19 مارس, 2024
درباره جزیره زیبای کیش

درباره جزیره زیبای کیش

بهترین زمان سفر به کیش از جهتی به آب و هوا و از جهت دیگر به جشنواره‌هایش بستگی دارد. اقلیم کیش به دلیل موقعیت جغرافیایی‌اش گرم و مرطوب است، لذا تابستان‌های طاقت‌فرسایی دارد. در عوض از پاییز تا اوایل بهار هوا دلپذیر و لذت بخش است. اگر به قصد دیدن ساحل و تفریحات آبی و در کل گشت و گذار در فضای باز به کیش سفر می‌کنید، حتما سعی کنید فصل‌های خنک را انتخاب کنید.

درباره جزیره زیبای کیش

درباره جزیره زیبای کیش

تفریحات جزیره

برای اسکوترسواری حتی نیازی ندارید شنا بلد باشید یا اینکه بخواهید تجهیزات غواصی را با خودتان حمل کنید، کافی است دل به آب بزنید و لذت ببرید.

قایق های کف شیشه ای را دریابید .این قایق‌ها شما را به قسمتی از خلیج‌فارس می‌برند که با استفاده از پروژکتورهای قوی و کف شیشه‌ای قایق می‌توانید انواع ماهی‌ها و آبزیان را ببینید و کیف کنید.

مراکز خرید کیش؛ از ارزان‌ترین تا لوکس‌ترین مراکز را پیشنهاد می کنیم بررسی نمایید .

بولینگ مریم، یکی از بزرگ‌ترین، مجهزترین و مدرن‌ترین سالن‌های بولینگ ایران است که در سال ۱۳۸۳ در کیش تاسیس شد. این بولینگ با ۱۶ خط دیجیتالی چهار نفره، دارای تفریحات متعددی چون سونا و جکوزی، بدن‌سازی، دو سالن اختصاصی بیلیارد با ۱۶ میز، رستوران، کافی‌شاپ، بازی‌های کامپیوتری و واقعیت مجازی، بازی‌های مخصوص کودکان مثل ماشین برقی، قطار و کشتی پرنده و جنگ‌های شبانه است.

رستورانهای جذاب با غذاهای خوشمزه انتظار حضور شما را دارند یک از آنها رستوران رویال استار است .

رستوران رویال‌استار با دکوراسیون متفاوت و معروف به دکوراسیون انگلیسی یکی از زیباترین رستوران‌های کیش است. اگر دلتان می‌خواهد یک شام متفاوت در فضایی لوکس و شیک میل کنید اسم رستوران رویال‌استار را به‌خاطر بسپارید.

البته اگر دنبال غذاهای دریایی باشید، آنها را در بیشتر رستوران‌ها می‌توانید پیدا کنید. معمولا در تورهای کیش ناهار و شام به عهده خودتان است، بنابراین می‌توانید از قبل، بهترین رستوران‌های کیش را نشان کنید که اگر با تور کیش سفر کردید، حتما برای وعده‌های غذایی آزادتان برنامه مناسبی داشته باشید.

در ادامه می‌خواهیم از جزئیات و نکات همین بالا و پایین کردن‌ها بگوییم که هزینه تور کیش به بودجه‌ای که برای سفرتان در نظر گرفته‌اید، نزدیک شود.

اگر برای اولین بار به کیش سفر میکنید مراقب اژانسهای گردشگری داخل جزیره باشید اغلب در بدو ورود و در حالتی که شما شدیدا خسته هستید برنامه هایی رو به شما معرفی میکنند که برخی از انها خیلی با واقعیت فاصله دارد

تور زمینی کیش به این صورت است که با قطار به بندر عباس رفته و از بندر با لنج به سمت جزیره کیش می‌روید.

بهترین تور کیش را چطور بخریم، سوال پرتکراری است که برای خیلی‌ها پیش می‌آید. پاسخ این است که با مقایسه تورهای کیش  در سایت های مختلف و همچنین مشخص کردن میزان بودجه و علایقتان به راحتی می‌توانید بهترین تور کیش را انتخاب و رزرو کنید. برای این کار کافی است در گوگل سرچ کنید و از میان سایت های مختلف بیط سفر به کیش خود را رزرو نمایید . این سایت ها خدمات متنوعی دارند . شما می توانید با بودجه خود تور مد نظر خود را رزرو نمایید .  سفر به کیش میتونه براتون لذت بخش باشه .

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *