید با رزرو بهترین هتل زاهدان، اقامت خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

آمفی‌تئاتر، سالن همایش، سالن کنفرانس، فضای بازی کودکان، باشگاه بیلیارد، باشگاه بدن‌سازی، رستوران، چایخانه سنتی و… ازجمله امکانات هتل استقلال زاهدان است.

آدرس هتل استقلال: زاهدان، میدان آزادی، مقابل بانک صادرات

فاصله هتل استقلال تا مراکز مهم شهر

  • فاصله هتل تا فرودگاه زاهدان: 8 دقیقه
  • فاصله هتل تا راه‌آهن: 5 دقیقه
  • فاصله هتل تا پایانه مسافربری انقلاب: 13 دقیقه
  • فاصله هتل تا مسجد جامع مکی و موزه بزرگ زاهدان: 4 دقیقه
  • فاصله هتل تا خانقاه دراویش شاه نقشبند، مجتمع تفریحی گراناز و بازار مشترک زاهدان: 9 دقیقه

 

هتل های سه ستاره زاهدان

هتل 3 ستاره جهانگردی؛ بهترین هتل زاهدان از دیدگاه مسافران

هتل جهانگردی، از بهترین هتل ‌های زاهدان بشمار می‌رود؛ چراکه با ارائه خدمات و امکانات خوب، در جلب رضایت مسافران بسیار موفق عمل کرده است. این هتل در سال 1352 با فضایی گسترده (2400 مترمربع) فعالیت خود را در زمینه هتلداری آغاز نمود، در حال حاضر این مجموعه با 15 کومه و 20 اتاق، آماده استقبال از مسافران می‌باشد.

هتل جهانگردی در سال 1396 برای ارائه امکانات بهتر به مسافران، بازسازی شد و در همین زمان چایخانه سنتی، رستوران و پارکینگ به این مجموعه اقامتگاهی اضافه شد؛ از دیگر امکانات این هتل می‌توان به کافی‌شاپ، نمازخانه، فضای سبز در مجموعه، لابی، اینترنت پرسرعت، سالن اجتماعات و… اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های برجسته هتل جهانگردی، موقعیت مناسب آن و دسترسی آسان به نقاط پر رفت ‌و آمد شهر، مثل فرودگاه، ترمینال، جاذبه‌های دیدنی و بازار می‌باشد که گشت‌وگذار را برای مسافران راحت‌تر می‌کند. این نکته را در نظر داشته باشید بر اساس قوانین هتل، رزرو کومه برای خانم‌های مجرد، امکان‌پذیر نیست.

آدرس هتل جهانگردی: زاهدان، میدان میر جاوه، خیابان جام جم، مقابل بیمارستان خاتم

فاصله هتل جهانگردی تا مراکز مهم شهر

 

  • فاصله هتل تا فرودگاه و راه‌آهن زاهدان: 4 دقیقه
  • فاصله هتل تا پایانه مسافربری انقلاب: 15 دقیقه
  • فاصله هتل تا مسجد جامع مکی: 6 دقیقه
  • فاصله هتل تا خانقاه دراویش شاه نقشبند، مجتمع تفریحی: 9 دقیقه
  • فاصله هتل تا و موزه بزرگ زاهدان: 2 دقیقه
  • فاصله هتل تا بازار مشترک: 12 دقیقه

هتل های 2 ستاره زاهدان

هتل امین؛ اقامت در بهترین هتل زاهدان

معرفی بهترین هتل زاهدان -  شهر سوزن دوزی‌های رنگی

اگر در لیست بهترین هتل‌ ها در زاهدان نگاهی بیندازید، قطعاً نام هتل امین را خواهید دید. این هتل در 3 طبقه و 40 واحد اقامتی متنوع، سال‌های زیادی به مسافران خدمت کرده است. هتل امین قبل از بازسازی یک هتل معمولی با امکانات محدود بود اما در سال 1397 پس از بازسازی هتل، امکانات خوبی به این مجموعه اضافه شد.

آدرس بهترین هتل‌ های زاهدان، واقع در خیابان دانشگاه است که مکانی با دسترسی عالی برای مسافران خواهد بود چراکه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مسیر هتل تا مراکز مهم شهر را طی می‌کنند. از امکانات بی‌نظیر هتل امین می‌توان کافی‌شاپ، رستوران، اینترنت پرسرعت و پارکینگ اختصاص نام برد اما در نظر داشته باشید این هتل آسانسور ندارد اگر بالا یا پایین آمدن از پله برایتان دشوار است، بهتر است دیگر هتل‌های زاهدان برای اقامت انتخاب کنید.

آدرس هتل امین: زاهدان، میدان امام علی، ابتدای خیابان دانشگاه

فاصله هتل امین زاهدان تا مراکز مهم شهر

  • فاصله هتل تا فرودگاه زاهدان و خانقاه دراویش شاه نقشبند: 8 دقیقه
  • فاصله هتل تا راه‌آهن و بازار رسولی: 5 دقیقه
  • فاصله هتل تا پایانه مسافربری انقلاب: 13 دقیقه
  • فاصله هتل تا مسجد جامع مکی و موزه بزرگ زاهدان: 4 دقیقه
  • فاصله هتل تا بازار مشترک زاهدان و مجموعه تفریحی گراناز: 9 دقیقه

هتل‌آپارتمان ملل؛ هتل 2 ستاره زاهدان

هتل‌آپارتمان ملل از بهترین هتل ‌ها در زاهدان بشمار می‌رود که فعالیت هتلداری را از سال 1396 آغاز نمود. ازآنجایی‌که از تأسیس هتل سال‌های زیادی نمی‌گذرد اتاق‌های تمیز و ساختمان نوساز از ویژگی‌های خوب این هتل است. اتاق‌های هتل‌آپارتمان ملل، شامل یک‌تخته تا پنج تخته و سوئیت‌های یک‌خوابه و دوخوابه شش تخته است.

در نظر داشته باشید امکانات هتل مناسب است اما نباید آن را با بهترین هتل زاهدان مقایسه کرد چراکه هتل ملل یک هتل دوستاره است. از امکانات این هتل می‌توان به یخچال، تلفن، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه هوا و اینترنت اشاره کرد.

حال که متوجه خدمات و امکانات هتل شدید، بهتر است درباره کم و کسری‌های آن‌هم بدانید؛ برخی از اتاق‌های هتل فاقد پنجره است و این امر ممکن است کمی محل اقامت را برای مسافران دلگیر کند همچنین این هتل رستوران ندارد و به همین دلیل سرو صبحانه در اتاق‌ها انجام می‌شود.

هتل‌آپارتمان ملل مانند بهترین هتل زاهدان از موقعیت دسترسی خوبی برخوردار است، این موضوع باعث شده این هتل جایگاه ویژه‌ای میان مسافران داشته باشد. در ادامه به فاصله هتل ملل تا مهم‌ترین نقاط شهر خواهیم پرداخت.

آدرس هتل‌آپارتمان ملل: زاهدان، تقاطع خیابان آزادی و سعدی

 فاصله هتل‌آپارتمان ملل تا مراکز مهم شهر زاهدان

  • فاصله هتل تا فرودگاه زاهدان و خانقاه دراویش شاه نقشبند: 8 دقیقه
  • فاصله هتل تا راه‌آهن و بازار رسولی: 5 دقیقه
  • فاصله هتل تا پایانه مسافربری انقلاب: 13 دقیقه
  • فاصله هتل تا مسجد جامع مکی و موزه بزرگ زاهدان: 4 دقیقه
  • فاصله هتل تا بازار مشترک زاهدان و مجموعه تفریحی گراناز: 9 دقیقه

 

هتل صالح؛ هتل اقتصادی برای اقامت ارزان

هتل صالح از بهترین هتل‌های زاهدان است که با دوستاره فعالیت خود را در سال 1368 آغاز نمود بااینکه سال‌های زیادی از ساخت ساختمانش می‌گذرد، اما در سال‌های اخیر برای ارائه خدمات بهتر، ساختمان هتل مورد بازسازی قرار گرفت؛ بااین‌حال فراموش نکنید هتل صالح از هتل‌های قدیمی و 2 ستاره زاهدان است پس نباید از آن انتظار زیادی داشت. اگر به‌طورکلی بخواهیم هتل صالح را بررسی کنیم با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد، هتل مقرون‌به‌صرفه‌ای برای اقامت مسافران می‌باشد.

تمام اتاق‌های هتل صالح به تلویزیون، تلفن، یخچال، کولر اسپیلت مجهز هستند همچنین امکان استفاده از اینترنت رایگان در لابی برای مسافران وجود دارد. مسافران می‌توانند با رزرو هتل صالح با هزینه اندک در مرکز شهر اقامت داشته باشند.

آدرس هتل صالح: زاهدان، خیابان دانشگاه، بین خیابان دانشگاه ۱۶ و ۱۸

فاصله هتل صالح تا مراکز مهم شهر

  • فاصله هتل تا فرودگاه زاهدان: 9 دقیقه
  • فاصله هتل تا راه‌آهن: 6 دقیقه
  • فاصله هتل تا پایانه مسافربری انقلاب: 14 دقیقه
  • فاصله هتل تا مسجد جامع مکی و موزه بزرگ زاهدان: 4 دقیقه
  • فاصله هتل تا خانقاه دراویش شاه نقشبند، مجتمع تفریحی گراناز و بازار مشترک زاهدان: 9 دقیقه

گرفته شده از ایران هتل آنلاین

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *