29 مارس, 2024
روش های ادغام فایل های PDF و تبدیل آنها به یک فایل

روش های ادغام فایل های PDF و تبدیل آنها به یک فایل

روش های ادغام فایل های PDF و تبدیل آنها به یک فایل

با بخش آموزش از سایت فایل دی در خدمت شما هستیم . برای بهبود مطالب سایت لطفا نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

برای ترکیب کردن چند فایل PDF در یک فایل، وب سایت هایی موجود است که این کار را بصورت رایگان انجام می دهند؛ همچنین اپلیکیشن هایی طراحی شده اند تا این کار را انجام دهند اما اگر از سیستم عامل macOS استفاده می کنید، جای نگرانی برای این برنامه ها یا وب سایت ها وجود ندارد چرا که شما دارای یک ابزار رایگان و آسان هستید که روی این سیستم عامل تعبیه شده است.

اگر یکی از کاربران سیستم عامل ویندوز هستید، باید از یکی از روش های پیشنهاد شده، وب سایت ها یا اپلیکیشن های مربوط استفاده کنید. شاید اگر بخواهیم امن ترین و کارآمد ترین برنامه را برای این کار معرفی کنیم، نام Adobe Acrobat DC را بیاوریم؛ برنامه ای که توسط شرکت Adobe طراحی شده و به کاربر این قابلیت را می دهد تا فایل های PDF را ساخته، مدیریت و ویرایش کند. همچنین با استفاده از این برنامه می توانید فایل های PDF را به Word تبدیل کرده و همچنین به ادغام چند فایل PDF بپردازید.

تبدیل اینترانت به اینترنت

روش های ادغام فایل های PDF و تبدیل آنها به یک فایل

روش های ادغام فایل های PDF و تبدیل آنها به یک فایل

ادغام چند فایل PDF در سیستم عامل Windows 10

همان گونه که در ابتدای مقاله توضیح داده شد، وب سایت ها و برنامه های زیادی برای انجام این کار طراحی شده اند که با استفاده از آن ها می توانید به ادغام چند فایل PDF بپردازید. ابتدا باید از ایمن بودن و پاک بودن برنامه اطمینان یابید.

همانطور که اشاره کردیم، بهترین برنامه ای که می توان پیشنهاد داد، اپلیکیشن طراحی شده توسط خود شرکت Adobe یعنی Adobe Acrobat DC است. توجه داشته باشید که این برنامه نسخه رایگان ندارد و برای استفاده از آن باید بطور ماهانه مبلغی بین 12.99 تا 24.99 دلار پرداخت کنید که این مبلغ برای یک بار استفاده از این برنامه مبلغ زیادی نیست.

به هر حال این برنامه قابلیت ویرایش، ایجاد، گسترش یا تبدیل کردن فایل های PDF را داشته و بسیار ایمن است به طوریکه پس از استفاده از آن از عدم نمایش Error اطمینان دارید.

برای ادغام فایل ها با استفاده از برنامه Adobe Acrobat DC، قدم های زیر را دنبال کنید:

  • اپلیکیشن Adobe Acrobat DC را باز کرده و به آدرس Tools > Create & Edit مراجعه کنید.
  • از قسمت Combine Files، روی Open کلیک کنید.

این کار باعث می شود تا فضایی برای ادغام چند فایل PDF ایجاد شود تا آن ها را ترکیب کرده و به یک فایل PDF تبدیل کنید. از محاسن این برنامه می توان به این نکته اشاره کرد که می تواند فرمت های مختلف فایل ها را با هم ادغام کند.

  • در فضایی که برای ادغام فایل ها ایجاد شده است، فایل ها را کشیده و رها کنید و یا می توانید فایل ها را انتخاب کرده و گزینه مربوط به وارد کردن آن ها را انتخاب کنید.

همچنین می توانید پوشه ها یا صفحات وب را نیز از Clipboard اضافه کنید.

  • فایل ها را به شکلی که می خواهید در فایل نهایی PDF نمایان شوند، مرتب کنید.
  • پس از مرتب کردن آن ها روی دکمه Combine که در قسمت بالای سمت راست قرار دارد، کلیک کنید. همچنین می توانید دکمه های Shift+Ctrl+I را همزمان بفشارید.

پس از ادغام شدن فایل ها در یک فایل PDF، یک tab در کنار بخش Home and Tools ظاهر می شود که باید روی آن کلیک کنید تا به سند دسترسی پیدا کنید.

  • پس از دریافت فایل PDF و رضایت داشتن از آن، روی علامت Save که در قسمت بالای سمت چپ صفحه قرار دارد کلیک کنید. همچنین می توانید دکمه های Ctrl+S را همزمان بفشارید.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *