29 مارس, 2024
نحوه ویس چت گروهی در تلگرام 

تماس تصویری گروهی تلگرام به چه صورت انجام می شود ؟

نحوه ویس چت گروهی در تلگرام 

?How to Make a Group Video Call on Telegram

قابلیت برقراری  تماس صوتی و تصویری مدتی است که به Telegram اضافه شده است. کاربران تلگرام می‌توانند تماس صوتی گروهی برقرار کنند و نگران محدودیت تعداد اعضا نباشند. اکنون کاربران می‌توانند تماس تصویری گروهی برقرار کنند. این تماس تا ۳۰ نفر ظرفیت دارد. مدیران این شبکه گفته‌اند که این تعداد افزایش هم پیدا خواهد کرد.

مکالمه تصویری تلگرام اندروید چگونه انجام می‌شود؟
برای برقراری تماس تصویری تلگرام در اندروید، وارد این برنامه شوید. سپس مخاطب موردنظر خود را انتخاب کنید و وارد چت آن شوید. سپس روی منوی سه نقطه‌ای که در بالا و سمت راست صفحه چت قرار دارد، بزنید. حال از منوی باز شده گزینه Call را برای تماس صوتی و Video Call را برای تماس تصویری انتخاب کنید. در هنگام برقراری تماس صوتی می‌توانید آن را به تماس تصویری تبدیل کنید. کافی است روی آیکون Start video بزنید.

برای پایان دادن به تماس هم روی End call بزنید.

نحوه برقراری تماس تصویری تلگرام آیفون

برای تماس تصویری تلگرام آیفون، وارد این برنامه شوید. سپس مخاطب موردنظر را انتخاب کنید. روی نام آن در بالای صفحه بزنید. سپس روی Call یا Video بزنید. می‌توانید در میان مکالمه صوتی با زدن روی آیکون Camera تماس تصویری را شروع کنید.

از شما سوالی پرسیده خواهد شد. روی Switch بزنید. برای پایان دادن به تماس هم می‌توانید روی End بزنید.

نحوه برقراری تماس تصویری با تلگرام در کامپیوتر

برای برقراری تماس تصویری با تلگرام در کامپیوتر ابتدا وارد این برنامه شوید. وارد چت موردنظر خود شوید. سپس روی آیکونی که شبیه به تلفن است، بزنید.

زمانی که تماس صوتی برقرار شد، می‌توانید روی آیکون Camera بزنید. برای پایان دادن به تماس هم می‌توانید روی Decline بزنید.

تماس تصویری تلگرام در اندروید به صورت گروهی

برای تماس تصویری گروهی در تلگرام اندروید، باید گروهی بسازید و خودتان ادمین آن باشید. روی گروه بزنید تا وارد بخش چت شوید. سپس روی نام گروه در بالای صفحه بزنید. روی Create Voice Chat بزنید. وقتی گروه تماس صوتی ایجاد شد، روی دکمه Camera که در پایین و سمت چپ قرار دارد، بزنید.

نحوه ویس چت گروهی در تلگرام 

نحوه ویس چت گروهی در تلگرام

دانلود تلگرام با قابلیت تماس تصویری گروهی iOS

برای برقراری تماس تصویری سه تایی در تلگرام iOS، باید گروهی داشته باشید که خودتان ادمین آن باشید. گروه را بسازید. سپس روی آن بزنید تا وارد آن شوید. حال روی علامت گروه که در بالای صفحه و سمت راست قرار دارد، بزنید. در صفحه باز شده روی دکمه  Voice Chat که در وسط صفحه قرار دارد، بزنید. وقتی تماس برقرار شد، می‌توانید روی آیکون دوربین که در پایین و سمت چپ قرار دارد، بزنید تا تماس تصویری برقرار شود.

ویژگی‌های تماس تصویری گروهی تلگرام

در تماس ویدیویی گروهی تلگرام با زدن روی تصویر شخص، تصویر وی بزرگ می‌شود. امکان جا به جایی تصویرها نیز وجود دارد. همچنین می‌توانید تصویر یک شرکت‌کننده را پین کنید. وقتی شرکت‌کننده‌ای پین شده باشد، اگر فرد دیگری هم به تماس بپیوندد، پین از بین نمی‌رود.

امکانات تماس تصویری کامپیوتر و تبلت بیشتر است. امکان بزرگ کردن تصویر یا مشاهده کردن چند تصویر در کنار هم وجود دارد. به عنوان مثال، می‌توانید دو تصویر را بزرگ کنید.

برقراری تماس تصویری در واتساپ کامپیوتر

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *