20 آوریل, 2024
ساده ترین روش برای بازگردانی رمز اینستاگرام

ساده ترین روش برای بازگردانی رمز اینستاگرام

ساده ترین روش برای بازگردانی رمز اینستاگرام

فایل دی : اطلاعاتی نظیر نام کاربری، ایمیل و شماره تلفن همراه که در هنگام ایجاد اکانت اینستاگرام وارد می کنید و همچنین اتصال اینستاگرام خود به اکانت فیسبوکتان همگی می توانند در هنگام بازیابی رمزعبور به کمکتان بیایند، بنابراین اگر قصد ایجاد یک اکانت اینستاگرام را دارید و خواننده این مطلب هستید این موضوع را به خاطر بسپارید و در هنگام وارد نمودن اطلاعات خود به صحت و درستی آنها دقت کنید. در این مطلب به بازیابی رمز عبور اینستاگرام با سه روش مختلف به طور کامل اشاره می کنیم

ساده ترین روش برای بازگردانی رمز اینستاگرام

ساده ترین روش برای بازگردانی رمز اینستاگرام

بازیابی رمزعبور اینستاگرام از طریق ایمیل یا نام کاربری

  1. هنگام ورود به صفحه اصلی اینستاگرام همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می کنید جمله Forgot Your Login Details (مشخصات حساب کاربری را فراموش کرده اید) در زیر قسمت نام کاربری و رمز عبور قرار داده شده است. اگر نام کاربری یا رمز خود را فراموش کرده اید بر روی لینک Get Help Signing in کلیک کنید.
  2. در مرحله بعدی ۲ گزینه USER NAME و PHONE برای بازیابی رمز عبور وجود دارد. اگر تنها رمز عبور خود را فراموش کرده اید و هنوز اطلاعات مربوط به حساب کاربری یا ایمیل خود را به خاطر دارید در کادر User name یکی از آنها را وارد کرده و بر روی کلید Send Login Link کلیک کنید. اگر داده های ورودی شما صحیح باشد یک لینک فعال سازی به ایمیل شما ارسال می شود. با ورود به ایمیل خود بر روی این لینک کلیک کنید.
  3. در متن ایمیل بر روی کلید Reset Password یا لینکی شبیه به این کلیک کنید تا وارد بخش ایجاد رمز عبور جدید شوید
  4. در این بخش با وارد نمودن رمز عبور دلخواه جدید و تایید دوباره آن به راحتی به اکانت خود دسترسی پیدا می کنید
  5. نکته مهم: اگر به ایمیلی که با آن در اینستاگرام ثبت نام نموده اید دسترسی ندارید یا آن را فراموش نموده اید می توانید از طریق فیسبوکتان رمز عبور خود را بازیابی کنید، اگر هم پیش تر اینستاگرام خود را به فیسبوکتان مرتبط نکرده اید می توانید از طریق شماره تلفن همراه خود این کار را انجام دهید. همچنین در صورتی که رمز عبور ایمیل خود را فراموش کرده اید نیز می توانید برای دسترسی مجدد به آن با ارائه‌دهنده سرویس ایمیل خود تماس بگیرید و گذرواژه جدید دریافت کنید. بنابراین با توجه به روش های موجود امکان از دست رفتن اکانت شما بسیار کم است. نگران نباشید.

آموزش ساخت آیدی در واتساپ

 

نکته مهم دوم: در نظر داشته باشید که لینک های بازیابی رمزعبور که به ایمیل ها ارسال می شوند دارای محدودیت زمانی هستند و پس گذشت این مدت مشخص اعتبار خود را از دست می دهند و قابل استفاده نیستند. بنابراین اگر با ایمیل ارسال شده نمی توانید به بخش ایجاد رمز عبور جدید وارد شوید دوباره درخواست ایمیل بازیابی دهید. همچنین اگر لینک ارسالی بازیابی رمزعبور را در ایمیل خود مشاهده نمی کنید به قسمت هرزنامه ها نیز نگاهی بیاندازید در غیر این صورت احتمالا شما هنگام ساخت اکانت اینستاگرام ایمیل خود را اشتباه تایپ کرده اید.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید