28 مارس, 2024
جاذبه های شهر کوش آداسی ترکیه را از دست ندهید

جاذبه های شهر کوش آداسی ترکیه را از دست ندهید

کوش آداسی یکی از مقاصد برتر گردشگری در کشور ترکیه است که در کنار شهرهای استانبول ، آنتالیا و بدروم از شهرت بالایی برخوردار بوده و سالانه میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است . کوش آداسی در کنار آبهای زلال دریای اژه قرار گرفته و از این رو دارای آب و هوایی خنک و چشم اندازی بسیار زیباست . کوش آداسی یکی از قطب های گردشگری پر طرفدار در کشور ترکیه است و بخش عظیمی از درآمد آن حاصل از صنعت توریسم و گردشگری است .

این شهر دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوع است و وجود هتل های لوکس و سطح بالا ، مراکز خرید مدرن ، آثار باستانی ارزشمند و … همه چیز را برای داشتن تعطیلاتی بی نظیر فراهم نموده است . این شهر به خصوص در دو دهه اخیر در میان گردشگران به شهرت بیشتری رسیده و هم اکنون بیش از میلیون ها مسافر تابستان خود را در آن سپری خواهند نمود .

در ادامه سفر باتو برخی از جاذبه های شگفت انگیز شهر کوش آداسی را به شما معرفی می کنیم . پس با ما همراه باشید :

 ساحل زیبای بانوان ( لیدیز بیچ )

ساحل بانوان یکی دیگر از مشهورترین سواحل تور کوش آداسی است که بر خلاف نامش محل اختصاصی برای بانوان نبوده و استفاده از آن برای همه امکان پذیر خواهد بود . در زبان ترکی به این منطقه کادینلار دنیز گفته می شود و این نام از زمانی که این ساحل تنها به استفاده خانم ها تعلق داشته ، باز می گردد . و همانطور که گفتیم امروزه این ساحل مورد استفاده عموم مردم است .

ساحل بانوان دارای چشم اندازی بی نهایت زیباست و با ردیفی از درختان نخل آراسته شده است . در اطراف این ساحل امکانات رفاهی متعددی به چشم می خورد و وجود رستوران ها و کافه های متنوع ، کابین های تعویض لباس ، سرویس ها ی بهداشتی ، چتر و تخت های ساحلی ، صندلی  و … تنها نمونه ای از آنهاست .

ساحل زیبای لانگ بیچ   Long Beach

ساحل لانگ بیچ یکی از مشهورترین سواحل شهر کوش آداسی است و با هجده کیلومتر طول ، امکانات رفاهی متنوعی را در خود جای داده است . ساحل لانگ بیچ مکن مناسبی برای شنا و حمام آفتاب است و همچنین می توانید بازی ها و تفریحات آبی متنوعی را که در این منطقه فراهم شده ، تجربه کنید . کافه های متنوع این منطقه مکان مناسبی برای صرف نوشیدنی و میان وعده هستند . همچنین پارک آبی آکوا سنتر نیز در نزدیکی این ساحل قرار دارد .

این خط ساحلی در فاصله شش کیلومتری از جنوب شهر واقع شده و از این رو دسترسی به آن آسان است .

جاذبه های شهر کوش آداسی ترکیه را از دست ندهید

پارک آبی هتل سی ال سی گلف اند اسپا

هتل سی ال سی گلف اند اسپا یکی از هتلهای مدرن و لوکس شهر کوش آداسی است و خدمات ارائه شده در آن حتی از سطح تصور و انتظار مهمانان نیز فراتر می رود .  این هتل پنج ستاره دارای پارک آبی بسیار مجهزی است که امکان استفاده از آن برای گردشگران که در آن سکونت نداند نیز مهیا شده است . تور مارماریس را از دست ندهید.

این هتل علاوه بر پارک آبی بسیار مجهز دارای زمین های گلف با کیفیت است و همچنین سواحل اختصاصی به دریای اژه دارد .

پارک آبی این هتل ، دارای تعداد زیادی  استخر سرباز و سر پوشیده است و سرسره های آبی آن ابعادی بزرگی دارند که با دیدن برخی از آنها هوش از سرتان می پرد .

 پارک آبی هتل رامادا ریزورت

هتل رامادا ریزورت یکی از هتل های پنج ستاره مشهور در شهر کوش آداسی است که با ارائه خدمات بی نظیر و امکاناتی نظیر پارک آبی بسیار مجهز و بزرگ و همچنین زمین گلف به شهرت رسیده است . این پارک آبی از جمله مجموعه های بسیار پرطرفداری است که سالانه هزاران مسافر  را از سراسر شهر جذب خود می کند و تنها یک کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد .

پارک آبی رامادا دارای پنج استخر ، پنج سرسره آبی و بازی های مهیج فراوان است .

گشت و گذار در بازار حجیوات   hacivat shop

بازار حجیوات یکی از معروف ترین بازارهای شهر کوش آداسی است که با گشت و گذار در آن علاوه بر آشنایی با فرهنگ و تمدن مردمان این شهر شانس خریدی جذاب را نیز خواهید داشت . خود اهالی شهر از مشتریان همیشگی این بازار هستند و در آن کالاهای متنوعی نظیر انواع صنایع دستی و مواد خوراکی عرضه می شود . همچنین این بازار حجیوات محل مناسبی برای خرید ظروف چینی و سفالی است که اغلب با طرح و رنگ های سنتی طراحی و رنگ آمیزی شده اند .

گفتنی است این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کشور ترکیه است و قدمت آن به سال ۱۹۶۸ باز می گردد .

از تور بدروم در سایت دیدن کنید.

مرکز خرید نوادا اوتلت    novada outlet soke

اگر به دنبال مرکز خریدی مدرن و بزرگ برای تهیه انواع وشاک هستید پیشنهاد می کنیم به نوادا اوتلت سری بزنید و از تنوع و کیفیت بالای محصولات آن بهره مند شوید . این مجموعه یکی از مدرن ترین و معروف ترین مراکز خرید شهر کوش آداسی است و برندهای معتبری در آن نمایندگی دارند . در این مرکز خرید انواع پوشاک زنانه و مردانه ، پارچه ، لوازم الکترونیکی ، لوازم دکوری و … عرضه می گردد که برخی قیمت هایی مناسب و مقرون به صرفه دارند .

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *