19 مارس, 2024
پیشنهاد مواد غذایی برای سم‌زدایی مثانه

پیشنهاد مواد غذایی برای سم‌زدایی مثانه

پیشنهاد مواد غذایی برای سم‌زدایی مثانه

به گزارش بهداشت نیوز: مشکلات مثانه از جمله عفونت، بی اختیاری ادرار و بیش فعالی مثانه، سلامت شما را به طور مستقیم تحت تاثیر قرار می دهد. با این حال بهترین گزینه های مواد غذایی برای افزایش سلامت این عضو بدن از این قرارند:

آب: مصرف آب برای حفظ یک سیستم ادراری سالم و بدون عفونت ضروری است. این مایع حیاتی، برای خروج ادرار کافی و کنترل التهاب موثر است. و از بروز بیماری هایی مانند سیستیت یا عفونت مثانه پیشگیری می کند. با این حال از این نکته غافل نشوید که نوشیدن بیش از حد آب باعث افزایش کار مثانه شده و عملکرد آن را به خطر می اندازد.

هندوانه: مصرف هندوانه برای چند بار در هفته باعث پاکسازی مثانه از سموم ذخیره شده می گردد. محتوای بالای آب و آنتی اکسیدان های موجود در هندوانه منجر به دفع مایعات و ترکیبات اضافه می شود.

چای قاصدک: خواص دیورتیک قاصدک برای از بین بردن عفونت ها و التهاب مثانه، ثابت شده است. مصرف چای قاصدک مازاد مایعات بدن را دفع کرده و به دفع باکرتی هایی که به سلامت مثانه آسیب می زنند، کمک می کند.

پتاسیم: نوشیدنی های غنی از پتاسیم می توانند اثرات محافظتی بر روی مثانه و کلیه داشته باشند. با مصرف این گونه نوشیدنی ها قبل از وعده های غذایی، فرایند هضم بهبود می یابد و حذف سموم سریعتر می شود.

آب کرفس: این نوشیدنی یکی از بهترین راه ها برای بهبود مشکلات مثانه است. کرفس حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین ث، آنتی اکسیدان ها و فیبر است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و قادر به مبارزه با ویروس ها و باکتری ها است. آب کرفس یک دیورتیک و پاک کننده سموم است و هنگامی که آن را با معده خالی می نوشید، سببب تقویت دیواره های مثانه، کاهش التهاب و کاهش میزان رسوب کلسیم می شود.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

1 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *