16 آوریل, 2024
گوشی انعطاف پذیر Magic آنر در راه است

گوشی انعطاف پذیر Magic آنر در راه است

گوشی انعطاف پذیر Magic آنر در راه است

فایل دی :افشاگری جدیدی در شبکه اجتماعی ویبو، به برنامه های آتی کمپانی آنر برای سال گذشته اشاره کرده و از عرضه گوشی انعطاف پذیر Magic خبر داده است.

یک گزارش جدید در شبکه چینی Weibo، اطلاعاتی را درباره برنامه های آینده Honor برای سال جاری لو داده است. بخشی از این افشاسازی، شایعات قبلی از منابع دیگر را مورد تایید قرار می دهند و بخش دیگر آن کاملا جدید است.

طبق گفته های یکی از افشاگران ویبو به نام Digital Chat Station، آنر قصد دارد تا به زودی گوشی های میان رده و پایین رده جدیدی را روانه بازار کند. مدل این گوشی ها هنوز مشخص نیست، اما انتظار می رود که گوشی های Honor 11، Honor 11x و نسخه های آن ها در سال جاری عرضه شوند. در ضمن، ظاهرا مدل پایین رده (شاید با نام Honor 10 A) جانشینی برای Honor 9A خواهد بود.

این افشاگر همچنین لو داده که پرچم دار بعدی آنر، با نام احتمالی Honor 40 به پردازنده جدیدی مجهز بوده و در ماه مه یا جوئن رونمایی می شود. وی به این نکته اشاره کرده که یکی از مهم ترین دلایل فروش گوشی Honor 40 عملکرد و کارایی بالای دوربین خواهد بود. البته این موضوع چندان تعجب برانگیز نیست، چون عمده پیشرفت های بزرگ هواوی در فناوری دوربین، حالا تحت مالکیت آنر هستند.

گوشی انعطاف پذیر Magic آنر در راه است

و اما آخرین و مهم ترین نکته در افشاسازی های Digital Chat Station، رونمایی از گوشی انعطاف پذیر  Magic آنر (قبل) یا همزمان با معرفی  تبلت پرچم دار این کمپانی است. شایعات گذشته به بازگشت سری Magic در سال جاری اشاره داشته اند و البته انتظار می رفت که محصول جدید آنر، از قابلیت انعطاف پذیری برخوردار باشد. عرضه گوشی انعطاف پذیر مجیک اهمیت بسیاری نزد آنر دارد، چرا که اولین محصول تاشونده این شرکت چینی به حساب می آید، حال آنکه هواوی به عنوان کمپانی مادر، تا کنون سه مدل گوشی انعطاف پذیر را معرفی کرده است. تبلت پرچم دار آینده آنر احتمالا جانشین Honor V6 خواهد بود که سال گذشته روانه بازار شد.

شرکت آنر قطعا در سال جاری از دستگاه ها و محصولات جالبی رونمایی می کند که گوشی انعطاف پذیر Magic بدون شک جزو خاص ترین آن ها محسوب می شود.

فیسک: تئوری کوشنر مبنی بر پول در برابر صلح مسخره است

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *