28 مارس, 2024
ویژگی های جدید و منحصربفرد Google Photos

ویژگی های جدید و منحصربفرد Google Photos ؛ ویرایش ویدئو و بهبود تصاویر

ویژگی های جدید و منحصربفرد Google Photos

اخیراً صحبت هایی درباره نیاز برنامه ویرایشگر گوگل به بهبود برای رقابت با سایر رقبا است. ویژگی جدید Google Photos می‌تواند این برنامه را به میدان رقابت برگرداند.

شرکت گوگل در تلاش است تا با افزودن ویژگی های جدید به برنامه نمایش تصاویر خود، به میدان رقابت با سایر برنامه های مشابه برگردد. همانطور که میدانید این اپلیکیشن از امکانات زیادی برای ویرایش تصاویر بهره مند نبوده و به همین دلیل کاربران معمولا برنامه هایی دیگر را برای انجام ویرایش بر روی عکس های خود انتخاب میکنند.

ویژگی جدید Google Photos در جدیدترین نسخه خود، امکاناتی را برای کاربران به ارمغان آورده است که باعث جلب توجه تعداد زیادی از کاربران خواهد شد. یکی از این قابلیت های کاربردی جدید، امکان ویرایش ویدئو های روی گوشی است. و دیگری اضافه شدن ابزار های جدید برای بهبود تصاویر ذخیره شده بر روی دستگاه است.

ویژگی های جدید و منحصربفرد Google Photos

ویژگی ویرایش ویدئو تقریباً عملکرد مشابهی با ویرایشگر تصاویر معرفی شده در سال گذشته دارد. قبل از این بروزرسانی، تنها کاری که از طریق این برنامه می‌توانستید کنید، برش، چرخش و کاهش لرزش ویدئو ها بوده است.

اما حالا در نسخه جدید شما کار های بسیار زیادی را میتوانید بر روی ویدئو های خود انجام دهید. برای تازه کاران باید بگوییم که آنها می‌توانند ویدئو های خود را کراپ کنند. همچنین کاربران میتوانند پرسپکتیو ویدئو هارا تغییر داده و حتی بر روی آنها فیلتر های مختلف اعمال کنند.

بعلاوه شما میتوانید از طریق بیش از ۳۰ گزینه مختلف، اقدام به تغییر میزان نور، کنتراست، اشباع، دما و… کنند. بنابراین اگر شما یک ویدیو در نور کم ضبط کنید، دیگر برای روشن کردن آن و یا تغییر رنگ بندی کلی ویدیو نیازی به برنامه های مختلف ندارید. این ویژگی های ویرایشی در کنار قابلیت دوبار ضربه زدن برای بزرگنمایی می‌تواند اپلیکیشن گوگل فوتوز را به یک برنامه تقریبا کامل برای ویرایش ویدئو ها تبدیل کند.

جملات زیبا + متن های زیبا و دلنشین

درباره ویرایش تصاویر هم باید بگوییم؛ برخی ویژگی هایی که فقط برای کاربران گوشی های پیکسل در دسترس بود، حالا به لطف نسخه جدید برای دیگر دستگاه ها نیز قابل استفاده است. این ویژگی ها از طریق فناوری یادگیری ماشین می‌توانند بصورت اتوماتیک بر روی تصاویر شما اعمال شوند. از جمله این ویژگی ها میتوان به تار کردن پس زمینه و روشن کردن نور پردازی بر روی سوژه اشاره کرد.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *