19 مارس, 2024

با 250 میلیون در برجهای پروژه ستین خانه بخرید !

تاریخ نگارش این مقاله 28 فروردین سال 1400 میباشد ! بله درست است این مطلب قدیمی نیست و عنوانی که مشاهده کردین کاملا صحیح است . در ادامه مقاله به ارائه توضیحات راجع به پروژه ستین که توسط آرین سازه در حال اجراست میپردازیم و در انتها شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09120872537 تماس حاصل فرمایید.

پروژه ستین

اگر در تهران زندگی میکنید حتما بیلبورد هایی با عکس علی کریمی فوتبالیست معروف را در سرتاسر شهر مشاهده کرده اید که آرین سازه را معرفی میکنید . این شرکت در تازه ترین پروژه خود در منطقه 22 تهران محدوده شهرک چیتگر پروژه ای را که شامل 12 برج 12 طبقه ای است را در حال اجرا دارد که یکی از بزرگترین پروژه های ساختمانی در منطقه 22 میباشد .

در هر طبقه از این برجها 8 واحد قرار گرفته متراژ واحد های از 60 الی 180 متر میباشد و تاریخ تحویل آن 3 سال و نیم تضمین شده میباشد .

نحوه پیش خرید

پیش خرید از این پروژه بصورت پرداخت اولیه که 250 میلیون تومان میباشد و مابقی بصورت اقساط تا زمان تحویل میباشد و بطور تقریبی قیمت تمام شده یک واحد 60 متری 850 میلیون تومان میباشد و همچنین سود مشارکت سالیانه 15 درصد برای خریداران در نظر گرفته شده است .

امکانات پروژه

تراس قابل چیدمان ، طراحی void ، لاندری ، بدون مشرف ، نور در تمامی ساعات روز ، سالن اجتماعات ،سالن ورزشی چند منظوره ، پیست دوچرخه سواری،زمین فوتبال ، هایپرمارکت ،کافی شاپ و رستوران لابی مجلل،فضای سبز و فضای بازی کودکان

ضمانت تحویل

پروژه ستین یکی از معدود پروژه هایی است که از زمان شروع قرارداد ، زمان تحویل را محاسبه و جریمه دیرکرد میدهد و همچنین تنها پروژه ای میباشد که دریافت سند 1 سال پس از اتمام پروژه را ضمانت کرده است . توجه داشته باشید برای تضمین صحت قرارداد میبایست تنها و تنها از طریق کارگزاری رسمی پروژه خریداری کنید .

مستقیم و بی واسطه خریداری کنید

توجه داشته باشید برای دریافت قرارداد تضمین شده و یا تایید صحت قرارداد در صورتیکه از شخص دیگری خریداری میفرمایید فقط توسط کارگزار رسمی آرین سازه اقدام نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت دفتر فروش پروژه ستین مراجعه نموده و یا با شماره تلفن فروش مستقیم 09120872537 تماس حاصل فرمایید .

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *