19 مارس, 2024

قالب وردپرس خبری نانومگ

قالب وردپرس فارسی خبری نانومگ

اگه یک سایت کاملا متفاوت و بی نظیر مدنظرتونه،اگه میخواهید از سایر رقبای خود پیشی بگیرید و متفاوت باشید،اگر دنبال یک قالب وردپرس با امکانات بی نظیر برای وب سایت خبری خودتون هستید پیشنهاد فایل دی  حتما قالب وردپرس خبری نانومگ میباشد.

قالب نانو مگ

پوسته وردپرس نانومگ با طراحی و چیدمان و اسلایدر های متنی و تصویری و بارگزاری سریع و سئوی بسیار خوب در بین کاربران تمام دنیا بسیار محبوب میباشد واز رتبه بسیار خوبی در سایت تم فارست برخوردار میباشد.

قالب وردپرس خبری نانومگ،پشتیبانی کامل از ووکامرس و انجمن

کاربران عزیز علاوه بر استفاده این قالب وردپرس به عنوان سایت خبری میتوانید از این قالب وردپرس نیز به عنوان انجمن و یا سایت فروشگاه اینترنتی نیز استفاده کنید که با ایجاد بی نهایت سایدبار و رنگبندی های بسیار زیبا و منحصر به فرد و استایل های شیک و کاربر پسند سایت خودتون رو راه اندازی کنید .
پوسته وردپرس نانومگ دارای چهارده بلوک صفحه ساز

1

پوسته وردپرس نانومگ دارای چهارده بلوک مختلف صفحه ساز حرفه ای میباشد و این امکان رو به کاربران خود میدهد که برای طرح و هر تعداد چیدمان که بخواهند بتوانند ایجاد کنند و ایده های ذهنی خودتون رو ایجاد کنید.

2
قالب وردپرس خبری نانومگ بسیار انعطاف پذیر میباشد و از این رو میتوانید برای انواع سایت ها استفاده کنید از جمله: سایت وردپرس خبری،سایت وردپرس مجله خبری،سایت وردپرس فروشگاهی،سایت وردپرس شخصی،سایت وردپرس تجاری و خیلی های دیگر…

 

قیمت این قالب وردپرس فارسی نانومگ فقط 28000 تومان 

قیمت این قالب در سایت های دیگر بالای 40000تومان می باشد

لینک دانلود قالب و بسته نصبی آن بعد از پرداخت برایتان نمایش داده می شود

فروش متوقف شد

پرداخت آنلاین و دانلود

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *