29 مارس, 2024

پرکارترین بازیگران تلویزیون

پرکارترین بازیگران تلویزیون

شاید برای شما هم جالب باشد که پرکارترین بازیگران تلویزیون چه کسانی هستند در این پست پرکار ترین

بازیگران تلویزیون در 5 سال اخیر را به شما معرفی خواهیم نمود.

1- مهران غفوریان

مهران غفوریان اولین نفر در لیست ما است بازیگری که کارهای زیادی در این چند برای تلویزیون انجام داده است و در بیش از 80 درصد از کار های که در تلویزیون انجام داده موفق بوده و همیشه توانست است با بازی های خوبش در سریال های طنز رضایت مردم را جلب کند. مهران غفوریان در 39 پروژه تلویزیونی در سمت های مختلف حضور داشته است. غفوریان از سال 90 تا 95 توانست در 12 سریال حضور داشته باشد.

2- پژمان بازغی

یکی دیگر از بازیگران دوست داشتنی تلویزیون که در نقش های متعدی در تلویزیون و سینما نقش آفرین کرده است. پژمان بازغی درحدود 28پروژه تلویزیونی (منهای تله فیلم) حضور داشته است. پژمان بازغی در این چند سال وارد کار مجری گیری هم شده است و توانست در چند برنامه به عنوان مجری خوب عمل و تعداد پروژه های خود را در تلویزیون بالا ببرد.

3- مهران رجبی

بازیگری که دیر وارد عرصه بازیگری شد اما می توان به او لقب پرکارترین بازیگر چند سال اخیر تلویزیون را داد به قول خودش بجز کانال کولر در همه کانال ها حضور دارد بازیگری که بخاطر طنز نابش بسیار مورد توجه کارگردان های تلویزیون است. مهران رجبی در 36 مجموعه تلویزیونی حضور داشته است. او در بین سال های 90 تا 95 در 14 یا 16 سریال نقش آفرین کرده است.

4- پوریا پور سرخ

یکی دیگر از بازیگران موفق و پرکار تلویزیون پوریا پور سرخ است بازیگر جوان و درخشان چند ساله تلویزیون که از کار های اولیه اش تا به امروز موفق بوده و همیشه در سریال پرطرفدار نقش آفرینی کرده است. پوریا پور سرخ از سال 90 تا 95 در حدود 10 سریال نقش آفرینی کرده است.

5- کامران تفتی

کامران تفتی هم یکی دیگر از پرکارترین بازیگران تلویزیون است وی از ابتدای ورود به تلویزیون تا به امروز در 28 سریال تلویزیونی نقش آفرینی کرده است. کامران تفتی الان در حال ظبط برنامه حال وقتشه در شبکه نسیم است و همچنان همکاری خود را با تلویزیون حفظ کرده است و توانست رضایت مردم را هم جلب کند.

پرکارترین بازیگران تلویزیون

6- سام درخشانی

سام درخشانی بازیگری که بار ها نشان داده است که تلویزیون برایش در الویت اول قرار دارد. و در چند سال گذشته هم در مجموعه های تلویزیونی حضور داشته است که همیشه جزوه بهترین ها بوده است. شاید باورتان نشود اما سام درخشانی تا الان در 40 مجموعه تلویزیونی حضور داشته که با توجه به مدت زمان حضورش در تلویزیون آمار خیره کننده ای است.

7- شهرزاد کمال‌ زاده

شهرزاد کامل زاده یکی دیگر از پرکارترین بازیگران تلویزیون است او در طول مدت حضورش در تلویزیون در 37 پروژه تلویزیونی حضور داشته است و در بین سال های 90 تا 95 در 13 سریال نقش آفرینی کرده است. که در بین بازیگران خانم تلویزیون یک رکورد بسیار خوب محسوب می شود.

8- آتیلا پسیانی

یکی از بازیگران موفق تلویزیون در سال های اخیر کسی نیست جز آتیلا پسیانی بازیگری که جز تلویزیون در سینما هم پرکار است. او در بین سال های 90 تا 95 در حدود 12 سریال تلویزیونی حضور داشته است. که بیشتر آن ها مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

از دیگر بازیگرانی که می توانستند در این لیست پرکارترین بازیگران تلویزیون باشند می توان به سید جواد رضویان ، بهنوش بختیاری ، کامبیز دیرباز ، جواد عزتی و …. خیلی های دیگر نام برد.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *