19 آوریل, 2024
پوسته اندروید ۱۲ طبق تصویر پس زمینه تغییر می کند

پوسته اندروید ۱۲ طبق تصویر پس زمینه تغییر می کند

پوسته اندروید ۱۲ طبق تصویر پس زمینه تغییر می کند

فایل دی : بعد از انتشار جدیدترین نسخه پیش نمایش سیستم عامل اندروید، ویژگی های کاربردی و جالبی همچون تغییر پوسته اندروید ۱۲ به این سیستم عامل اضافه شد.

یکی از ویژگی های جذابی که دست کاربران را برای شخصی سازی گوشی های اندرویدی خود باز میگذارد، تغییر رنگ قسمت های مختلف سیستم است که تا به امروز این ویژگی، تغییرات زیادی را به خود دیده است.

حال بعد از مدت ها قابلیت تغییر پوسته اندروید ۱۲ به کاربران این اجازه را می‌دهد تا بتوانند رنگ آمیزی سیستم خود را طوری تنظیم کنند که با رنگ تصویر پس زمینه استفاده شده، یکی باشد.

البته که این ویژگی در نسخه پیش نمایش جدید بصورت رسمی وجود ندارد، اما یکی از توسعه دهندگان باهوش نرم افزار توانسته است تا تصاویر اولیه از این قابلیت را برای دیگر کاربران به اشتراک بگذارد.

تغییر رنگ پس زمینه در تنظیمات

ماه گذشته، ما درباره قابلیت تغییر عمیق پوسته گوشی های مجهز به اندروید ۱۲ صحبت کردیم که رنگ آمیزی کلی سیستم می تواند به صورت دستی تنظیم شود یا می تواند به طور خودکار با تصویر زمینه شما مطابقت پیدا کند.

پوسته اندروید ۱۲ طبق تصویر پس زمینه تغییر می کند

با نگاهی به تصاویر متوجه می‌شویم که رنگ بندی کلی سیستم طبق رنگ های تصویر پس زمینه از تنظیمات سریع و اعلان ها گرفته تا دکمه ها و اسلایدر های موجود در منوی تنظیمات، تغییر کرده است تا خود را با آن تطبیق دهد.

طبق گفته های این توسعه دهنده، ویژگی فوق در نسخه پیش نمایش اول، بدون هیچ مشکلی بر روی سیستم اعمال شده است و عملکرد تقریباً مناسبی دارد. به گفته برخی توسعه دهندگان نرم‌ افزار، این قابلیت هنوز جای کار بسیاری دارد و چیزی که ما تا به حال دیده ایم فقط بخشی از موتور تغییر پوسته این سیستم عامل است.

هنوز مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی برای همه کاربرانی که نسخه پیش نمایش را بر روی گوشی خود دارند فعال شود، اما طبق برنامه همیشگی گوگل برای انتشار نسخه های آزمایشی اندروید جدید، احتمالاً ماه مه شاهد نسخه بعدی این پیش نمایش باشیم.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید