25 آوریل, 2024

بازیگران سریال دخترم نرگس، خلاصه سریال دخترم نرگس

بازیگران سریال دخترم نرگس، خلاصه سریال دخترم نرگس

داستان سریال دخترم نرگس پیچ و خم های زیادی دارد و گریزی به گذشته انسان ها می اندازد که همین باعث شده متن این داستان بسیار زیبا باشد. ژانر اصلی این سریال پلیسی است و تا پایان قصه نقش موثر پلیس دیده می شود.

و همچنین ارتباط انسان ها در این سریال ها داستان را زیباتر می کند. محمود پاک نیت در نقش اصلی و پدر نرگس ایفای نقش می کند و مهوش صبرکن در این سریال نقش همسر وی را بازی می کند.

محمود پاک نیت ، مهوش صبرکن ، مریم خدارحمی ، حسین سحرخیز ، فریبا طالبی ، رحیم نوروزی ، امیر صدهزاری ، پدرام رحمانی ، هاشم چاوشی ، جمال ذوالقدر ، عباس رودی ، ماهرخ رفیع زاده ، کامیار شکیبایی ، شراره مظلومی فرد و… در این سریال ایفای نقش کرده اند.

سریال دخترم نرگس در در صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی تولید شده است و این سریال در 27 قسمت 45 دقیقه ای هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش میشود.

اسامی بازیگران سریال دخترم نرگس

محمود پاک نیت، حسین سحرخیز، مهوش صبرکن، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی، فریبا طالبی، امیرحسین صدهزاری، هاشم چاووشی، جمال ذوالقدر، پدرام رحمانی، ماه رخ رفیع زاده و کامیار شکیبایی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

بیوگرافی محمود پاک نیت بازیگر سریال دخترم نرگس

محمود پاک نیت متولد سال 1331 می باشد، او زاده استان فارس (کازرون) است و در رشته تئاتر تحصیل کرده است. او کار خود را با حضور در تئاتر آغاز کرده و با بازی در سریال روزی روزگاری و همچنین شب دهم به شهرت بالایی دست یافت، آقای پاک نیت همسر مهوش صبرکن دیگر بازیگر مشهور کشورمان می باشد که بیوگرافی او را در ادامه مرور می کنیم.

بیوگرافی مهوش صبرکن بازیگران سریال دخترم نرگس

مهوش صبرکن متولد سال 1339 و خرداد ماهی می باشد. او زاده استان فارس (شیراز) است و با بازی در سریال پربیننده پس از باران و همچنین یوسف پیامبر به شهرت رسید. خانم مهوش صبرکن و آقای محمود پاک نیت 50 سال است که در کنار یکدیگر زندگی می کنند، این زوج هنری صاحب دو پسر (مسعود و مهرداد) می باشند.

بازیگران سریال دخترم نرگس

بازیگران سریال دخترم نرگس

بیوگرافی حسین سحر خیز بازیگر سریال دخترم نرگس

حسین سحرخیز متولد سال 1337 و تیرماهی است، او زاده تهران است و از دوران نوجوانی وارد دنیای بازیگری شده است. آقای سحرخیز با نقش های منفی خود، خصوصا بازی در سریال ریحانه به شهرت رسید، او یکی از بهترین بدمن های سینما و تلویزیون ایران می باشد. آقای سحر خیز ازدواج کرده و صاحب دو دختر و یک پسر می باشد.

بیوگرافی مریم خدارحمی بازیگر سریال دخترم نرگس

مریم خدارحمی متولد سال 1362 و اردیبهشت ماهی می باشد. او زاده اصفهان است و در رشته فیلمسازی تحصیل کرده، خانم خدارحمی با بازی در سریال هایی نظیر: پایتخت، رهایی، یک وجب خواب، میکائیل و گل های شمعدانی به شهرت رسید. او یکی از بی حاشیه ترین بازیگران ایرانی می باشد، خانم خدارحمی ازدواج نکرده و مجرد است.

زهرا برومند بازیگر پیشکسوت کشورمان مادر مریم خدارحمی است و این بازیگر جوان راه مادر را در دنیای هنر ادامه داد.

مادر مریم خدارحمی بازیگری را به صورت حرفه ای با فیلم رهایی آغاز کرد و در فیلم و سریال های زیادی چون روزهای بیقراری، آشپزباشی، راز پنهان، غلامرضا تختی، به وقت رویا، چهارچرخ و… ایفای نقش کرد.

خوب است بدانید که فریبا طالبی و همسرش را در کنار هم  در سریال دختر نرگس ایفای نقش  می کنند.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید