16 آوریل, 2024

فروشگاه اینترنتی هلسانا

فروشگاه اینترنتی هلسانا

فروشگاه اینترنتی هلسانا با سال ها تجربه در زمینه فروش و مشاوره محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند. هلسانا فعالیت خود را با فروش محصولات بهداشتی برند های مطرح ایران و جهان در حوزه لوازم بهداشتی آغاز نمود.

با پیشرفت روز افزون و افزودن محصولات آرایشی و همچنین عطر و ادوکلن به یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی تبدیل شده است. این فروشگاه با بیش از 1500 محصول در دسته بندی های مختلف یکی از کامل ترین فروشگاه های اینترنتی می باشد. که با تخفیف ها و جشنواره های جذاب و متفاوت رضایت بیش از 99 درصدی مشتریان را به ارمغان آورده است.

فروشگاه اینترنتی هلسانا

فروشگاه اینترنتی هلسانا

خدمات ما در حوزه رضایت مشتری شامل موارد زیر می باشد:

  • 7 روز مهلت برگشت کالا
  • ارسال رایگان سبد هایی با مبلغ بیش از 200 هزار تومان
  • تضمین اصالت کالا
  • مشاوره رایگان
  • و …

وجود محصولات خاص و تخصصی در کنار محصولات پر فروش و با قیمت مناسب و البته با کیفیت، یک محیط فروشگاهی کامل را برای تامین نیاز کلیه کاربران به ارمغان آورده است.

انواع روش های پرداخت از جمله پرداخت آنلاین از طریق درگاه پرداخت بانک های مختلف، پرداخت در محل مشتری و همچنین بصورت انتقال کارت به کارت در این فروشگاه امکان پذیر است.

نماد اعتماد الکترونیکی، باعث اعتماد هر چه بیشتر شما به این فروشگاه خواهد بود.

در بخش وبلاگ فروشگاه (مجله اینترنتی)، شما می توانید اطلاعات خود در زمینه نگهداری و مراقبت از پوست ، مو و بدن خود را به روز نگه داشته و ازمعایب بسیار مفید و تخصصی آن به صورت رایگان بهره مند شوید.

فعالیت صفحه فروشگاه در شبکه های اجتمائی مختلف از جمله اینستاگرام(Instagram.com/healthana.ir)، تلگرام(telegram.me/healthana)  و … به شما این امکان را می دهد که از علاوه  دست رسی راحت تر به مطالب آموزشی، از کلیه تخفیف ها و جشن واره های جذاب فروشگاه مطلع شوید.

محصولات ما شامل تولیدات بهترین برند ها در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادوکلن است. از جمله برند های موجود در فروشگاه می تواند به موارد زیر اشاره کرد:

سبامد(Sebamed)، اسکین کد(SkinCode)، اورلین(Aurelien)، الی ژن(Oligen)، بیکن(Biken)، درماتوم(Dermatome)، درمالاین(Dermaline)، درمالیفت(Dermalift)، فرونیا(Fronia)، کرویترهف(Krauterhof)، کلوریس(Chlorys)، لیپورکس(Liporex)، چلنج(challenge)، اورین(Evrin)، بایو اسکین(Bio Skin)، پیگاویوا(Piega Viva)، ژاک آندرل(Jacques Andhrel) و بسیاری برندهای دیگر که در می توانید در قسمت برند های سایت مشاهده کنید.

محصولات ما در دسته بندی های کامل بصورت کاملا تفکیک شده، شامل محصولات بهداشتی، محصولات آرایشی، عطر و ادوکلن ها می باشد.

محصولات بهداشتی شامل زیر مجموعه های مراقبت از بدن، مراقبت از پوست، مراقبت مو و ضد تعریق می باشد.

محصولات آرایشی شامل آرایش چشم و ابرو، آرایش لب، آرایش صورت، آرایش مو و تجهیزات جانبی آرایشی می باشد.

محصولات عطر و ادوکلن شامل عطر جیبی، اسپری و عطر و ادوکلن (پرفیوم ها، ادو پرفیوم ها، ادوتویلت ها، ادوکلن ها، ادوفرش ها و بادی اسپلش) می باشد.

از جمله محصولاتی که بیشترین فروش را دارا می باشند، می توان به کرم های ضد آفتاب، شامپو های تخصصی و ژل بهداشتی بانوان و همچنین ژل و کرم های آبرسان اشاره کرد.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *