28 مارس, 2024
عکس العمل سامسونگ به اعتراض ایرانیان

عکس العمل سامسونگ به اعتراض ایرانیان

عکس العمل سامسونگ به اعتراض ایرانیان

شرکت سامسونگ الکترونیکس بیش از چهار هزار گوشی ویژه المپیک پیونگ‌چانگ 2018 (نسخه‌ای خاص از گوشی گلکسی نوت8) را به کمیته بین‌المللی المپیک و کمیته برگزاری المپیک 2018 تحویل داده است.

هرچند سامسونگ دخالتی در روند بررسی کمیته بین‌المللی المپیک برای تحویل این گوشیها به ورزشکاران ایرانی نداشت اما برای جلوگیری از هرگونه سوءتفاهم به‌صورت فعال اطلاعات لازم را در اختیار این کمیته قرار داده است.

اکنون خوشحالیم که می‌شنویم کمیته بین‌المللی المپیک نهایتاً به این تصمیم رسیده است که گوشی ویژه المپیک پیونگ‌چانگ 2018 را در اختیار ورزشکاران ایرانی قرار دهد.

شرکت سامسونگ ایران پیش از این حمایت کامل خود از حضور ایران در این بازیها را با اعزام تیمی 10نفره از نمایندگان کشورمان برای حمل مشعل المپیک ثابت کرد؛ این تیم متشکل از 9 چهره الهام‌بخش و موفق ایرانی بود که با پرچمداری بهرام رادان، بازیگر پرآوازه و محبوب کشورمان، به کره‌جنوبی سفر و کنار نمایندگان کشورهای مختلف در مراسم حمل مشعل المپیک شرکت کردند.

این حرکت سامسونگ که در قالب مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت انجام شده استقبال گسترده ورزش‌دوستان ایرانی را به‌همراه داشت.

عکس العمل سامسونگ به اعتراض ایرانیان

عکس العمل سامسونگ به اعتراض ایرانیان

سامسونگ همواره خانواده ایرانی خود را به‌عنوان بخشی از هویت جهانی خویش به‌رسمیت شناخته و به آنها احترام کامل گزارده است و در این جریان نیز نگرانی به‌جای مردم ایران را به اطلاع کمیته بین‌المللی المپیک و دیگر مسئولان این بازیها رسانده است.

ما از نظرات کاربران ایرانی‌مان قدردانی کرده و همواره تمامی تلاش خود را برای حل هرگونه مشکلی به‌کار خواهیم بست حتی اگر خودمان نقشی در آن نداشته باشیم. حضور و تعهد ما در ایران و نوع عملکردمان در این کشور نشان می‌دهد تا چه‌حد حقوق تمامی افراد را برای دسترسی برابر و واقعی به فناوری، به‌رسمیت می‌شناسیم”.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *