19 مارس, 2024
مزایای خرید بلیط از سفر آنلاین

مزایای خرید بلیط از سفر آنلاین

مزایای خرید بلیط از سفر آنلاین : پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده تا خرید آنلاین بلیط هواپیما در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد.

از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی و خارجی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.

مهم ترین معیار در خرید بلیط هواپیما

یکی از معیارهای مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما، شرکتهای هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما می باشند که در ارائه برخی خدمات از هم متفاوتند. این تفاوتها اغلب در کلاسهای پروازی گوناگون به چشم می آیند و منجر به تفاوتهای فاحش در قیمت بلیط هواپیما می گردند. به همین جهت توصیه می کنیم حتما در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به برند ایرلاین ارائه دهنده بلیط هواپیما و نوع کلاس پروازی آن (بیزینس یا اکونومی) دقت نمایید.

سامانه خرید بلیط هواپیما سفر آنلاین ، با فروش بلیط هواپیما در پروازهای داخلی نظیر تهران، مشهد، کیش، اهواز، شیراز و… و همچنین پروازهای خارجی نظیر نجف، استانبول، دبی،  و… و همچنین فروش بلیط قطار در انواع مسیرها سعی کرده است تا بسیاری از نیازهای شما برای تهیه بلیط در انواع مسیرها را برطرف کند . همچنین این سامانه می‌کوشد از طریق ارائه خدمت رزرو هتل ، هر روز بیشتر در جهت کسب رضایت و رفع نیاز مشتریان خود قدم بردارد.

امکان استرداد بلیط هواپیما

یکی دیگر از امکانات سفر آنلاین امکان استرداد بلیط هواپیما (کنسلی بلیط)می باشد . در صورتی که پس از رزرو بلیط هواپیما برنامه سفرتان تغییر کرده، به راحتی می‌توانید طبق قوانین کنسلی پرواز داخلی، بلیط هواپیمای خود را کنسل کنید. پس از استرداد، پول شما در کمترین زمان ممکن به حسابتان برگردانده می‌شود. شما برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سفر آنلاین  می‌توانید از تلفن همراه، رایانه شخصی یا تبلت استفاده کنید.

مزایای خرید بلیط از سفر آنلاین

مزایای خرید بلیط از سفر آنلاین

بلیط هواپیما خارجی در سفرآنلاین

بلیط هواپیما خارجی برای کسانی که قصد سفر به کشورهای دیگر با اهداف گردشگری، درمان و کسب و کار دارند، مساله مهمی است. ولی خرید بلیط هواپیما خارجی خود یک چالش بزرگ است. زیرا هم قیمت بلیط هواپیما خارجی به سبب فاصله بیشتر گرانتر است و هم به سبب تفاوت شرکتهای هواپیمایی ، تنوع و تفاوت قیمت بین انواع بلیط هواپیما خارجی زیادتر است.

به همین سبب مسافران پیش از سفر برای پیدا کردن بهتر بلیط هواپیما خارجی با دشواری زیادی رو به رو می شوند. یکی از مهمترین مزایای ابزارهایی مانند سفر آنلاین این است که امکان مقایسه و خرید بلیط هواپیما خارجی با بهترین قیمت و امکانات را برای مسافران فراهم می کند.

بلیط هواپیما سیستمی

امکان رزرو بلیط سیستمی از چندماه قبل از تاریخ پرواز وجود دارد. کلاس ‌نرخی این بلیط‌ها معمولا هر چه به تاریخ پرواز نزدیک‌تر می ‌شود افزایش می ‌یابد، بنابراین قیمت بلیط هواپیما سیستمی در چندماه قبل از تاریخ پرواز ارزان تر است.

خرید بلیط هواپیما سیستمی مزایای بی‌ شماری دارد و مهم‌ترین مزیتش این است که بلیط سیستمی مستقیماً زیر نظر ایرلاین پرواز فروخته می ‌شود و به ازای آن، خدماتی قابل ‌قبولی به شما ارائه می ‌دهند. معمولاً قیمت بلیط هواپیما سیستمی هر چه به ساعت پرواز نزدیک‌تر می ‌شود، افزایش می ‌یابد؛ اما در بازه‌های زمانی کم ‌مسافر، در لحظات نزدیک به پرواز، قیمت بلیط هواپیما سیستمی کاهش می ‌یابد. در ایران تنها ایرلاین‌های ماهان و ایران‌ ایر بلیط هواپیما داخلی خود را سیستمی به فروش می ‌رسانند. همان‌طور که می‌ دانید کیفیت پرواز و خدمات این ایرلاین‌ها بسیار بالا است و قطعاً از سفر با ماهان و ایران ‌ایر راضی خواهید بود.

امکان رزرو بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

شما برای خرید بلیط هواپیما از بین ایرلاین های مختلف حق انتخاب دارید و می‌توانید از ایرلاینهای ماهان، زاگرس، کیش ایر، قشم ایر، آسمان، کاسپین، تابان، وارش یا معراج، بلیط پرواز داخلی خود را خریداری نمایید.

هر یک از این ایرلاین ها ویژگی ها و مشخصات خود را دارند. برخی امکانات و خدمات رفاهی بیشتر دارند و برخی دیگر بلیط هواپیما را با قیمت به صرفه تری ارائه می‌کنند .

پشتیبانی تلفنی 24 ساعته بلیط هواپیما در سفر آنلاین

توجه به نیازهای مشتریان در جهت پاسخگویی موثر به نیازها و جلب رضایت و خوشنودی ایشان، سفرآنلاین را بر آن داشت تا با گردآوری اشخاص مجرب در زمینه پشتیبانی، به صورت 24 ساعته و در تمام طول هفته سعی در برآورده کردن نیازهای مشتریان خود داشته باشیم.

http://safaronlines.ir

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *