20 آوریل, 2024
جا کفشی

۲۵ مدل جا کفشی جدید و شیک ۲۰۲۱

۲۵ مدل جا کفشی جدید و شیک ۲۰۲۱ [آپارتمانی، داشبوردی، کنسولی]

 

امروزه یکی از مشکلات در دکوراسیون هر خانه ای ساماندهی و جادهی وسایل خانه می‌باشد. اگر شما جزء کسانی هستید که دوست دارید همیشه آرامش و نظم در خانه حاکم باشد باید بتوانید به درستی وسایل خانه را در جای خود قرار دهید.

گاهی اوقات خیلی از افراد نمی‌‍‌توانند به درستی برای وسایل مختلف خود جای مناسب پیدا کنند از این رو ممکن است هر روز با خانه ای نامرتب و شلوغ مواجه شوند که پیشنهاد ما به این گونه از افراد استفاده از نظم دهنده ها برای وسایلشان می‌باشد.

در میان تمام وسایل و اسبابی که در خانه ها وجود دارند کفش ها فضای بیشتری را در منزل اشغال می‌کنند که برای نظم دهی و ساماندهی آنها می‌توان از یک جاکفشی مناسب در اندازه و ابعاد دلخواه استفاده کرد.

در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع جاکفشی های موجود در بازار و نکات قبل از خرید آن بپردازیم، توصیه می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید.

جا کفشی

جا کفشی

نکات ضروری و مهم قبل از خرید جاکفشی:

 

۱- جنس جاکفشی:

بررسی جنس جاکفشی که قصد خرید آن را دارید موضوع مهم در حین خرید به حساب می‌آید. معمولا جا کفشی هایی که در بازار وجود دارند دارای جنس هایی از قبیل: فلز، ام دی اف، چوب و پارچه هستند که انتخاب هر یک از این جنس ها بستگی به سلیقه و شرایط شما دارد، به عنوان مثال: خانه هایی که دکوراسیون کلاسیک دارند بهتر است جنس جاکفشی انتخابی آنها از چوب باشد و همچنین خانه هایی که دکور مدرن دارند بهتر است از جا کفشی هایی که از جنس ام دی اف و یا فلز ساخته شده اند در محیط منزل استفاده نمایند.

۲- ابعاد و اندازه جاکفشی:

مورد بعدی و قابل ذکر برای خرید جاکفشی بررسی ابعاد و اندازه جاکفشی است در حال حاضر این محصول در اندازه و ابعاد های مختلف طراحی و در بازار موجود هستند از این رو سعی کنید کالایی را برای خرید انتخاب نمایید که متناسب با فضای خانه ی شما باشد، بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از خرید ابعاد و فضای مدنظر خود را اندازه گیری کنید تا قبل و بعد از خرید به مشکلی بر نخورید.

۳- طرح و رنگ جاکفشی:

از آنجایی که مدل و جنس جاکفشی بر روی دکور خانه تاثیر گذار است انتخاب طرح و رنگ مناسب نیز می‌تواند زیبایی محیط را دو چندان کند، از این رو بهتر است رنگ انتخابی مطابق با بقیه دکوراسیون منزلتان باشد به عنوان مثال: اگر سبک منزلتان کلاسیک است توصیه می‌کنیم رنگ چوب جاکفشی را هماهنگ با وسایل چوبی خانه انتخاب کنید.

۴- قیمت جاکفشی:

امروزه تنوع این کالا در بازار بسیار زیاد است و عواملی مثل: جنس، ابعاد و برند بر روی قیمت گذاری این محصول تاثیر مستقیم دارند. با توجه به نکاتی که در این مقاله مطرح شد و شما با لحاظ کردن تمامی موارد می‌‌توانید بهترین و مناسب ترین جاکفشی را تهیه و از آن برای ساماندهی کفش هایتان استفاده نمایید.

 

منبع: خریدیار دکوراسیون

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید