28 مارس, 2024

پیش فروش محصولات ساپیا ویژه دیماه

پیش فروش محصولات ساپیا ویژه دیماه

فایل دی :: شرکت سایپا دور جدید پیش فروش محصولات خود ویژه دی ماه ۹۹ شامل ساینا، کوییک، تیبا، شاهین، نیسان تک و دوگانه سوز با قیمت غیرقطعی را از ساعت ۱۴ دوشنبه ۸ دی ۹۹ آغاز می‌کند.

گروه خودروسازی سایپا بر اساس بخشنامه‌ای که روز گذشته از طریق وبسایت این شرکت به اطلاع عموم رسید، ۱۰ مدل از محصولات خود را به صورت پیش فروش غیرقطعی و با موعد تحویل آذر ۱۴۰۰ (به استثنای نیسان وانت با موعد تحویل بهار ۱۴۰۰ ) در معرض ثبت‌نام متقاضیان قرار داد.

در این طرح خودروهای ساینا دنده‌ای به همراه کوییک حضور دارند که به ترتیب مبلغ ۴۶ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۶۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به صورت پیش پرداخت علی‌الحساب از برگزیدگان قرعه کشی این خودروها دریافت خواهد شد. تیبا ۲ و تیبا صندوقدار نیز با بهای علی الحساب ۴۷ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در این طرح حاضر شده‌اند.

پراید وانت ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار، سایپا کوییک آر ۶۹ میلیون و ۸۰۰ هزار و سدان جدید شاهین ۱۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پیش پرداخت از متقاضیان طلب خواهند کرد. در این بین نیسان وانت بنزینی آپشنال معادل ۹۳ میلیون و ۸۰۰ هزار و نیسان دوگانه سوز آپشنال برابر با ۱۰۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان وجه علی الحساب پیش پرداخت از برگزیدگان این دوره از محصولات سایپا دریافت خواهند کرد.

پیش فروش محصولات ساپیا ویژه دیماه

پیش فروش محصولات ساپیا ویژه دیماه

لازم به ذکر است که متقاضیان جهت حضور در این دوره از طریق وب سایت شرکت سایپا اقدام به انتخاب خودروی مورد نظر نموده و حداکثر تا سه روز مهلت انجام این کار را دارند. کلیه محدودیت‌های پیشین نظیر عدم برخورداری از پلاک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو، دارا بودن گواهینامه رانندگی، عدم خرید از دو شرکت ایران خودرو و سایپا طی ۴۸ ماه گذشته و … در این طرح نیز فعال خواهد بود. ضمنا برگزیدگان نهایی تا یک سال حق فروش اتومبیل را ندارند و جهت انجام سرویس اولیه باید طی بازه مشخص به نمایندگی سایپا مراجعه کنند. جدول زیر جزئیات دقیق طرح پیش فروش سایپا ویژه دی ماه 99 را به اطلاع شما می‌رساند.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *