24 آوریل, 2024

اتفاقات جدید در استقلال

زیر پوست تمرین روز گذشته استقلال، اتفاقاتی در جریان بود که البته کسی دوست ندارد به آن اشاره کند.

به گزارش سرویس ورزشی ساعت 24 ، محمود فکری در تمرین دیروز در شرایطی با کمی تاخیر و همان لبخند همیشگی وارد مجموعه تمرینی راه آهن شد که یکی از اعضای هیات مدیره و دو نماینده کارگزار وی را همراهی می کردند. فکری بعد از شایعات یکسره ۲۴ ساعت گذشته، در سمت خود باقی مانده و قرار است دوباره تیم را در دست داشته باشد.

https://spandan.nmims.edu/author/saat24sa/

به صورت طبیعی و در غیاب خبرنگاران تصاویری محدود از تمرین به بیرون مخابره شده و آنچه که در تمرین رخ می‌دهد بعدها در تماس با حاضران در آن نقل خواهد شد. اما از آنچه در ذهن محمود فکری می‌گذرد کسی اطلاع ندارد. از دیروز و در شرایطی که حضور برخی هواداران مقابل مجموعه تمرینی راه آهن اتفاقات نه چندان خوشایندی را باعث شد، هیچ کدام از مربیان استقلال حاضر به گفت و گو نشدند. حتی پرویز مظلومی که در حین ترک تمرین از سوی یکی دو هوادار مورد عتاب قرار گرفته که از استقلال بروید.

 اما تنها کسی که با یک مصاحبه تقریبا تکراری حرف‌های تازه هم به کار برده خود محمود فکری سرمربی استقلال است؛ او در مصاحبه دیروز خود با ایسنا با برشمردن اتفاقاتی که قبلا هم به آنها اشاره کرده ( از جمله قصد برای برکناری‌اش در هفته دوم) می‌گوید با تغییراتی که انجام خواهیم داد به سمت قهرمانی خواهیم رفت. مساله مهم مورد اشاره او بحث “تغییرات” است. تغییراتی که برخی هواداران استقلال انتظار دارند در حوزه کادر صورت بگیرد اما شاید محمود فکری نگاه متفاوت به این موضوع داشته باشد و تغییرات را معطوف به کادر بازیکنانش کند. او در ۷۲ ساعت گذشته مدام به این مساله فکر کرده که یک جراحی بزرگ در تیمش انجام بدهد و از یکی دو چهره خبرساز تیمش بگذرد! اما به دلیل پشتوانه ضعیف هواداری و همینطور علاقه طرفداران به این بازیکنان انجام این تصمیم ریسک بالایی دارد و ممکن است مجموعه باشگاه استقلال کنار آمدن با این فشار را نداشته باشد. بنابراین تا هیات مدیره و فکری برای این تصمیم به نتیجه برسند، فعلا همه چیز به صورت عادی دنبال می‌شود. اگرچه از تلاقی نکردن نگاه‌ها بهم و صحبت نکردن مشخص است که رابطه پیشین تا حدی شکراب شده است.

تا بازی دشوار استقلال در رفسنجان زمان زیادی باقی نمانده اما صفحه شطرنجی که باز است، بازیگران متفاوت و پر تعدادی دارد. در حال حاضر همه منتظر دست به مهره شدن سرمربی و اقدامات جدید او هستند اما در عین حال هستند افرادی که فکر می‌کنند صفحه شطرنج بزرگ‌تری هم وجود دارد که سرمربی استقلال، خود حکم مهره‌ای دیگر را دارد.

این معادله چند مجهوله و دشواری است که حل شدن آن فقط به گذشت زمان نیاز دارد، چرا که اجرایی شدن هر تصمیمی شبیه زلزله ای در کف دریا، بلند شدن موج و آثاری در حد یک سونامی است.

معاون باشگاه استقلال: توهین‌ فکری را از طریق هیات مدیره پیگیری می‌کنم

معاون بین‌الملل باشگاه استقلال گفت: سرمربی استقلال نباید بدون سند و مدرک به یکی از ارکان باشگاه توهین می‌کرد و به شدت از این رفتار ناراحت هستم و از طریق هیات مدیره آن را پیگیری خواهم کرد.

«کاظم قیم» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در واکنش به انتقادات محمود فکری که در محل تمرین استقلال گفته بود «قیم چه کاره است که درباره بازیکنان خارجی حرف می‌زند» اظهار داشت: من نمی‌دانم محمود فکری بر چه اساسی این حرف‌ها را بر زبان آورده است.

وی افزود: من هیچ وقت درباره میلیچ و یا اینکه بگویم او با محمود فکری مشکل داشت و از استقلال جدا شد حرفی بر زیان نیاوردم.

معاون بین‌الملل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اصلا از محمود فکری توقع نداشتم که بدون سند و مدرک بخواهد این چنین به من توهین کند.

قیم تصریح کرد: به طور حتم از طریق هیات مدیره باشگاه استقلال پیگیر حرف‌های محمود فکری خواهم بود و با جدیت این کار را انجام خواهم داد.

وی در پایان گفت: سرمربی استقلال نباید بدون سند و مدرک به یکی از ارکان باشگاه استقلال توهین می‌کرد و به شدت از این رفتار ناراحت هستم.

محمود فکری امروز در محل تمرین استقلال وقتی یکی از هواداران استقلال به فکری گفت کاظم قیم دیروز به آنها گفته است میلیچ‌ اعلام کرده با فکری مشکل دارد و برای همین جدا شده است با حالتی عصبانی و خشم گفت: قیم در استقلال چه سمتی دارد که بخواهد درباره بازیکنان خارجی حرف بزند؟ او در باشگاه استقلال کاره‌ای نیست، من معذرت می‌خواهم این حرف را می‌زنم اما او حق ندارد درباره بازیکن خارجی حرف بزند. میلیچ‌ پولش را نگرفته و از نظر قانونی قراردادش را فسخ کرده و از استقلال جدا شده است. آیا من مقصر این اتفاق هستم؟

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید