29 مارس, 2024

ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه

شرکت های فعال در زمینه های مختلف ارسال و دریافت پیامک، براساس سرویس های ارائه دهنده پیام، و فراهم سازی سامانه پیامکی مبتنی بر نیازهای مختلف متقاضیان و تنوع سلایق آنها فعالیت می کنند.

از نام های دیگر سامانه پیامکی، سامانه پیام، پنل اس ام اس، سامانه تحت وب، پیامک تبلیغاتی، پیامک انبوه و… می باشند. از نظر عملی و کاری، کلیات سیستم سامانه پیامکی مشابه هم می باشند؛ اما از نظر عملکرد و کاربرد، از جهت کاربر پسند بودن، سرعت، دقت، بر طرف نمودن نیازها، برحسب شرایط کاری  و سهولت کار، متنوع و متفاوت خواهند بود.

ارسال و دریافت پیامک از راحت ترین، کم هزینه ترین و در عین حال، سریع ترین روش های ارتباطی بین عموم مردم می باشد و به دلیل راحتی و سادگی عملکرد، بین کاربران از محبوبیت خوبی برخوردار می باشند؛ این در حالی است که افراد از هر جنس و با هر جایگاه و شغلی، مسلماً به پنل اس ام اس نامدار نیازمند خواهند بود.

اولین اقدام برای در اختیار داشتن سامانه پیامکی، خرید پنل شخصی می باشد که طی قراردادی بین متقاضی و شرکت های معتبر و وابسته به اداره مخابرات، می تواند منعقد گردد.

بعد از خرید پنل شخصی، دو شماره در اختیار متقاضی قرار می گیرد: اول، شماره اختصاصی و دوم، شماره اشتراکی. براساس نوع پنل خریداری شده توسط متقاضی، امکانات جانبی دیگری نیز برای وی قابل استفاده و در دسترس می باشد. گروه پنل اس ام اس نامدار، می تواند هر نوع اطلاعات و مشاوره در زمینه خرید سامانه پیامکی، ارسال پیامک انبوه، شرایط خرید و … را در اختیار هموطنان عزیز و متقاضیان گرامی قرار دهد.

ارسال پیامک انبوه  از جمله خدماتی است که پنل اس ام اس نامدار در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار می دهد.

*منظور از ارسال پیامک انبوه چیست؟

منظور از ارسال پیامک انبوه، ارسال پیامک های خدماتی، تبلیغاتی، استخدامی و غیره در قالب پیامهای گروهی می باشد که به کلیه مناطق، براساس تفکیک جنسیتی، سنی، منطقه ای، مشاغل و …انجام می شود. ارسال انبوه پیامک برای مقاصد بازاریابی، تبلیغاتی و اطلاع رسانی انجام می شود.

*مزایای ارسال پیامک انبوه:

– صرفه جویی در زمان.

– صرفه جویی در هزینه.

– دسترسی مستقیم به بانک اطلاعات مشتریان.

– ارسال پیامک انبوه در هر بازه زمانی.

– امکان ارسال پیامک انبوه براساس دفترچه تلفن، متن و … .

– حفظ امنیت اطلاعات در ارسال پیامک انبوه.

– محبوبیت فراوان ارسال پیامک انبوه برای بازاریابی و برنامه های تبلیغاتی.

امکانات پنل اس ام اس نامدار

– ارسال پیامک از طریق کد پستی:

نوعی ارسال پیامک در محدوده استان، شهر و براساس کدپستی منطقه مورد نظر می باشد. این نوع از خدمات براساس بانک اطلاعات شماره های موبایل و پنل پیامکی استان ها و شهرهای کشور به تفکیک کدپستی ارائه می شود.

– ارسال پیامک از روی نقشه:

نوعی ارسال پیامک می باشد که براساس نقشه در محدوده یک منطقه برای عده ای محدود و یا انبوهی از متقاضیان ارائه می شود. این نوع ارسال به صورت یکجا، تصادفی و کلی انجام می شود و نیاز به حضور شخص دریافت کننده پیامک در آن منطقه نیست.

– امکانات هوشمند پنل اس ام اس نامدار:

ارسال هوشمند، ارسال های زمان دار و متناظر، نوبت دهی هوشمند، منشی هوشمند، ارسال به دکل مخابراتی، اتصال به وب سایت یا نرم افزار، اتصال به اپلیکیشن  و… از امکانات هوشمند پنل اس ام اس نامدار هستند..

  Namdarsms.comسامانه ای نام آشنا و شناخته شده برای کلیه متقاضیان و شرکت های خصوصی و دولتی می باشد که خواهان ارائه خدماتی مطلوب و درخور توجه، در حداقل زمان و با بهترین سرویس دهی می باشند.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *