20 آوریل, 2024

برنامه تست و بررسی ضربان قلب و تنفس در اندروید

دانلود بهترین برنامه ضربان قلب و تست تنفس اندروید

?How to Check Your Heart Rate and Breathing with Your Android Phone

برنامه تست و بررسی ضربان قلب و تنفس در اندروید : کاربران اندروید به سادگی می‌توانند در خانه خود ضربان قلب و تنفس خود را چک کنند. تنها چیزی که نیاز دارید یک گوشی یا تبلت اندروید به همراه یک نرم افزار تست سلامتی بدن است. در این مطلب از فایل دی  روش تست و بررسی ضربان قلب و تنفس در اندروید را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

دانلود نرم افزار تنفس Breath Counter App

اپلیکیشن تنفس Breath Counter App گزینه دیگری است که کاربران اندروید می‌توانند از آن استفاده کنند. این برنامه را نصب کنید. سپس آن را باز کنید و روی Start بزنید. حال گوشی را روی شکن خود بگذارید و به مدت ۶۰ ثانیه نفس بکشید. نتایج برایتان نمایان خواهد شد.

با این برنامه می‌توانید تنفس خود را با میزان تنفس عادی مقایسه کنید. می‌توانید اطلاعات را برای استفاده‌های بعدی ذخیره کنید.

برنامه ضربان قلب اندروید Google Fit

بهترین برنامه ضربان قلب اندروید Google Fit است. امکان دانلود نرم افزار ضربان قلب و فشار خون برای اندروید در ابتدا برای گوشی Google Pixel فراهم شد. در نتیجه ممکن است این برنامه هنوز برای مدل گوشی شما در دسترس نباشد.

برنامه ضربان قلب سامسونگ و… Google Fit را نصب و سپس باز کنید. با اکانت گوگل خود وارد برنامه شوید.

سپس اطلاعات خود را که شامل جنسیت، تاریخ تولد، قد و وزن می‌شود، وارد کنید.

در مرحله بعدی می‌توانید Automatically track your activities را برای پیگیری فعالیت‌هایی مانند دویدن، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و… فعال کنید. می‌توانید این مرحله را با زدن روی No thanks رد کنید.

حال برای چک کردن ضربان قلب وارد Check Your Heart Rate یا Heart Rate شوید. اگر این گزینه‌ها را مشاهده نمی‌کنید به معنای آن است که این موارد هنوز برای مدل گوشی شما فعال نشده‌اند.

در مرحله بعد به شما گفته می‌شود که برای این کار از دوربین گوشی استفاده می‌شود. روی Next بزنید.

در صفحه بعد به شما گفته می‌شود که برای استفاده از برنامه ضربان قلب با حسگر اثر انگشت، باید انگشت خود را روی دوربین جلویی گوشی بگذارید. Next را بزنید.

در صفحه بعد روی While using the app بزنید.

حال انگشت را روی دوربین بگذارید و Start Measurement را بزنید.

انگشت را به طور کامل روی دوربین قرار دهید. صفحه‌ای برای چک کردن نمایان خواهد شد. اگر در جای تاریک هستید، می‌توانید روی علامت چراغ قوه بزنید تا فلش گوشی روشن شود.

در تمام مدت در جایی ساکن بایستید.

وقتی فرایند چک کردن کامل شد، نتایج را مشاهده خواهید کرد. روی Save Measurement بزنید تا اطلاعات روی اکانت شما ذخیره شود.

دانلود بهترین نرم افزار ضربان قلب اندروید: Cardiograph – Heart Rate Meter

با نرم افزار ضربان قلب سامسونگ و… Cardiograph – Heart Rate Meter می‌توانید سلامت قلب خود را چک کنید. کافی است در این برنامه اکانتی بسازید و ضربان قلب سنج را فعال کنید. در نهایت هم می‌توانید نتایج را برای آینده ذخیره کنید. از این برنامه باید در فضایی با نور کافی استفاده کنید تا نتایج درست‌تری دریافت کنید.

بهترین برنامه ضربان قلب اندروید: Blood Pressure Diary

برنامه تست و بررسی ضربان قلب و تنفس در اندروید

برنامه تست و بررسی ضربان قلب و تنفس در اندروید

Blood Pressure Diary بهترین برنامه‌ها برای بررسی ضربان قلب و تنفس در اندروید است. با این برنامه ضربان قلب سنج می‌توانید به سادگی از سلامت خود مطلع شوید. کار با این برنامه ساده است و کاربر می‌تواند فشار خون خود را بسنجد. پس از هر بار استفاده می‌توانید اطلاعات خود را ذخیره کنید و ضربان قلب چند روز را با هم مقایسه کنید.

اندازه‌گیری فشارخون با یک عینک

ضربان قلب سنج Heart Rate Monitor 68

ضربان قلب سنج Heart Rate Monitor 68

ضربان قلب سنج Heart Rate Monitor 68

با ضربان قلب سنج Heart Rate Monitor 68 می‌توانید به سادگی از عملکرد بدن خود مطلع شوید. با این برنامه می‌توانید ضربان قلب خود را در زمان‌های مختلف بسنجید. حتی می‌توانید اطلاعات را ذخیره کنید و در طول زمان فعالیت قلب خود را به صورت نمودار و با جزییات مشاهده کنید.

 

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید