28 مارس, 2024
پارک های آبی شهر آنتالیا در تورهای لحظه آخری

پارک های آبی شهر آنتالیا در تورهای لحظه آخری

پارک های آبی آنتالیا بخشی از جاذبه های تفریحی این شهر محسوب می شوند و اغلب گرشگران در مدت اقامت در این شهر حداقل یک روز را به تفریح و خوشگذرانی در آن ها اختصاص می دهند . و با اینکه اغلب هتل های شهر آنتالیا دارای پارک های آبی مختص خود هستند ، اما گاه تمام خواسته گردشگران برآورده نشده و آن ها ترجیح می دهند از هتل محل اقامت خود خارج شده و به یکی از این مجموعه ها تفریحی بروند و روزی سراسر مهیج و شاد را تجربه کنند . پارک های آبی شهر آنتالیا بسیار وسیع بوده تا جائیکه برخی در قاره آسیا و اروپا بی مانند هستند و بازی های بسیار متنوعی دارند .

در این میان ، پارک آبی آکوا لند دارای شهرت بسیاری بوده و از این رو پیشنهاد می کنیم حداقل یک روزه را به تفریح در آن اختصاص دهید و با انواع بازی ها متنوع آن که اغلب دارای استانداردهای بین المللی اند ، ساعت ها سرگرم شوید .

آکوالند ، بزرگ ترین پارک آبی کشور ترکیه است و همه روزه پذیرای هزاران مسافر است . در این مجموعه همه امکانات رفاهی و تفریحی برای مسافران فراهم شده و سطح بالایی ازخدمات در انتظارتان خواهد بود .

از انواع رستوران ها و بارهای متنوع گرفته تا دوش های آب و کمد های مدرن . و از همه مهم تر نظافت این مجموعه قبل از هر چیز در الویت قرار دارد .

پارک آبی آکوا لند( aquapark )  در امتداد دریای مدیترانه و در جنوب غربی شهر آنتالیا در تور آنتالیا واقع شده و دارای چشم اندازی زیباست . همانطور که گفتیم این مجموعه دارای بازی های متنوعی است و همین طور دارای بخش جذابی به نام  سرزمین دلفین ها نیز هست . سرسره های بسیار طویل ، استخرهای موج مصنوعی و جامپینگ تنها نمونه ای از بازی های مهیج در آکوالند است . و جالب است بدانید گاهی طول برخی از این سرسره های مارپیچ دهها متر است و ضمن سوار شدن بر آن با سرعت زیاد به درون استخرهای آب پرتاب می شوید . علاوه بر این می توانیی همراه اعضای خانواده از سرسره های آبی رو باز به سمت پایین بروید و اوج هیجان را تجربه کنید و در نهایت وارد چاله فضایی شوید . باید افزود تمامی تفریحات این مجموعه دارای استاندارد های بین المللی بوده و برای هر رده سنی تفریحی متفاوت در نظر گرفته شده است .

و بهتر است بدانید هزینه تهیه بلیط پارکهای آبی این شهر در همه آژانس های گردشگری یکسان نبوده و بستگی به این دارد که بلیت پارک آبی را از چه محله ای تهیه می کنید . اگر بلیط خود را از لیدر و راهنماهای تور هتل تهیه کنید در حدود پنجاه لیر تمام می شود و همراه آن کارتی به گردشگران داده می شود که با آن ، صرف نهار رایگان خواهد بود .

همچنین می توانید بلیت خود را از وبسایت آکوا پارک و یا به صورت حضوری از باجه ی بلیت پارک آبی تهیه کنید که در این صورت در هزینه خود صرفه جویی کرده و تنها در حدود سی لیر پراخت می کنید .

 پارک آبی ریکسوس پریمیوم

پیشنهاد بعدی تور لحظه آخری سفر باتو  به شما تفریح و خوشگذرانی در پارک آبی ریکسوس  است . این مجموعه تفریحی ،  یکی از معروف ترین و مجهزترین پارک های آبی شهر آنتالیاست که در داخل هتل ریکسوس پریمیوم قرار دارد اما استفاده از آن برای عموم امکان پذیر خواهد بود  . این هتل حدودا پنجاه کیلومتر تا شهر آنتالیا فاصله دارد  و در چهل کیلومتری فرودگاه شهر واقع شده است . هتل ریکسوس یکی از هتل های خوب و معروف شهر آنتالیاست که در منطقه بلک (Belek)  قرار دارد .

در منطقه بلک مجموعه های تفریحی مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین آن ها همین پارک آبی است . در این مجموعه انواع سرسره های مرتفع و پیچ در پیچ ، آبشار و وسایل بازی متنوعی وجود دارد و گذشته از این ها شاهد نمایش شاد دلفین ها نیز خواهید بود .

باید افزود یکی از مهیج ترین بازی های این مجموعه برج تروجان نام دارد که برای تجربه آن ابتدا می بایست از پله های مارپیچی شکل بالا بروید سپس از سرسره ها به سمت پایین و به درون استخر آب پرتاب می شوید ، این سرسره در حدود بیست متر ارتفاع دارد .

در پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی ، انواع وسایل بازی برای تمام رده های سنین فراهم شده و بخشی از این مجموعه به محوطه بازی کودکان اختصاص یافته است .

گفتنی است هزینه بلیط این مجموعه ، برای گردشگرانی که در این هتل اقامت ندارند ، در حدود بیست و پنج یورو و برای کودکان حدود بیست یورو است .

پارک آبی ددمان

در نهایت به معرفی پارک آبی ددمان می پردازیم که یکی از معروف ترین پارک های آبی شهر آنتالیا است و در منطقه توریستی  لارا قرار دارد . این مجموعه  شصت و پنج هزار متر مربع وسعت دارد و با وجود امکانات رفاهی و تفریحی متنوع و مهیج روزی سراسر شاد را برایتان رقم می زند . باید افزود این مجموعه دارای بیش از سی سرسره آبی ، استخرهای امواج مصنوعی و … است .

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *