27 آوریل, 2024

چگونه شرکت مطمئن را برای انجام خدمات سئو سایت انتخاب کنیم؟

چگونه شرکت مطمئن را برای انجام خدمات سئو سایت انتخاب کنیم؟

بسیاری از شرکت ها در استفاده از اینترنت و بازاریابی اینترنتی شکست می خورند زیرا کارشناسان سئو که استخدام می کنند، تجربه یا دانش لازم برای شناسایی بازارهای جدید و کشف فرصت های جدید را ندارند.

ما روی موضوع قابل اعتماد بودن شرکت سئو برای سپردن این فرآیند تاکید زیادی داریم، زیرا پس از صحبت با چند نفر از جدیدترین مشتریانمان، متوجه شدیم که آنها پس از استخدام یک “شرکت سئو” که انواع ترفندها را روی سایت آنها انجام می دهد، با کاهش ناگهانی ترافیک مواجه شده اند.

بنابراین، انتخاب یک شرکت سئو قابل اعتماد نه تنها برای پیشرفت مهم است، بلکه برای جلوگیری از از دست دادن پتانسیل ترافیک سایت خود به دلیل اقدامات بد سئو ضروری است.

مجموعه سئوبهینه با سالها تجربه و فعالیت در حوزه طراحی و بهینه سازی وبسایت خدماتی متفاوت و برپایه دانش روز سئو به شما ارائه میدهد. باتوجه به اینکه مشاورین، متخصصین و کارشناسان سئوبهینه از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف هستند، میتوانید انتظار داشته باشید که سایت شما کاملا تخصصی و علمی بهینه سازی شود و منطبق با قوانین و استانداردهای گوگل باشد. جهت آشنایی بیشتر با سئوبهینه به وبسایت seobehine.ir مراجعه نمایید .

برای اینکه سئوبهینه را جهت خدمات سئو سایت انتخاب کنید طبق مراحل زیر قدم بردارید:

مرحله 1 – تصمیم بگیرید که چرا باید یک شرکت سئو را استخدام کنید

قبل از اینکه واقعاً به کدام شرکت سئو اعتماد کنید، مهم است که تصمیم بگیرید و دلایلی که برای استخدام یک شرکت سئو در وهله اول نیاز دارید را در ذهن خود روشن کنید.

به نظر من، شما باید استخدام یک شرکت سئو یا بازاریابی دیجیتال را در موارد زیر در نظر بگیرید:

شما یک وب سایت ندارید و باید از همان ابتدا یک حضور مناسب در اینترنت ایجاد کنید (ممکن است این رقم تعجب آور باشد، اما طبق گفته گوگل، 58 درصد از مشاغل ایالات متحده وب سایت ندارند)

شما یک وب سایت دارید اما هیچ ترافیکی دریافت نمی کنید

شما یک وب سایت دارید، ترافیک دریافت می کنید اما مشتریانی دریافت نمی کنید

شما یک وب سایت دارید اما برای موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی یا کاربران بهینه سازی نشده است

شما می خواهید حضور اینترنتی کسب و کار خود را بهبود ببخشید

شما می خواهید مشتریان جدیدی را در بازارهای دیجیتال دیگر مانند موبایل پیدا کنید

مرحله 2- کجا می توانید یک شرکت سئو خوب پیدا کنید؟

شرکت های سئو به صورت آنلاین فعالیت می کنند. آنها از آن نوع شرکت هایی نیستند که باید در همسایگی شما باشند.

در اکثر موارد تمام ارتباطات از طریق ایمیل یا اسکایپ ، وبسایت و پلتفرمهای دیگر انجام می شود

این روش در واقع سریعتر است و هزینه کمتری نیز دارد.

بنابراین، کجا می توانید شرکت های سئو خوب را پیدا کنید؟

1) دهان به دهان – از شما دوستان (چه دوستان واقعی یا دوستانتان در FB، توییتر، لینکدین) بپرسید که آیا توصیه ای برای ارائه دارند.

دانستن اینکه یک شرکت کار خوبی روی وب سایت شخص دیگری انجام داده است یک عامل بسیار مثبت است.

2) روی تبلیغات کلیک کنید – هنگامی که عباراتی مانند “شرکت سئو قابل اعتماد” یا “خدمات سئو” را جستجو می کنید، تعدادی تبلیغات را در بالای نتایج جستجو مشاهده خواهید کرد.

اینها تبلیغات PPC هستند و شرکت هایی که تبلیغات آنها نمایش داده می شود، مبلغ خوبی را برای تضمین یکی از موقعیت های برتر سرمایه گذاری کرده اند.

برای به دست آوردن ROI خوب، آنها باید خدمات خوبی را ارائه دهند، در غیر این صورت نمی توانند در دراز مدت فعال بمانند.

3) رتبه بندی ارگانیک – قوانین یکسانی برای رتبه بندی ارگانیک اعمال می شود. شرکت‌هایی که در اولین موقعیت‌های SERP ظاهر می‌شوند، قبلاً مقدار زیادی زمان و پول سرمایه‌گذاری کرده‌اند، که سیگنال دیگری است که آنها تجارت خود را جدی می‌گیرند.

علاوه بر این، اگر آنها بتوانند مشتریانی را برای نیازهای خود به صورت آنلاین پیدا کنند، می توانند این کار را برای شما نیز انجام دهند.

مرحله 3- چگونه قابلیت اطمینان یک شرکت سئو سایت را ارزیابی کنیم؟

صرف نظر از اینکه چگونه شرکتی را برای استخدام پیدا می کنید، همیشه توصیه می شود قبل از تصمیم گیری نهایی، کمی ارزیابی کنید.

به طور کلی یک راه سریع برای ارزیابی قابلیت اطمینان یک شرکت، نگاه کردن به خدماتی است که آنها ارائه می دهند و اطمینان حاصل کنید که :

آنها وعده های غیر واقعی نمی دهند – به کسی که رتبه بندی صفحه اول را در زمان کم و با قاطعیت تضمین می کند (چه در گوگل یا سایر موتورهای جستجو) اعتماد نکنید.

اگر چیزی مانند «ما می‌توانیم شما را در در کمتر از یک ماه به بالای جستجوی گوگل برسانیم» می‌بینید، به عبارت ساده به این معنی است که آنها نمی‌دانند دارند چه می‌کنند.

وعده های خیلی خوب برای واقعی بودن معادل وعده های جعلی هستند و باید از آن دوری کنید.

آنها می توانند توضیح دهند که چه اقداماتی انجام خواهند داد – اگرچه هدف شما استخدام یک شرکت حرفه ای برای مدیریت حضور شما در اینترنت بدون نگرانی در مورد سئو یا بازاریابی دیجیتال است، این بدان معنا نیست که شما نباید بدانید که آنها از چه روش هایی برای افزایش رتبه استفاده خواهند کرد.

اگر آنها نمی توانند دقیقاً توضیح دهند که چه کاری انجام خواهند داد و تمام چیزی که به شما می گویند مربوط به “ساخت لینک” است، آنها را فراموش کنید، آنها می توانند به وب سایت شما آسیب بیشتری وارد کنند تا سود.

آنها یک طرح قیمت گذاری واضح دارند – مناسب ترین طرح قیمت گذاری برای خدمات سئو یا در روز یا در ساعت است.

بهتر است از قبل این را بخواهید تا بدانید چقدر باید پرداخت کنید. به شما پیشنهاد میکنیم هزینه سئو چگونه محاسبه میشود؟ را مطالعه کنید.

از آنها بخواهید ابتدا یک حسابرسی سئو انجام دهند – راه دیگر برای ارزیابی کار یک سئوکار این است که از آنها بخواهید تا حسابرسی وب سایت شما را انجام دهند. حسابرسی سئو هزینه زیادی ندارد، اما راهی سریع برای ارزیابی اثربخشی شرکت است.

اگر از کار آنها راضی هستید، می توانید به خرید خدمات بیشتر ادامه دهید.

با آنها صحبت کنید – روش های سنتی یعنی تشکیل جلسه را فراموش نکنید. در این مورد می‌تواند یک جلسه مجازی با استفاده از تلفن یا واتساپ باشد، اما همچنان می‌توانید سؤال بپرسید و با شرکای احتمالی خود مصاحبه کنید.

مرحله 4- آنچه باید در مورد سئو بدانید؟

اگر در مورد یک موضوع (حتی اساسی) دانش دارید، انجام مذاکرات یا حتی به چالش کشیدن روش پیشنهادی توسط سئو شما آسان تر می شود.

علاوه بر درک اصطلاحات، توصیه می شود:

به دنبال یک برنامه بلند مدت بروید – ممکن است بیش از چند ماه طول بکشد تا از تلاش های سئو خود نتیجه بگیرید.

رقابت زیاد است و موتورهای جستجو برای پردازش داده هایی که از وب سایت ها می گیرند به زمان نیاز دارند.

بنابراین، استخدام یک سئوکار برای چند ماه به جای چند ماه بدون بازگشت مناسب تر است.

مدت زمان کار آنها چیزی است که باید قبل از امضای هر قراردادی با آنها در میان بگذارید و به توافق برسید.

سئو در مورد ایجاد لینک نیست (و هرگز هم نبوده است) – سئوی واقعی هیچ ارتباطی با لینک سازی ندارد.

در گذشته نزدیک، بسیاری از «شرکت‌ها» سئو را با تکنیک‌های لینک‌سازی ارزان مرتبط می‌دانند و بسیاری از مردم هنوز معتقدند که کار یک سئو ساخت لینک است، اما این درست نیست.

وظیفه یک سئو این است که اطمینان حاصل کند که یک وب سایت امن، سریع، کاربر پسند و دارای رتبه خوب در تمام موتورهای جستجوی اصلی است.

این دیگر در مورد سئو نیست – یک کمپین موفق سئو شامل اقدامات بازاریابی دیجیتال مانند تبلیغات شبکه های اجتماعی، بازاریابی تلفن همراه، بازاریابی ایمیلی و غیره است.

تمرکز اصلی هنوز بر روی وب سایت و نحوه بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو است، اما برای نتایج بهینه باید به دنبال مناطق خارج از مرزهای وب سایت نیز باشید.

چگونه شرکت مطمئن را برای انجام خدمات سئو سایت انتخاب کنیم؟

مرحله 5- همه چیز در نتایج است

یکی از جالب ترین چیزهای اینترنت این است که همه چیز قابل اندازه گیری است.

معیارها و گزارش هایی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند فعالیت وب سایت خود را از نظر بازدیدهای ورودی، زمانی که کاربران در سایت صرف می کنند، صفحاتی که بازدید می کنند و بسیاری موارد دیگر اندازه گیری و نظارت کنید.

کاری که می توانید انجام دهید این است که شروع به بررسی این معیارها کنید و اگر بعد از 6 تا 7 ماه شرکت سئو که استخدام کرده اید نتوانست ترافیک بیشتری را وارد کند، احتمالاً باید به فکر تغییر قرارداد خود باشید.

بهترین راه این است که ابتدا با آنها صحبت کنید و حرف های آنها را بشنوید و همیشه در نظر داشته باشید که تغییرات در یک وب سایت ممکن است برای ایجاد نتایج مثبت یا منفی زمان ببرد.

به عنوان یک قاعده کلی، 6-7 ماه دوره خوبی برای قضاوت در مورد اثربخشی هر تکنیک سئو است.

حتی اگر صاحب یک کسب و کار کوچک، وبلاگ نویس یا صاحب فروشگاه آنلاین هستید، باید اطمینان حاصل کنید که بهترین حضور ممکن در اینترنت را دارید و از همه کانال های دیجیتال استفاده می کنید.

اگر این کاری است که خودتان نمی توانید انجام دهید، زیرا زمان یا دانش ندارید، بهتر است یک شرکت سئو حرفه ای، قابل اعتماد و قابل اعتماد برای انجام آن برای شما استخدام کنید.

قبل از استخدام یک سئوکار مطمئن شوید که: می دانید که آنها چه کاری انجام خواهند داد، چقدر باید بپردازید و در نتیجه چه انتظاری دارید.

به وعده‌های خیلی خوب و درست باور نکنید و اگر بعد از ۶ تا ۷ ماه نتایج مناسبی به همراه نداشتند، فسخ قرارداد خود را در نظر بگیرید.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید