19 مارس, 2024

مه پاش ها و کاربردهای مختلف آن + نکات قبل از خرید

مه پاش ها و کاربردهای مختلف آن + نکات قبل از خرید

اگر به بدنبال راهی برای کنترل رطوبت و حفظ دمای محیط در یک فضای بزرگ یا فضای باز دارید. مه پاش بهترین انتخاب ممکن برای شماست. مه ساز ها به سه دسته تقسیم می شوند که می توانید در این مقاله توضیحات جامعی از هر سه بخش را مطالعه کنید تا اطلاعات کاملی از نحوه طراحی اجرا و نکات قبل از خرید آن را مطالعه کنید.

مه پاش چیست ؟

این آب پودر کن دارای پمپ های قوی هستند که آب را با فشار بالا از شیلنگ های خود عبور می دهند و به نازل های متعددی که در مسیر شیلنگ نصب شده اند می رساند که به دلیل تکنولوژی خاص این نازل ها آب تبدیل به قطرات ریز مانند مه خواهد شد. مه ساز ها مصارف صنعتی ، نیمه صنعتی و خانگی دارند که در بعضی مشاغل مانند: رستوران ها ، مرغداری ، دامداری ، ویلا ، استخر و …. در جهت خنک سازی محیط ، ایجاد رطوبت مناسب ، دفع بو نامطبوع ، رفع گرد و غبار محیط مورد استفاده قرار می گیرند.

مهپاش خانگی و رطوبت ساز صنعتی چه تفاوتی باهم دارند ؟

در مه پاش صنعتی باید از یک یا چند پمپ قدرتمند استفاده می شود ، همچینن تعداد قطعات و میزان قدرت آنها نسبت به مدل خانگی و نیمه صنعتی کاملا متفاوت است. معمولا مدل های صنعتی را در رستوران ها ، صنایع و معادن و کارخانه ها استفاده می کنند. اما مه پاش خانگی را مناسب محیط های کوچک مانند حیاط منزل ، بالکن ، تراس ، پشت بام و. . . .  مورد استفاده قرار می گیرد. .

مه پاش

8 مزیت مهم سیستم های مه ساز

  1. گرما را کاهش می دهد
  2. قابل انعطاف است
  3. حشرات را دفع می کند
  4. افزایش رطوبت محیط
  5. هوا را پاک می کند
  6. دفع بوی نامطبوع
  7. مقرون بصرفه است
  8. زیبایی و جلوه های ویژه

پنکه مهپاش

پنکه مه پاش نه تنها در کاهش دما در فضاهای بیرونی مؤثر هستند ، بلکه می توانند با مصرف برق بسیار اندک ، تغییرات دمای قابل توجهی ایجاد کنند. همچنین مهم ترین مزیت این نوع پنکه وجود مخزن آب پرتابل است که می توانید در هر مکانی از آن بدون استفاده از لوله کشی آب راه‌اندازی کنید.

مه پاش

شرکت مهپاش صنعت و پیشینه کاری این مجموعه

مهپاش صنعت یکی از مراکز تخصصی فروش و نصب انواع مه پاش در کشور است.این مجموعه با ارائه محصولات با کیفیت ، طراحی و نصب مهپاش توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند.همچنین تمامی محصولات که از این مجموعه سفارش دهید دارای گارانتی از ۱ تا سه سال است.

اجزای تشکیل دهنده سیستم مه افشان

مهپاش ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند و شامل موارد زیر هستند که با کلیک کردن بر هر ایتم می توانید توضیحات دقیق و کاملی را برای آنها مشاهده کنید.

پمپ مهپاش

نازل مهپاش

شیلنگ فشارقوی مهپاش

تابلو برق مهپاش

سیستم تصفیه آب

سیستم ضد چکه

آیا مصرف آب در مهپاش زیاد است ؟

مصرف آب این آب پودر کن به قدرت پمپ ،و نوع کاربردی که در محیط های مختلف از آن استفاده میشود و تعداد نازل بستگی دارد. ولی در کلیت می توان گفت این مه افشان ها به دلیل کنترل هوشمند میزان خروجی آب مصرف بهینه و بسیار پایینی دارند.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *